Korsygg Skrevet fredag kl 16:00 #1 Del Skrevet fredag kl 16:00 Syns barndommen var grei, men etter det er bare drit, syns jeg. Folk tenker så mye som jeg fanger opp og må prosessere, og så er det alltid ubehagelig å være rundt folk. Syns det er kjedelig å sitte i en leilighet også. Er det mulig å unnslippe? Har penger og er fri, tenkte litt på å flytte til Hellas kanskje, skaffe en leilighet der.Besøkte hjembyen min idag også, men alle er demente, føles drit. Har skjønt litt at hvis man har det komfortabelt, så er livet drit, men ukomfortabel, så er livet bra, men betyr det at man må ta på seg en ryggsekk og bare gå for å føle seg bra? Er det ikke noen sted hvor man kan leie noe billig og være fri? Livet i samfunnet syns jeg er et evig mareritt, hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kan du ikke ta deg en tur ja? Det er godt å skifte omgivelser av og til. Anonymkode: c5533...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hvilken by er dette, der alle er demente? Anonymkode: cf164...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå