AnonymBruker Skrevet 18. januar #41 Del Skrevet 18. januar Interessant tema! jeg ser to viktige perspektiver: foreldresamarbeid; viktig å vise foreldre at barnet blir sett i en travel hverdag. Og det skaper god relasjon til foreldrene med samtale hver dag. kvalitet: ved å velge vekk daglig rapport og mye prat i garderoben fokuserer de ansatte å være med barna som er igjen på avd. Samvær = kvalitet. så jeg ville tenkt, litt dumt at de ikke gir grundig gjennomgang av dagen.. men så fint at de ER med barna som er igjen 😊 Anonymkode: 4a816...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #42 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje han er gladere fordi de ansatte ikke avbryter lek og aktivitet hvert 10 minutt for å si hade til barna som går hjem? Anonymkode: 7e2da...398 Eh... de sier jo hadet? Og jeg ser i hvert fall ingen lek som brytes opp av det. For noe tull. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Interessant tema! jeg ser to viktige perspektiver: foreldresamarbeid; viktig å vise foreldre at barnet blir sett i en travel hverdag. Og det skaper god relasjon til foreldrene med samtale hver dag. kvalitet: ved å velge vekk daglig rapport og mye prat i garderoben fokuserer de ansatte å være med barna som er igjen på avd. Samvær = kvalitet. så jeg ville tenkt, litt dumt at de ikke gir grundig gjennomgang av dagen.. men så fint at de ER med barna som er igjen 😊 Anonymkode: 4a816...586 Trenger ikke noen grundig rapport i det hele tatt egentlig, men NOE hadde jo vært hyggelig å høre om dagen. Føler ikke jeg har noen relasjon til de voksne der når de bare sier hadet (ikke alltid de sier det heller), og jeg føler jeg må dra ordene ut av dem, og likevel bare får høre at "dagen har vært fin." Det er i så stor kontrast til den forrige barnehagen, der følte jeg at jeg kjente de ansatte, selv om jeg bare snakket med dem noen minutter daglig. Anonymkode: 53de9...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #43 Del Skrevet 19. januar Skjønner ikke helt greien, man får selvsagt beskjed om noe soesielt har skjedd og ellers har dagen vært fin, jeg trenger ikke høre den har vært fin men jeg vil vite når det har vært noe spesielt Anonymkode: cced4...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #44 Del Skrevet 19. januar Uff, dette høres ut som den første barnehagen sønnen min gikk i. Det var aldri noe info om hvordan dagen hans hadde vært, verken muntlig eller skriftlig. De gangene jeg spurte fikk vi bare «det har gått fint». I barnehagen han går i nå (vi byttet rundt 3 års alder), får vi alltid en liten oppsummering av dagen, de legger også ut en liten generell rapport digitalt Må legge til at manglende info i den gamle barnehagen ble tatt opp flere ganger av FAU, men uten at det hjalp. Anonymkode: 5502d...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #45 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt greien, man får selvsagt beskjed om noe soesielt har skjedd og ellers har dagen vært fin, jeg trenger ikke høre den har vært fin men jeg vil vite når det har vært noe spesielt Anonymkode: cced4...b37 For meg er det viktig å få info om dagen til barnet mitt. Hvem han har lekt med, hva de har gjort, om han har spist greit til måltidene osv. Dette er viktig info for meg som forelder, hvert fall når barna er såpass små at de ikke greier å sette ord på det selv. Anonymkode: 5502d...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå