AnonymBruker Skrevet 18. januar #41 Del Skrevet 18. januar Vel, for det første så må det ikke stå mellom å vie livet sitt til å finne en partner eller gi opp og fokusere på egne interesser. Du må ha egne interesser, det gjør deg mer interessant.. fokuser på det du liker, det som gjør deg glad og gir livet verdi. Å ha deg bra og være trygg og glad i seg selv, og også å kunne stå trygt i å være alene, er mye mer tiltrekkende enn å være desperat etter dame og ikke ha noen andre hobbyer enn å finne en fru. Så handler det jo litt om å treffe mange folk da, om det er gjennom dating-apper, hobbyer og interesser, eller venner. Du må jo se litt hva som passer deg.. jeg har ingen hobbyer utover å se TV og aldri vært noe særlig på Tinder etc, jeg har møtt alle mine menn gjennom jobb eller via venner (på fest og fylla mye). Si ja til alt du blir invitert på. Inviter selv. Anonymkode: 43f25...dbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #42 Del Skrevet 20. januar Trådstarter her. Men en del kommentarer som offermentalitet og sutring fra meg må jeg si demotiverer meg litt. Skal være glad at jeg ikke var 20 år yngre. Da hadde jeg nok beveget meg mot filosofien til Andrew Tate... Anonymkode: 7d078...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #43 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Trådstarter her. Men en del kommentarer som offermentalitet og sutring fra meg må jeg si demotiverer meg litt. Skal være glad at jeg ikke var 20 år yngre. Da hadde jeg nok beveget meg mot filosofien til Andrew Tate... Anonymkode: 7d078...655 Ser du at du motsier du deg selv og bekrefter det en relativt stor andel påpeker i disse to setningene? Det er ingen som vil være kjipe, men noen gang er det nyttig å kalle en spade for en spade slik at trådstarter kan få de rådene han behøver og ikke bare de som strykes medhårs😁 Du har iallefall fått 14 konkrete tips på aktiviteter i tillegg til gjengangeren at du må like deg selv og være interessant for at noen skal bli interessert. Suck it up og meld deg på et kurs i kurvfletting, salsa eller pistolskyting- hva som helst er bedre enn ikke noe, og lykke til💪 Anonymkode: 678ee...b21 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #44 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.06): OP er meg som er laget tråden. Synes du forhåndsdømmer meg for mye. Jeg er ikke en incel som låser meg inne i et mørkt rom og leker tastaturkriger. I stedenfor å svartmale meg som person, hva med tips til hva jeg kan gjøre for å komme meg ut av ensomheten. Jeg trener 4 ganger i uken for å holde meg i god form etter jobb. Ellers ja, sitter jeg mye foran dataen på kveldstid. Kan fortelle at jeg har et veldig lite nettverk av venner. Kanskje 5 som jeg kaller mine næmeste kompiser. Men to av de bor så langt unna som gjør at å finne på noe med de er vanskelig. De tre andre har samboer eller gift, så de er opptatt med det. Så hva er mitt alternativ da? Anonymkode: 7d078...655 Tror problemet til alle som sliter med dating er at de ikke er så sosiale. Når man er ung hjelper det å gå på mest mulig fest og sammenkomster, rett å slett dit folk er. Jo eldre man blir jo verre blir det å finne slike sammenkomster, da folk er mer i par. Og som singel faller man litt utenfor. Hva kan du gjøre for å treffe damer du ikke har møtt før? Nettdating: chat minimalt, prøv å avtale kaffedates. Gå på så mange du kan for å få trening, uten å forvente så mye. Jobb: Meld deg på om det skjer noe sosialt, skap nettverk. Meld deg på eksterne arrangementer, messer osv. der det er folk. Utvid vennekretsen om mulig? Venner: bli kjent med flere folk og hør om noen har single venninner? Kurs? Hobbyer? Reiser? Hva gjør du når du ikke er hjemme… Anonymkode: 5a069...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #45 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror problemet til alle som sliter med dating er at de ikke er så sosiale. Når man er ung hjelper det å gå på mest mulig fest og sammenkomster, rett å slett dit folk er. Jo eldre man blir jo verre blir det å finne slike sammenkomster, da folk er mer i par. Og som singel faller man litt utenfor. Hva kan du gjøre for å treffe damer du ikke har møtt før? Nettdating: chat minimalt, prøv å avtale kaffedates. Gå på så mange du kan for å få trening, uten å forvente så mye. Jobb: Meld deg på om det skjer noe sosialt, skap nettverk. Meld deg på eksterne arrangementer, messer osv. der det er folk. Utvid vennekretsen om mulig? Venner: bli kjent med flere folk og hør om noen har single venninner? Kurs? Hobbyer? Reiser? Hva gjør du når du ikke er hjemme… Anonymkode: 5a069...d69 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser du at du motsier du deg selv og bekrefter det en relativt stor andel påpeker i disse to setningene? Det er ingen som vil være kjipe, men noen gang er det nyttig å kalle en spade for en spade slik at trådstarter kan få de rådene han behøver og ikke bare de som strykes medhårs😁 Du har iallefall fått 14 konkrete tips på aktiviteter i tillegg til gjengangeren at du må like deg selv og være interessant for at noen skal bli interessert. Suck it up og meld deg på et kurs i kurvfletting, salsa eller pistolskyting- hva som helst er bedre enn ikke noe, og lykke til💪 Anonymkode: 678ee...b21 Jeg skal prøve meg med de rådene dere har gitt til meg, så tusen hjertelig takk for det. Men vil bare si at hvis dere var i mine sko og hatt disse tankene og opplevelsene jeg har hatt, så ville dere si at det er å finne en kjæreste i generasjon z er en stor utfordring, Anonymkode: 7d078...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 20.28): Jeg har vært singel i hele mitt voksen liv. 42 år gammel ungkar i ufrivillig sølibat. Har jobb og leilighet, men jeg vet ikke helt hva jeg må gjøre for å finne meg en søt dame som er glad i meg og jeg i henne. Finnes hun der ute? Jo lengre jeg har ikke kontakt med det motsatt kjønn, jo mer usikker blir jeg på meg selv. Kanskje jeg skal bare gi opp? Akseptere at det er ingen håp for meg. Muligens det kan hjelpe meg å gå videre med livet mitt og heller fokusere på interessene mine som får dagene å gå? Anonymkode: 7d078...655 Kjøp deg hund. Seriøst. Gå tur med en søt hund, helst med jakke på hunden. Og du slipper å jage damene. De kommer bort. Så er det opp til deg derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #47 Del Skrevet 21. januar Du er ikke alene. Når du er kommet så langt så må du innse at norske damer er ikke interessert. Løsningen er å jobbe hardt, tjene gode penger å dra utenlands . Anonymkode: f6d17...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #48 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du er ikke alene. Når du er kommet så langt så må du innse at norske damer er ikke interessert. Løsningen er å jobbe hardt, tjene gode penger å dra utenlands . Anonymkode: f6d17...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #49 Del Skrevet 21. januar "My lonelìness is killing me....." Anonymkode: e8e93...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #50 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.06): OP er meg som er laget tråden. Synes du forhåndsdømmer meg for mye. Jeg er ikke en incel som låser meg inne i et mørkt rom og leker tastaturkriger. I stedenfor å svartmale meg som person, hva med tips til hva jeg kan gjøre for å komme meg ut av ensomheten. Jeg trener 4 ganger i uken for å holde meg i god form etter jobb. Ellers ja, sitter jeg mye foran dataen på kveldstid. Kan fortelle at jeg har et veldig lite nettverk av venner. Kanskje 5 som jeg kaller mine næmeste kompiser. Men to av de bor så langt unna som gjør at å finne på noe med de er vanskelig. De tre andre har samboer eller gift, så de er opptatt med det. Så hva er mitt alternativ da? Anonymkode: 7d078...655 Så bra at du både har venner og trener! Tror nok det beste er å treffe litt flere folk av begge kjønn. Nye bekjentskaper. Frivillig arbeid, Røde Kors, kor, kirka, turistforeningen.. Anonymkode: dc2ab...2c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriousgirl Skrevet 21. januar #51 Del Skrevet 21. januar Ser noen har kommet med flere forslag du kan finne på her. Jeg er også enig i at gruppeturer er helt topp + at du bør teste datingapper. Men noe jeg ser ingen har nevnt her, er din interesse for trening. Jeg føler det er veldig fort gjort å komme i kontakt med folk dersom man går på de samme gruppetimene flere ganger, så lite tips der. F.eks crosstrening eller hiit er typiske timer på sats som har typ 5 menn og 20 damer.Og noen gruppetimer har parvis eller lagvis øvelser også. Da er det hvertfall lett å komme i snakk;) Ellers er dansekurs et godt tips. Masse lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #52 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra at du både har venner og trener! Tror nok det beste er å treffe litt flere folk av begge kjønn. Nye bekjentskaper. Frivillig arbeid, Røde Kors, kor, kirka, turistforeningen.. Anonymkode: dc2ab...2c5 Frivillig arbeid er forresten et VELDIG godt tips til alle som er i din situasjon💪 Du du får 1) en heftig wake-up call hva gjelder andres ensomhet og utfordringer som oftest justerer ens egen evne til å se positivt på ting 2) risikerer å treffe en dame med et verdikompass som er sunt 3) bidrar til felleskapet der det behøves som mest Anonymkode: 678ee...b21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #53 Del Skrevet 21. januar Ensomhet er vanskelig, merker det selv etter flytting, skilsmisse etc. og at venner med par ikke ber deg med på ting.. fordi det «blir feil i bordplassering». For å si det kort, jeg vet nå hvem mine venner egentlig er. men dating, pga jobb har jeg lite hobbyer og føler meg egentlig ganske kjedelig. Da kommer man fort inn i «hvem vil ha meg liksom», « jeg er ikke tynn og da vil ingen ha meg» etc.. ensomhet forsterker allerede dumme tanker. Så for noen mnd siden tenkte jeg: « det viktigste er ikke å finne en kjæreste, men å bli glad i meg selv». Jeg tok mot til meg og ble med på et arrangement ( hadde egentlig ikke lyst, føltes som et ork..) og der møtte jeg flere personer som nå er mine nye venner. Vi drar nå hverandre ut, for vi alle hadde de samme problemene.. vi følte oss ensomme. Med litt alkohol, kom de samme følelsene frem og det var befriende at vi ikke var de eneste. Så nå skal jeg på byen i helgen og jobber med å «finne meg sjæl». Poenget mitt er at, det ikke er så lett som alle skal ha det til. Men det viktigste er å bite tenna sammen og prøve. Men aller viktigst, bli mer glad i deg selv. Anonymkode: 55e5b...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #54 Del Skrevet 21. januar Meld deg på kreamikk-kurs! Garantert bare kvinner der. Eller et annet kurs i noe som er mer typisk kvinner enn menn, som språkkurs, akvarellmaling etc. Anonymkode: 8c429...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #55 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skal prøve meg med de rådene dere har gitt til meg, så tusen hjertelig takk for det. Men vil bare si at hvis dere var i mine sko og hatt disse tankene og opplevelsene jeg har hatt, så ville dere si at det er å finne en kjæreste i generasjon z er en stor utfordring, Anonymkode: 7d078...655 Lykke til 😊 Jeg har ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig å finne den rette. Men likevel så er det en gang sånn at man må prøve seg på litt forskjellige arenaer, dersom man ikke har vært så heldig å «snuble over» hverandre tidlig i livet. Tviler på noen kan komme med et helt konkret, bankers tips som « Ja, kl 4 står de single på rekke og råd ved Fløyen.» Så selv om mange råd kan virke litt generelle og kjedelige, så er de praktiske og nyttige råd. Jeg håper du finner den du leter etter 😊 Anonymkode: 3af97...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 21. januar #56 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.35): Jeg skal prøve meg med de rådene dere har gitt til meg, så tusen hjertelig takk for det. Men vil bare si at hvis dere var i mine sko og hatt disse tankene og opplevelsene jeg har hatt, så ville dere si at det er å finne en kjæreste i generasjon z er en stor utfordring, Anonymkode: 7d078...655 Må du ha en kjæreste i gen Z? De eldste damene i gen Z er født i 1997 og blir 28 år i løpet av 2025. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 22. januar #57 Del Skrevet 22. januar bipolar skrev (23 timer siden): Kjøp deg hund. Seriøst. Gå tur med en søt hund, helst med jakke på hunden. Og du slipper å jage damene. De kommer bort. Så er det opp til deg derfra. Det fungerer faktisk motsatt vei, også. En del jakthunder er også fine til sånt, fordi de er slanke og ikke skumle, og er veldig tillitsfulle. Støvere o.l. (men de krever jo litt jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #58 Del Skrevet 22. januar Gå på dansekurs, gjerne flere på rappen. Det er et overskudd av kvinner som vil danse, og du får verdifull sjanse til å hilse på mange, lære deg småprat, få kroppskontakt, og det å lede an. Jeg har kjæreste, og liker ikke så godt å danse, men jeg har følt på hvilken nyttig utfordring det var for meg selv, og egen kleinhet. Greier du å like det, så har du plutselig en ny hobby. Anonymkode: b3eec...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #59 Del Skrevet 22. januar Te- Presten skrev (9 timer siden): Må du ha en kjæreste i gen Z? De eldste damene i gen Z er født i 1997 og blir 28 år i løpet av 2025. Denne detaljen gikk meg hus forbi ja, men enig. Ts er 42, stemmer ikke det? Er dette også bare tøys? Anonymkode: 3af97...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #60 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 23.31): Altså, hvordan svar er dette? Ts er ensom og føler på håpløshet ang kjærligheten. Står vel ingen steder at han er isolert fra omverdenen.. Han tenker vel mer på om han skal gi slipp på håp om å finne kjærligheten og heller fokusere på andre ting som interesserer han. Anonymkode: c680d...fc8 Det er typsik kvinneguiden svar det, tviler man hadde funnet slike svar inne på "manneguiden", hvis det fantes. Kvinner her inne har generelt veldig lite sympati for menn. Anonymkode: 8f3fa...cad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå