AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Akkurat meldt meg inn på Hinge etter anbefaling fra en venninne.. virker som alle mennene der driver med mye idrett, og har forventninger om trening flere ganger i uka. Personlig prøver jeg å bli bedre med treningen, men løper ikke opp fjellknauser eller hopper i fallskjerm..( ja jeg er ikke slank heller).. så tok meg i å lure, er det virkelig slik deres hverdag er? Eller er det mer for å vise at « dette gjør jeg gjerne en gang i året/mnd?»… finnes det ingen som er som meg? Jobber mye, er med barna (følger de opp) og tar seg en tur i ny og ne? Klarer liksom ikke å trykke «like» på noen.. det virker så uoverkommelig. K45 Anonymkode: 46df1...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Tipper, uten å ha vært på Hinge, at folk ønsker å framstille seg som sprekere enn de er. Vanlig også på Tinder det. Du finner jo fort ut hvor «ille» det er om du tar kontakt, treffer dem IRL. Ikke alle treningsnarkomane som vil ha en tilsvarende sprek partner heller… så du får vel bare spørre? Anonymkode: 5b617...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Sant, mulig bare jeg som blir satt ut av alle de bildene. Virker så useriøst på en måte, samtidig er det sant at man vil vise det beste av seg selv.. dating er ikke som da jeg var 20 😜 Anonymkode: 46df1...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Hinge er noe for seg selv! Alle fremstår ekstremt vellykkede og pakket i glanset papir… Jeg er slank, har mastergrad og god jobb, og trener 4-6 ganger i uka, men til og med jeg fikk hakeslepp. Eksmannen min viste meg dameprofilene, og alle der var ekstremt flotte og hadde nok det folk jeg egentlig ikke liker ynder å kalle «høy markedsverdi». Er glad jeg slapp å være lenge på datingapper… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Hei, Jeg er en kar på Hinge som passer bra med din beskrivelse 😅 For å gi deg et ide om hvordan det også kan være: bildet av meg i fallskjerm er for å sende et signal om at jeg er glad i litt adrenalin. Er virkelig ingen adrenalinjunky, men vil gjerne ha litt fart og spenning i løpet av året. Jeg har en krevende jobb, i den forstand at det er krav til fysikk. Dette gjør at jeg må trene mye for å bestå disse kravene hvert år. Mine forventninger til en dame er virkelig ikke at hun skal være på nivå med meg, men det er synd om hun blir sliten for lite. Det er et stort spekter mellom meg og det jeg vil kalle lat. Men late dager liker jeg også Jeg går en del i fjellet, og sover mer enn gjerne ute i telt eller åpen himmel. Dette gjør jeg typisk alene, for jeg trenger denne alenetiden innimellom. Men hadde blitt veldig glad om en kjæreste ville være med av og til. Min hverdag er stort sett jobb, trening, avslapping eller en aktivitet - når jeg ikke har barnet. Når jeg har barnet hos meg er jeg bare pappa og nyter å være med barnet mitt. Familietid er det beste jeg vet, men så var jeg ikke så heldig å fikk til familien på første forsøk. Sånn kan det også se ut bakom bildene. Derfor er det viktig å spørre om det du måtte lure på, i stedet for å bruke fantasien. Anonymkode: 4b51b...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, Jeg er en kar på Hinge som passer bra med din beskrivelse 😅 For å gi deg et ide om hvordan det også kan være: bildet av meg i fallskjerm er for å sende et signal om at jeg er glad i litt adrenalin. Er virkelig ingen adrenalinjunky, men vil gjerne ha litt fart og spenning i løpet av året. Jeg har en krevende jobb, i den forstand at det er krav til fysikk. Dette gjør at jeg må trene mye for å bestå disse kravene hvert år. Mine forventninger til en dame er virkelig ikke at hun skal være på nivå med meg, men det er synd om hun blir sliten for lite. Det er et stort spekter mellom meg og det jeg vil kalle lat. Men late dager liker jeg også Jeg går en del i fjellet, og sover mer enn gjerne ute i telt eller åpen himmel. Dette gjør jeg typisk alene, for jeg trenger denne alenetiden innimellom. Men hadde blitt veldig glad om en kjæreste ville være med av og til. Min hverdag er stort sett jobb, trening, avslapping eller en aktivitet - når jeg ikke har barnet. Når jeg har barnet hos meg er jeg bare pappa og nyter å være med barnet mitt. Familietid er det beste jeg vet, men så var jeg ikke så heldig å fikk til familien på første forsøk. Sånn kan det også se ut bakom bildene. Derfor er det viktig å spørre om det du måtte lure på, i stedet for å bruke fantasien. Anonymkode: 4b51b...1f1 Tusen takk for at du svarte! Mulig jeg skal få fingeren ut og tørre å trykke like. Nyttårsforsettet er å tørre mer og utvide horisonten😉 etter å ha vært gift i mange år, er det en ny verden å forholde seg til. Har det fint som jeg har det, men koselig om man finner en som kan være med meg innimellom . Anonymkode: 46df1...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk for at du svarte! Mulig jeg skal få fingeren ut og tørre å trykke like. Nyttårsforsettet er å tørre mer og utvide horisonten😉 etter å ha vært gift i mange år, er det en ny verden å forholde seg til. Har det fint som jeg har det, men koselig om man finner en som kan være med meg innimellom . Anonymkode: 46df1...4fb Et veldig godt nyttårsforsett. Du må ha masse lykke til med det 🙌 Anonymkode: 4b51b...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå