AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar Liten oppdatering: etter den litt direkte nærmest «brudd» meldingen eller hva man skal kalle det når man dater så sendte han den meldingen og har ikke svart på det jeg skrev siden. Eller ikke åpna og han er online og alt. Syntes det nesten er på grensen til slemt og sende en slik melding også sette noen så på vent som prøver få svar. Føles nesten som tortur før jeg har avklart totalt her. Spurte bare hva videre nå vil du fortsette snakke bli kjent rolig som vi har gjort hitll eller avslutte helt fordi han skrev jo «vet ikke helt» først på den meldinga han eventuelt prøvde avslutte. Men dette blir for vinglete avslutning for meg må få klar tale. Venter bare på om han svarer nå for og gå full klarhet i hvordan ting blir videre. Anonymkode: a50af...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liten oppdatering: etter den litt direkte nærmest «brudd» meldingen eller hva man skal kalle det når man dater så sendte han den meldingen og har ikke svart på det jeg skrev siden. Eller ikke åpna og han er online og alt. Syntes det nesten er på grensen til slemt og sende en slik melding også sette noen så på vent som prøver få svar. Føles nesten som tortur før jeg har avklart totalt her. Spurte bare hva videre nå vil du fortsette snakke bli kjent rolig som vi har gjort hitll eller avslutte helt fordi han skrev jo «vet ikke helt» først på den meldinga han eventuelt prøvde avslutte. Men dette blir for vinglete avslutning for meg må få klar tale. Venter bare på om han svarer nå for og gå full klarhet i hvordan ting blir videre. Anonymkode: a50af...0b0 Ekstra info: begynner mistenke at han var oss noen i går han ikke ville jeg skulle vite. Som sagt tok han av snapmap og ble helt borte og på morgenen sendte han snap av ansiktet sitt bare at han lå i en ukjent seng så hvertfall slik ut. Dette er jo sykt spørr du meg og ikke engang være ærlig si det eventuelt. Men gidder ikke konfronterer noe og bruke energien på det. Anonymkode: a50af...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar Han lå sikkert i en annen seng fordi han ville prøveligge den for en venn. Anonymkode: 31503...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar Han har gitt deg en avslutning og vil ikke mer. Tipper han er delvis tilbake med eksen. Anonymkode: 5ba70...72c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar Jeg tror du skal trekke deg tilbake og ta vare på deg selv. Det er faktisk kkke så lenge siden dere møttes. Hvis du forsetter å sende meldinger og kreve svar så kan dette ende stygt. Han har nok likt deg i utgangspunktet, men kommet ned på jorden med et brak fordi han ikke er klar for et nytt forhold. Alle tegn tyder på at han ikke har tenkt å gå videre med deg, men han greier ikke å være mere konkret. Du må innse at du ikke vil få noe mere ut av dette akkurat nå iallefall. Gå videre med livet ditt og gi deg tid til å bli klar for noe seriøst om det er det du ser etter Anonymkode: 5af27...779 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar Oppdatering: Hei alle sammen, Jeg har en liten oppdatering på situasjonen med gutten jeg har vært i kontakt med. Jeg sendte en melding til ham etter den brutale meldingen jeg fikk tidligere i dag, men han har ikke åpnet den, og det har gått mange timer uten svar. Jeg har sett at han har vært mye online i løpet av dagen og har lagt ut på snapstory og vært aktiv, men fortsatt ingen respons på meldingen min. Han har til og med tatt av Snapmapen i kveld, noe som har fått meg til å føle meg enda mer usikker på hva som skjer. Jeg har ikke fått noen form for klarhet fra ham, og jeg er litt ute av meg med tanke på alt som har skjedd den siste tiden. Jeg føler meg som om jeg står fast i et limbo, og har blitt mer og mer frustrert over at han ikke tar ansvar for å gi meg svar. Det har vært mye usikkerhet, og jeg er usikker på hva jeg bør gjøre videre. Jeg trenger klarhet for og gå videre og den meldingen han sendte syntes jeg ikke var en «verdig» eller eventuelt respektfull avskjed. Jeg føler meg fortsatt veldig usikker på hva som skjer videre, og håper noen av dere har råd til hvordan jeg bør takle dette. Skal jeg vente på at han svarer, eller er det på tide å gi totalt slipp. Snakker om og rett og slett fjerne han helt ut av livet mitt. Men som sagt ønsker svar og syntes nesten det er litt ondt sende en slik melding også bare forsvinne. Var jo veldig utydelig som ordbruken «vet ikke» osv. Men ja vet han ikke er verdt meg men jeg syntes jeg fortjener i det minste en verdig avslutning med tanke på at vi hadde overnatting og alt. Føler meg veldig «brukt» akk nå som en rebound eller noe og dette er sinnsykt smertefullt. Anonymkode: a50af...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal jeg vente på at han svarer, eller er det på tide å gi totalt slipp. Gi slipp! Anonymkode: 5ba70...72c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar S Anonymkode: 234e1...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppdatering: Hei alle sammen, Jeg føler meg fortsatt veldig usikker på hva som skjer videre, og håper noen av dere har råd til hvordan jeg bør takle dette. Skal jeg vente på at han svarer, eller er det på tide å gi totalt slipp. Anonymkode: a50af...0b0 Gi totalt slipp!! Anonymkode: 4cab5...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar 99% sikkert møtte han en annen dame når han tok av snapmap. Anonymkode: 66d6b...1c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar Du MÅ slutte TS. HAN ER IKKE INTERESSERT I DEG Anonymkode: a2628...75e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar Han er ikke vinglete, han er krystallklar. Han vil ikke, du er ikke en prioritert. Det er også sterke indikasjoner at han har funnet noen andre. Anonymkode: dbb24...a6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar Kjære kvinner/jenter på KG. Hvorfor? Hvorfor går dere i denne fellen hver eneste gang: Mann/gutt får pult. Tømt seg. Fornøyd fyr. Og han er ferdig. Med deg. Ferdig. Anonymkode: 93f65...97c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar Let him go…. Anonymkode: 97a45...d88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #35 Del Skrevet 19. januar Dere var hverandres reboun…du vil mer, han vil ikke. Nå gir du slipp, han har vært ganske så tydelig med deg. Ts nå må du være tydelig her. Fjern han fra sosiale media, ikke vær den han kommer tilbake til når han ikke har noen andre. Anonymkode: d2871...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #36 Del Skrevet 19. januar Han er ikke interessert og det har han sagt til deg så skjønner ikke hva som er uklart. Anonymkode: 71e1c...d41 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #37 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg fortjener i det minste en verdig avslutning med tanke på at vi hadde overnatting og alt. Du har møtt fyren en gang. Anonymkode: 71e1c...d41 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 19. januar #38 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 21.16): Hei! Jeg står i en litt frustrerende situasjon og trenger noen ærlige vurderinger. Jeg har vært i kontakt med en fyr siden slutten av desember. Vi begynte å chatte mye, og det ble virkelig god kjemi. Det var mye flørting og vi ble kjent på en veldig fin måte over chatting før vi møttes fysisk fra 30. desember til 1. januar på overnatting, da vi feiret nyttårsaften sammen. Dette var jo litt spontant og kansje «brå start» men vi begge hadde ingen planer på nyttår så vi tenkte litt sånn hvorfor ikke når man er interessert. På den tiden var han utrolig varm og flørtete, og vi hadde det kjempegøy sammen. I bilen på vei hjem når han kjørte meg spurte jeg ærlig om «hva videre» og da svarte han at vi måtte møtes noen ganger før det ble «offisielt da» noe jeg var enig i. Etter nyttårsaften når jeg kom hjem begynte han å åpne seg litt mer. Han sa at han kom ut av et forhold tidlig i desember, og at han fortsatt er i en fase hvor han prøver å bearbeide alt. (Han sa dette første dag vi møttes også men fikk høre mer om at han var i en «fase»). Vet menn ofte kan bli skremt når dem inser ting går fort og at dem får følelser raskt også. Han har vært ærlig med meg om at han ikke har fått hentet alle tingene sine fra eksen. Han skrev at han ville ta det rolig, bli bedre kjent, og at det var kjempe viktig for han og bygge et bestevennskap i tillegg til kjæresteforhold og at han var litt redd for dette fra tidlige forhold at det er viktig at en eventuell kjæreste også er din bestevenn. Siden vi møttes har vi fortsatt å chatte, men her er saken: Jeg føler at kommunikasjonen har vært veldig opp og ned. Det er dager hvor han er kjempeflørtete, sender meg søte «god morgen» og «god natt»-meldinger, og virker veldig engasjert. Men så er det også dager hvor han er mer tilbaketrukket og svarer med korte meldinger. Jeg blir helt gal av usikkerheten, for jeg aner ikke hva han egentlig tenker. Alle sier også han har vært ærlig om at han er i fase «gi han tid» så har klart holde meg sammen uten og stille spørsmål for og presse vis han kansje er off noen dager eks for dette kan dytte personen lenger unna etter erfaring vis dem blir skremt av «for mye». Nå har det virkelig blitt vanskelig, fordi han tok av Snap Map i kveld plutselig, og jeg har ikke fått svar på noen timer. Reagerer ikke på ikke fått svar på noen timer for dette er jeg vant til grunnet jobb osv men han pleier ikke skru av snap map. Det gjør meg bare mer usikker, spesielt når han er så av og på fra før. Vi hadde egentlig planlagt å møtes i morgen, men nå er jeg kjempeusikker på alt etter at Snap Map er av og det har gått flere timer uten svar. Jeg kan jo ikke være den som maser, så nå sitter jeg bare her og overtenker alt. Det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Jeg prøver å være tålmodig, men jeg føler meg usikker på om han faktisk er interessert i noe mer, eller om han bare er i en fase hvor han ikke helt vet hva han vil. Vi har hatt det bra sammen, men hele «av og på»-greia er veldig frustrerende. Jeg blir gal av å vente på svar, og lurer på om jeg bare skal fortsette planene om og være litt «chill» og ikke mase osv eller hva jeg skal gjøre. Så mitt spørsmål er: Hva skal jeg gjøre nå? Er han virkelig interessert i meg, eller er han bare i en fase? Er det normalt at folk etter et brudd blir så av og på i starten? Hva kan jeg gjøre for å håndtere denne usikkerheten og finne ut om dette er noe jeg bør fortsette å investere tid i? (Morsom ekstra info at jeg kommer også ut av et forhold på 2,5år i desember, men jeg er jo ikke sånn han er da i oppførsel. Men dette er fordi sørga så mye før bruddet så var på en måte allerde «ferdig» når det skjedde. Jeg er usikker på om jeg skal trekke meg litt tilbake, eller om jeg bare skal vente på at han kommer til å åpne seg mer. Jeg trenger virkelig noen råd om hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen! (Viktig få med at dagene han er «på» og intressert er veldig fine og at jeg har vært skikkelig syk siste 2 ukene først frisk i dag så dette kan ha påvirket kommunikasjonen litt også) (vi er i alderen (19-22) vis dette er relevant info) takk for alle svar på forhånd☺️ Anonymkode: a50af...0b0 Uff, dette er en gjenganger både her inne i dette diskusjonsforumet, og in Real Life. Menn (men også noen få kvinner), liker å bruke makten i det å ikke svare asap. Det som ligger bak denne trege responstiden er at de ofte vil oppnå enda mer interesse. Og, at nettopp DU skal gå rundt og tenke på "hvorfor svarer han ikke", "hva gjør han nå", "hva driver han med", "er han med noen andre?" Etc etc. Det gjør at hjernen din og tankene dine går totalt amok. Måten å kommunisere på her er en form for å herske, og å gjøre seg viktig. Det er utrolig frustrerende, utmattende og energitappende. De vil gjerne få oss hekta, og det oppnår de jo også ofte. Jeg har opplevd dette selv utallige ganger i denne håpløse dating og singel tilværelsen og har ofte gjort meg usikker og motløs. Men, så begynte jeg å opptre som en "mann" tilbake, og gjorde det samme, altså ikke svare asap, trekke ut tiden, gjøre han usikker. Mest for å gjøre et lite eksperiment som at "er det virkelig så enkelt å få en mann hektet på MEG", og resultatet var overraskende, det funket! 😂 jeg sitter akkurat nå i en lignende situasjon kommunikasjonsmessig med en fyr jeg dater, og nå er rollene altså snudd. Nå er det HAN som går rundt slik JEG ville ha gjort. Menn gjør dette nettopp for å få oss usikre. Betal tilbake med samme mynt, bare prøv, også skal du se hva som skjer. Selvom jeg I utg pkt er FOR en åpen og god kommunikasjon, fordi jeg mener det er det beste, så kan man innimellom få resultater av å nettopp "være laidback, treg, litt kostbar". Ønsker deg masse lykke til. Det er neimen ikke lett. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #39 Del Skrevet 19. januar Herregud, det her må være en bløff. Anonymkode: 31503...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #40 Del Skrevet 19. januar Han ligger med eksen Anonymkode: ce5a2...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå