AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er 44 og har 33-53 år. Har aldri datet eldre enn maks et par år eldre enn meg. Jeg har møtt flest yngre de siste årene. Tilfeldig eller kanskje ikke😅 Anonymkode: a08a8...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden 15 år nedover og 5 år oppover. K52 Anonymkode: 75195...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke på app lenger, fant kjæreste der (han er 50). Søkte 44-54 og etter noe langvarig. K46 Anonymkode: 0e36d...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Rosa Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Søker 5 år ned og 10 år opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden Jeg er 48, har satt alder 30 til 55. Ikke nødvendigvis ute etter langvarig fodbold, med mindre drømmemannen skulle dukke opp (han er nok maks 8-10 år yngre, men hvem vet). Jeg er ikke så opptatt av alder, synes modenhet ikke nødvendigvis avhenger av alder alene. Anonymkode: 2701b...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #26 Del Skrevet akkurat nå K40 har 30 - 40 Anonymkode: 9b511...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå