AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Mulig dette er et dumt spørsmål, men om man bor i Bergen og ønsker å kjøpe en bil i Oslo så kan man jo betale for å få den transportert. Vi har fått en transportdeal på 10.000,- og det vil jo være billigere for oss å kjøpe flybilletter og kjøre den hjem selv, men da kjører vi på den nesten 50 mil og det er det vi ønsker å unngå. Men når de transporterer den for deg så er det vel sånn at den transporteres med noe form for biltransport, og ikke at de som jobber på møller kjører den for oss og kjører på masse mil? For da kan vi likså godt hente den selv😅 Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hvis det er et seriøst firma så regner jeg med at de bruker biltransport. Jeg ville hentet bilen selv slik at jeg kan inspisere den selv før overtagelse, det har blitt så mange useriøse bilselgere de siste årene og spesielt på Østlandet. 50 mil er jo heller ikke spesielt langt, er litt som å kjøre Oslo-Trondheim og det er en fin dagstur. Anonymkode: d8963...25d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mulig dette er et dumt spørsmål, men om man bor i Bergen og ønsker å kjøpe en bil i Oslo så kan man jo betale for å få den transportert. Vi har fått en transportdeal på 10.000,- og det vil jo være billigere for oss å kjøpe flybilletter og kjøre den hjem selv, men da kjører vi på den nesten 50 mil og det er det vi ønsker å unngå. Men når de transporterer den for deg så er det vel sånn at den transporteres med noe form for biltransport, og ikke at de som jobber på møller kjører den for oss og kjører på masse mil? For da kan vi likså godt hente den selv😅 Anonymkode: 37d72...7dd Har det noe å si om dere kjører på den 50 mil....? En bil er ment for å kjøres. Da blir dere godt kjent med den underveis, og kan klage på eventuelle mangler raskt. Endret 9 timer siden av Makavelli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis det er et seriøst firma så regner jeg med at de bruker biltransport. Jeg ville hentet bilen selv slik at jeg kan inspisere den selv før overtagelse, det har blitt så mange useriøse bilselgere de siste årene og spesielt på Østlandet. 50 mil er jo heller ikke spesielt langt, er litt som å kjøre Oslo-Trondheim og det er en fin dagstur. Anonymkode: d8963...25d Ja, det er via møller så jeg tror de er seriøse, tørr ikke å kjøpe privat😅 men jeg kan fint lite om biler og er ikke sånn at jeg kommer til å prøvekjøre og tenke at «oi denne vil jeg ikke ha fordi den ligger sånn-og-sånn på veien eller ikke har det-og-det tilleggsutstyret», vi kommer til å prøvekjøre en tilsvarende modell på møller i Bergen og om det er noen feil på den i Oslo så har vi jo garanti på den ts Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Makavelli skrev (18 minutter siden): Har det noe å si om dere kjører på den 50 mil....? En bil er ment for å kjøres. Da blir dere godt kjent med den underveis, og kan klage på eventuelle mangler raskt. Vi bruker kun bilen til-og-fra jobb og det tar bare 10 minutter så 50 mil er ganske mye for vårt bruk😆 ts Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bruker kun bilen til-og-fra jobb og det tar bare 10 minutter så 50 mil er ganske mye for vårt bruk😆 ts Anonymkode: 37d72...7dd Hæ? Hva slags innvirkning er det du tror de 50 milene kommer til å ha? Høres jo egentlig ikke ut som dere burde kjøpe bil engang, om det bare er ti minutters kjøretur til jobb... Endret 9 timer siden av Makavelli 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Makavelli skrev (Akkurat nå): Hæ? Du svarer som om 50 mil ikke er noe, men for oss som nesten ikke bruker bilen er det omtrent et årsforbruk av km og det påvirker jo verdien når vi skal selge videre Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Hm der vi kjøpte bil nå, så henter firmaet bilen fra Troms til Hamar slik at vi kunne se og prøve bilen. Vi betalte nå ikke noe ekstra for det Anonymkode: 1c0a6...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Makavelli skrev (3 minutter siden): Hæ? Hva slags innvirkning er det du tror de 50 milene kommer til å ha? Høres jo egentlig ikke ut som dere burde kjøpe bil engang, om det bare er ti minutters kjøretur til jobb... Vi må ha bil pga mangel på offentlig transport Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm der vi kjøpte bil nå, så henter firmaet bilen fra Troms til Hamar slik at vi kunne se og prøve bilen. Vi betalte nå ikke noe ekstra for det Anonymkode: 1c0a6...6f8 Oi, service! Hvilket firma var dette? Ts Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Tror Royal Transport kan frakte bilen mener de ligger i Bergen de frakten en Bergningsbil for meg fra Bergen til Tønsberg Betalte rundt 15 000,- er billigere for bil 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colasolo Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har kjøpt flere biler og fått de fraktet fra Sør-Norge til Nord-Norge. De har kommet med hurtigruta. Jeg forhandlet da med bilforhandlerene og fikk det inkludert i prisen. Det samme når jeg kjøpte fra en naboby 23 mil unna, da fikk jeg den levert gratis. Da kjørte imidlertid forhandler den til meg, og jeg kan ikke se at de milene har noen betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tror Royal Transport kan frakte bilen mener de ligger i Bergen de frakten en Bergningsbil for meg fra Bergen til Tønsberg Betalte rundt 15 000,- er billigere for bil 😉 Takk, disse må jeg sjekke ut! Da regner jeg med bilen transporteres med biltransporter når man betaler for frakt😅 Anonymkode: 37d72...7dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du svarer som om 50 mil ikke er noe, men for oss som nesten ikke bruker bilen er det omtrent et årsforbruk av km og det påvirker jo verdien når vi skal selge videre Anonymkode: 37d72...7dd Nei, 50 mil påvirker ikke verdien... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden colasolo skrev (2 minutter siden): Jeg har kjøpt flere biler og fått de fraktet fra Sør-Norge til Nord-Norge. De har kommet med hurtigruta. Jeg forhandlet da med bilforhandlerene og fikk det inkludert i prisen. Det samme når jeg kjøpte fra en naboby 23 mil unna, da fikk jeg den levert gratis. Da kjørte imidlertid forhandler den til meg, og jeg kan ikke se at de milene har noen betydning. Ah genialt at de bruker hurtigruta Ts Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oi, service! Hvilket firma var dette? Ts Anonymkode: 37d72...7dd Mobile Anonymkode: 1c0a6...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Spør dem?? Anonymkode: 94c6f...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk, disse må jeg sjekke ut! Da regner jeg med bilen transporteres med biltransporter når man betaler for frakt😅 Anonymkode: 37d72...7dd Bare koselig Ja det må du gjøre 😀 det vil den nok bli 😀 her https://www.royaltransport.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spør dem?? Anonymkode: 94c6f...b48 Ts her, synes som sagt det er så dumt spørsmål😅 Anonymkode: 37d72...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi bruker kun bilen til-og-fra jobb og det tar bare 10 minutter så 50 mil er ganske mye for vårt bruk😆 ts Anonymkode: 37d72...7dd Regner med og håper at det er el-bil siden den skal brukes til småkjøring?, er det diesel eller bensin som ikke tåler småkjøring så vil problemene oppstå ganske raskt og verdien vil synke i takt med hyppige besøk på verksted. Anonymkode: d8963...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå