AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har funnet noen apper men de var jo som tinder. Liker ikke å bygge alt på bilder og utseender, men vil bygge på interesser. Jeg er nettopp blitt singel etter et brudd. Bor fortsatt sammen med den mannen av økonomiske årsaker. Jeg har ikke venner, kun voksne barn og familie. Jeg tenker derfor å prøve å finne venner. Noen som har forslag til noen kanaler for det ? Anonymkode: 42fe1...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg vet det finnes grupper som hey girl, men jeg har ingen erfaring med de. Jeg tenker alle sånn sider/apper må jo ha litt «nettdating» preg over seg? Jeg ville trodd det var lettere å bli kjent med folk litt uhøytidelig dersom du deltok i en organisasjon eller en hobby? Eller tok et kveldskurs av noe slag? Hva er du interessert i? 😊 Anonymkode: 05094...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har funnet venner i sosiale singelgrupper på fb, da lokale grupper som arrangerer turer, treff, kinokvelder etc. Det blir sjelden kjæresteforhold ut av disse gruppene (som opprinnelig hensikt ofte er), men flere har funnet seg gode venner. Anonymkode: 7069d...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Hey Woman-gruppe på facebook, der du kan bli med på aktiviteter. Eller finn en gruppe med noe som interesserer deg. Anonymkode: bad9e...cd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har funnet venner i sosiale singelgrupper på fb, da lokale grupper som arrangerer turer, treff, kinokvelder etc. Det blir sjelden kjæresteforhold ut av disse gruppene (som opprinnelig hensikt ofte er), men flere har funnet seg gode venner. Anonymkode: 7069d...07e Litt morsomt å høre dette. Jeg har en venninne som har deltatt på et par singleturer med DNT. Hun fant heller ikke kjæreste der, men reiser fremdeles på tur med et par damer hun ble kjent med. Anonymkode: 05094...dd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hey Woman-gruppe på facebook, der du kan bli med på aktiviteter. Eller finn en gruppe med noe som interesserer deg. Anonymkode: bad9e...cd6 Jeg har fått en god venninne gjennom Hey Woman. Vi treffes jevnlig og har det veldig fint sammen. Så det er absolutt mulig 🙂 Anonymkode: c47a9...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fått en god venninne gjennom Hey Woman. Vi treffes jevnlig og har det veldig fint sammen. Så det er absolutt mulig 🙂 Anonymkode: c47a9...05d Det er koselig å høre . Skal sjekke den appen. Anonymkode: 42fe1...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå