AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva gjør du for å møte damer da? Er du ute på byen, drar du på kulturliv? Har du en hobby du driver med? Er du med på lønningspils på jobben eller andre sosiale aktiviteter i regi jobb? Som ei 30 år gammel dame som er singel, så kan jeg skylde på meg selv, da jeg gjør lite for å møte nye folk. De gangene jeg er interessert i å begynne å date eller lignende, så sier jeg JA til alt jeg blir invitert med på av venner. For eksempel byen. Selv om jeg hater utesteder, så jaja, jeg blir med. Og da kommer man jo i prat med folk. Jeg reiser ofte på komikershow/standup/live podkast innspillinger fra folk jeg liker, og da kommer man jo ofte i prat med folk når man enten kjøper seg en pils i baren eller sitter og venter. Så du OP/TS hva gjør DU for å komme i kontakt med folk? Anonymkode: e449f...f9d Jeg har spurt han 2 ganger, men han svarer ikke på det så tror vi kan anta at han ikke gjør noen ting, han sitter vel og forventer at noen skal dette ned i fanget hans. Anonymkode: 18a4b...e2f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har spurt han 2 ganger, men han svarer ikke på det så tror vi kan anta at han ikke gjør noen ting, han sitter vel og forventer at noen skal dette ned i fanget hans. Anonymkode: 18a4b...e2f Det er jo ofte årsaken til at man ikke har en partner, man gjør ikke noe for å få dette til, og da bunner årsakene ofte i at man ikke vil dette nok selv. Over tid jo lenger man er uten en partner, jo vanskeligere blir det å finne en, fordi man ikke er villig til å inngå de kompromisser som må til i ethvert forhold. Er dette helt absolutt ? Selvfølgelig ikke, det avhenger av enkeltindividet hva man er villig til å gjøre med situasjonen og tilpasse seg den. Om man ikke har noen vilje ? Da kan man sikkert være ensom, men det er 100 ganger bedre en å være i et feilt forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis det er så lett så hva foreslår du at jeg må gjøre da? OP her forresten... Anonymkode: 7d078...655 Jeg tror det mange mener er at du må komme deg ut blant folk i fritiden din 😊 Anonymkode: 3af97...619 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har spurt han 2 ganger, men han svarer ikke på det så tror vi kan anta at han ikke gjør noen ting, han sitter vel og forventer at noen skal dette ned i fanget hans. Beklager for at jeg ikke svarte på din første melding. Er det som er problemet med meg. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er 4 ganger i uken på treningssenter etter jobb. Av og til på butikken for å handle. Ellers er jeg stort sett hjemme i leiligheten foran pc skjermen. Anonymkode: 7d078...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det mange mener er at du må komme deg ut blant folk i fritiden din 😊 Og hvor skal jeg gå? Kan si at jeg er fra Bergen. Trådstarter her. Anonymkode: 7d078...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så for deg står det mellom å finne en partner eller å være ensom og bare fokusere på interessene dine. Forstår du seriøst ikke at en person som lever et meningsfullt liv og har gode relasjoner til sine nærmeste og er sosial har uendelig bedre odds til å finne en partner enn en som påvirkes mentalt av ensomhet og fokuserer på interessene for å få dagene til å gå? Jeg tipper at denne søte damen du ser for deg ikke er halvparten så negativ og sur som du er. Så hvorfor i all verden mener du hun skulle gidde å holde på med en som oser selvmedlidenhet? Du hadde aldri orket en slik person selv. Ta tak i ditt eget liv FØR du belemrer andre med misnøyen. Anonymkode: 7a096...53c Går det bra med deg eller ? Anonymkode: a9e7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #27 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og hvor skal jeg gå? Kan si at jeg er fra Bergen. Trådstarter her. Anonymkode: 7d078...655 Det kommer jo ann på hva du liker og kan tenke deg? Hadde en tur med DNT vært noe for deg? En interesseorganisasjon? Røde kors? Eller ta et kurs, dansing/mat/litterstir/maling/ etc? Hva liker du å gjøre? 😊 Anonymkode: 3af97...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 18. januar #28 Del Skrevet 18. januar (endret) Du bør være takknemlig for det du har. Du kunne være en soldat i Ukraina eller en fange i et nordkoreansk fengsel. Heldigvis for deg lever du i Norge. Alle vil ha mer, men vi mennesker får aldri alt vi ønsker oss. Endret 18. januar av Cartman 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #29 Del Skrevet 18. januar Cartman skrev (Akkurat nå): Du bør være takknemlig for det du har. Du kunne være en soldat i Ukraina eller en fange i et nordkoreansk fengsel. Heldigvis for deg lever du i Norge. Alle vil ha mer, men vi mennesker får aldri alt vi ønsker oss. Kutt ut. Ts har rett til å ønske seg kjæreste selv om noen sitter i fengsel i Uganda. Dette var whataboutism på et nytt nivå. Anonymkode: 3af97...619 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Beklager for at jeg ikke svarte på din første melding. Er det som er problemet med meg. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er 4 ganger i uken på treningssenter etter jobb. Av og til på butikken for å handle. Ellers er jeg stort sett hjemme i leiligheten foran pc skjermen. Anonymkode: 7d078...655 Så du gjør ingenting, hvordan tenker du at du skal møte noen når du ikke gjør noe for å møte noen? Anonymkode: 18a4b...e2f 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 18. januar #31 Del Skrevet 18. januar (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kutt ut. Ts har rett til å ønske seg kjæreste selv om noen sitter i fengsel i Uganda. Dette var whataboutism på et nytt nivå. Anonymkode: 3af97...619 Alle mennesker ønsker seg noe mer i livet. Problemet med tankegangen til ts er at man syter og sutrer over livet. Hva skjer den dagen ts får seg kjæreste? Da er det et nytt problem og mer syting. Hvorfor er det slik? Det er slik fordi man aldri er takknemlig for det man har. Endret 18. januar av Cartman 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #32 Del Skrevet 18. januar Cartman skrev (17 minutter siden): Alle mennesker ønsker seg noe mer i livet. Problemet med tankegangen til ts er at man syter og sutrer over livet. Hva skjer den dagen ts får seg kjæreste? Da er det et nytt problem og mer syting. Hvorfor er det slik? Det er slik fordi man aldri er takknemlig for det man har. Så rart hvor ulikt man tolker ting. Jeg opplever ikke at ta sutrer? Han ønsker seg kjæreste, og spør om tips angående dette. Samtidig er han over 40, jeg vil tenke det er ganske normalt å da også begynne å lure på om man må akseptere at livet ikke ble helt som man har tenkt. Synes ts blir tillagt en del her inne jeg ikke leser at han skriver. Anonymkode: 3af97...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #33 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Beklager for at jeg ikke svarte på din første melding. Er det som er problemet med meg. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg er 4 ganger i uken på treningssenter etter jobb. Av og til på butikken for å handle. Ellers er jeg stort sett hjemme i leiligheten foran pc skjermen. Anonymkode: 7d078...655 Spiller du online spill da? Mange møter jo partneren sin via slike spill. Streaming? Anonymkode: e449f...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 18. januar #34 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så rart hvor ulikt man tolker ting. Jeg opplever ikke at ta sutrer? Han ønsker seg kjæreste, og spør om tips angående dette. Samtidig er han over 40, jeg vil tenke det er ganske normalt å da også begynne å lure på om man må akseptere at livet ikke ble helt som man har tenkt. Synes ts blir tillagt en del her inne jeg ikke leser at han skriver. Anonymkode: 3af97...619 Jeg mener ikke å angripe ts. Jeg prøver å hjelpe ts. Poenget mitt er at vi mennesker har en tendens til å se det negative uten at vi ser det positive. Jeg kan bruke meg selv som eksempel. For noen år siden var jeg sammen med en dame. Vi hadde det på mange måter fint, men så ble det slutt. Jeg innså den gangen at jeg faktisk aldri hadde vært alene. Mine venner stilte opp mer enn henne. Da faren min døde for et par år siden så stilte de opp igjen. Jeg klarte med andre ord ikke å se det jeg hadde fordi jeg bare tenkte på det jeg manglet. I dag er jeg flinkere til å se det jeg har og det anbefaler jeg også andre å gjøre. Det vi mennesker trenger er ikke nødvendigvis kjæresteforhold i seg selv. Det vi trenger er mange sterke relasjoner. Hvorfor? Fordi vi alle opplever noen bunnpunkter i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #35 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så du gjør ingenting, hvordan tenker du at du skal møte noen når du ikke gjør noe for å møte noen? Hva skal jeg gjøre da? Har du forslag? Anonymkode: 7d078...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #36 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva skal jeg gjøre da? Har du forslag? Anonymkode: 7d078...655 Det er masse du kan gjøre, du har fått mange bra forslag her, det viktigste er jo at du kommer deg ut blant folk, det kommer ingen og banker på døra di. Anonymkode: 18a4b...e2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #37 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva skal jeg gjøre da? Har du forslag? Anonymkode: 7d078...655 Men du har jo fått flere forslag - hva tenker du om de? Anonymkode: 3af97...619 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18. januar #38 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal jeg gjøre da? Har du forslag? Anonymkode: 7d078...655 Lag deg en datingside, lag en solid profil med interesser, verdier og noen gode bilder. Betal for det og så er det bare å slå seg løs ! Tørre å gjøre det, og så date bare de du finner mest interessant. Date før det går for lang tid med de du finner interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #39 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men du har jo fått flere forslag - hva tenker du om de? Anonymkode: 3af97...619 Jeg tenker å prøve på de. Takk. Anonymkode: 7d078...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #40 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker å prøve på de. Takk. Anonymkode: 7d078...655 Når jeg forslo forskjellige aktiviteter, så mente jeg ikke nødvendigvis de bokstavelig talt. Men noe du selv kunne funnet interessant. Alt fra kitekurs til litteraturkvelder. Der du hadde truffet noen som du har noe felles med 😊 Anonymkode: 3af97...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå