AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hvor er det best å dra på en lørdag pga. Parkerings problemer av disse tre sentrene? Strømmen Storsenter, Triaden eller Metro på Lørenskog? Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Som det er minst problemer med å finne en ledig parkeringsplass? Pluss at det er lettest å kjøre både inn og ut av parkeringshuset? Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Eller er det like kaos på alle tre stedene på en lørdag. Har ikke bodd her så lenge så jeg vet ikke. Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor er det best å dra på en lørdag pga. Parkerings problemer av disse tre sentrene? Strømmen Storsenter, Triaden eller Metro på Lørenskog? Anonymkode: 5b04a...f1f Du får alltids plass i parkeringshuset på Strømmen storsenter. Men er litt kaos i helgene som andre her sier, mye folk Anonymkode: 98784...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du får alltids plass i parkeringshuset på Strømmen storsenter. Men er litt kaos i helgene som andre her sier, mye folk Anonymkode: 98784...1e0 Det er jeg som har skrevet alle innleggene selv. Burde ha skrevet TS. Er Strømmen da lettest på lørdagene? Av disse tre kjøpesentrene. Vi tenkte kanskje å ta en tur i morgen. Anonymkode: 5b04a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Hadde unngått alle stedene på en lørdag tror jeg. Synes Strømmen er et lite helvete å komme inn/ut av noen ganger, kommer kanskje an på hvor en parkerer….? Anonymkode: 1db29...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar IKKE dra på Strømmen hvis du synes parkering/parkeringshus er vanskelig/skummelt. Metro er det lett uteparkering👍 Er ikke så mange mennesker der. Anonymkode: b4554...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Jeg synes ingen av stedene er spesielt vanskelig... Det er verre komme ut av det gamle parkeringshuset på Strømmen enn det nye, men enda enklere om man parkerer utendørs. Parkeringen på fremsiden av Metro kan være grusom med krysset ut, men aldri hatt problemer med å komme ut av parkeringshuset nede, selv ikke i julerushen. Parkeringen på baksiden er også lett. Parkeringshuset på triaden er enklest komme inn og ut fra Skårersletta. Anonymkode: 98122...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Det er mest kaos på Strømmen og Triaden. Anonymkode: f0cfc...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Metro er desidert senteret med minst besøkende. Har både utendørs og innendørs kundeparkering. Den innendørs delen kan fremstå som uoversiktlig og ulogisk ved første besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar (endret) Sjelden problemer i fjerde og femte etasje på Strømmen Storsenter, god plass og oversiktlig. Endret 20. januar av bvp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar På metro er det jo knapt butikker igjen, så der er det ikke noe stress å finne plass nå. Selv foretrekker jeg Strømmen på lørdager og Triaden på hverdager, ev. Jessheim Storsenter. Alle tre stedene har deler som det som regel er greit å komme inn og ut fra og hvis en unngår å komme rundt 13 er mye gjort. Anonymkode: f59ee...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar Jeg vegrer meg aldri for å dra til Strømmen. Har noen ganger måttet parkere helt nederst, men aldri måttet dra med uforrettet sak. Vært på nye Triaden en gang, og da brukte jeg en halvtime på å finne igjen bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar Stor pike skrev (9 minutter siden): Vært på nye Triaden en gang, og da brukte jeg en halvtime på å finne igjen bilen min... Hvordan brukte du en halvtime på å sjekke tre etasjer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Strømmen kan det bli kork når det er mye biler, og alle står i veien for alle. Hvis man først kommer seg inn i parkeringshuset, har jeg aldri opplevd å ikke finne plass, det er bare mye kaos før man kommer dit. Anonymkode: 85850...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå