Polyester Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar (endret) Hvilket antrekk eller hvilken kjole tenker du på som ikonisk i nyere norsk motehistorie? Det første jeg kommer på er Siv Jensen sin leppestiftkjole, Mette Marit sin brudekjole og Märtha sin kjole som hun hadde på seg til 30årsdagen sin, men jeg kommer ikke på så mange flere? Hva kommer dere på? Endret 17. januar av Polyester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Haha det var sånn den så ut ja! Jeg kommer dessverre ikke på noe i farta.. Anonymkode: e55fe...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Bobbysocks sine kostymer da de vant MGP i 1985? (Teller kanskje ikke som nyere norsk motehistorie) Den rosa kjolen til Pia Haraldsen i Mette Marit og Haakon sitt bryllup Anonymkode: 2a229...8b2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Märtha Louises gule kjole i bryllupet til det spanske kronprinsparet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bobbysocks sine kostymer da de vant MGP i 1985? (Teller kanskje ikke som nyere norsk motehistorie) Den rosa kjolen til Pia Haraldsen i Mette Marit og Haakon sitt bryllup Anonymkode: 2a229...8b2 Her tar du feil. Den rosa kjolen brukte Pia Haraldsen i dåpen til Ingrid Alexandra. Kleskoden i bryllupet til Mette Marit og Haakon var gallaantrekk og ingen møtte opp der i en knekort rosa kjole. Anonymkode: d1de8...4bc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar (endret) Åse Klevelands kjole i MGP i -86 Endret 17. januar av Fjugur 6 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Perelandra skrev (3 timer siden): Märtha Louises gule kjole i bryllupet til det spanske kronprinsparet Denne synes jeg var SÅ kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Jeg husker "butterflies" kjolen til Tone Damli ble en del omtalt i sin tid. 3014e634-83a2-4841-9d15-9f707adbd843.avifAnonymkode: 385ee...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Anonymkode: 385ee...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Den gule gallakjolen til Dronning Sonja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Duff skrev (9 minutter siden): Den gule gallakjolen til Dronning Sonja. Det var den som ramlet ned i holder mitt og. 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her tar du feil. Den rosa kjolen brukte Pia Haraldsen i dåpen til Ingrid Alexandra. Kleskoden i bryllupet til Mette Marit og Haakon var gallaantrekk og ingen møtte opp der i en knekort rosa kjole. Anonymkode: d1de8...4bc Ja, det stemmer. Den rosa kjolen ble brukt i barnedåpen til Ingrid Alexandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Perelandra skrev (21 minutter siden): Ja, det stemmer. Den rosa kjolen ble brukt i barnedåpen til Ingrid Alexandra Skal dette være ikonisk? Ser ut som noe man kunne rasket med seg på salg på Bikbok. Anonymkode: 552e9...97e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Boetica skrev (1 time siden): Det var den som ramlet ned i holder mitt og. Denne ja, helt nydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar Jeg er ikke noe god på å huske antrekk, men denne kjolen er en som har festet seg Kilde: https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/EW2xkA/mette-marits-beste-moteoeyeblikk-det-siste-tiaaret Her synes jeg MM så helt fantastisk ut. Anonymkode: 775ec...6cd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Melodi Grand Prix / Eurovision Song Contest har hatt mye rart og noe flott. Jeg vet ikke hvor lang tilbake i tid du mener med nyere norsk motehistorie, men jeg tar sjansen på at det er innafor å gå tilbake til 70-tallet? Jahn Teigen og Inger Lise Rypdal som framførte Voodoo i 1976 må være noe av det mest spesielle i norsk MGP-historie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar Fjugur skrev (På 17.1.2025 den 19.55): Åse Klevelands kjole i MGP i -86 Wow. Denne ser fortsatt klassisk og flott ut. Anonymkode: c33d0...ab7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Perelandra skrev (På 17.1.2025 den 16.35): Märtha Louises gule kjole i bryllupet til det spanske kronprinsparet Hun ser ut som ei høne. Anonymkode: c33d0...ab7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar May-Britt Mosers nobelkjole. Motivet på kjolen illustrerer grid-celler, noe av det hun fikk prisen for. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar Dette antrekket har festet seg her. Agnete Saba (dengang Johnsen) under MGP/Eurovision i 2016. Anonymkode: eaece...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå