AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Noen som kan svare hvilket aldersspenn dere setter på menn og deres egen alder? Hva ser dere etter? Fast forhold eller langsiktig, men åpen for alt? Anonymkode: 870c5...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden 38-58 Anonymkode: 135b8...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ikke på Tinder ennå (for tidlig i prosessen etter samlivsbrudd), men er litt nysgjerrig. Jeg tror jeg kommer til å sette +|- 5 år…. Ikke nødvendigvis ute etter noe fast/langsiktig , men åpen for det meste. K42 Anonymkode: 1d204...a73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Er ikke nå, men hadde på ett år yngre og opp til 5 år eldre enn meg når jeg var der. Ønsket å møte noen som har vært ungdom på samme tid, opplevd samme musikk, filmer, store hendelser etc. Ikke noen som levde sin storhetstid som hippie før jeg var påtenkt. Anonymkode: c68bb...83b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har hatt +/- 5 år. Anonymkode: cfb69...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Ikke på apper nå, da jeg har kjæreste - men var der i fjor, og fant kjæresten min slik i fjor Er 43 - hadde 43-53 som aldersspenn. Go on, tell me hvor håpløs jeg er som ikke vil date yngre menn 🤭😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Er der ikke lengre, men har hatt ca 4 år ned og 5-6 år opp. Er 48 år. Har alltid søkt etter noe varig, og ser etter noen som er på samme sted i livet som meg selv, som samtidig har godt med energi fortsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som kan svare hvilket aldersspenn dere setter på menn og deres egen alder? Hva ser dere etter? Fast forhold eller langsiktig, men åpen for alt? Anonymkode: 870c5...feb Jeg er 43. Har satt alder til 47-55. fast forhold, gjerne langsiktig. Anonymkode: c753d...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden ALB skrev (46 minutter siden): Er 43 - hadde 43-53 som aldersspenn. Go on, tell me hvor håpløs jeg er som ikke vil date yngre menn 🤭😉 Hehe jeg er også 43 og har satt alder fra 47. Yngre menn er helt uaktuelt 😊 Anonymkode: c753d...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden 7 år opp og ned. Anonymkode: bc824...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Da jeg var på Tinder, var jeg 51 og hadde 45 - 53 som aldersspenn. Traff en i riktig aldersgrupper, så er ikke der mer. Min store frykt er å ende opp som sykepleier i den pensjonstida jeg skal råkose meg i, så flere år eldre mann var utelukka for meg. Anonymkode: 9bfbb...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Er 43, har 43-59. Ser ikke etter menn. Anonymkode: 2b21b...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde -1 og +5. Tenkte at jeg ikke ville konkurrere mot yngre. Men kjæresten har overbevist meg om at hvis han får en taksten i hodet så må jeg prøve å gå litt ned i alder. Over fem år eldre er utelukket uansett. Anonymkode: b7150...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde pluss minus 7 år sist jeg var inne. Er over 50. Blir der mer enn 7 år vil fyren fort bli pensjonist lenge før meg, kanskje slite med helsa. Anonymkode: 09105...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden K50. -5 og + 5. Anonymkode: 7a41e...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Er ikke på tinder men hadde satt 35-49. Er selv 47 (Satte først opp til 50, men det tallet var skikkelig rart å se på, så satte det ned til 49) Anonymkode: 00feb...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Er 47, har 43-55. Anonymkode: efd73...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Som 40-åring: Når jeg brukte Tinder til å finne sexpartner, 15 år ned og opp. Når jeg søkte kjæreste, 5 og ned og 10 opp. Anonymkode: 8bfc8...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden K48, har satt 40-58 Jeg vil egentlig møte noen omtrent på samme alder, men det finnes noen aktuelle som er eldre/yngre så jeg er åpen. Problemet er at mange menn rundt 40 fortsatt har små barn, og jeg vil gjerne møte noen som er ferdige med hjemmeboende barn samtidig som meg (har tenåringer). Jeg vil gjerne bli forelsket igjen, men det er mye som skal klaffe for begge. Jeg trives som singel så jeg hopper ikke lett inn i et forhold. Anonymkode: 84220...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden K45 har 40-50 ( men får mange opp på 36-39) - på hinge da vel å merke. Anonymkode: 004a8...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå