AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden For min del har jeg sluttet å kjøpe Toro produkter pga. at reklamen er så flau. Hva har en rød ku med ferdigmat å gjøre? Er det virkelig greit å lage mat på pulver i 2025? Bare en refleksjon. Anonymkode: 6df0e...62e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Toro = okse. Forøvrig enig i at reklamen er tåpelig Anonymkode: ee21b...aac 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Elendig. Anonymkode: 2f08f...869 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Gir meg pokker i hele reklamen. Anonymkode: 09b55...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Reklamen er jeg likegyldig til, spoler over all reklame uansett. Å lage mat på pulver i travelt småbarnsliv er kjærkomment innimellom her hvertfall og helt ok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Grillstad, Nidar og Coop Extra er mye verre. Anonymkode: 1610f...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Hater den så til de grader. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Anononyma skrev (1 minutt siden): Reklamen er jeg likegyldig til, spoler over all reklame uansett. Å lage mat på pulver i travelt småbarnsliv er kjærkomment innimellom her hvertfall og helt ok. Man kan da ikke spole over reklame? Det går i hvert fall ikke med Pluto Tv,som jeg bruker mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Å la det du kjøper bestemmes av reklame er tåpelig. Enten det du boikotter pga reklame eller det du blir påvirket til å kjøpe, det viser hvor stor makt reklamen har over deg. Ja i 2025 er det helt i orden og veldig innenfor å smelle sammen en toro pose i ny og ne. Anonymkode: 83c22...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden For all del. Du sluttet å kjøpe Toro fordi reklamen er så flau? Samtidig som du spør om det er greit å lage mat av pulver i 2025. Men var det greit for deg å kjøpe Toro i 2024 eller før den "flaue" reklamen? Er det reklamen eller ideen om upm som er triggeren? Anonymkode: 39282...7e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Adrenalina1 skrev (3 minutter siden): Hater den så til de grader. Blir du ikke sulten på Toro? Anonymkode: 09b55...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For all del. Du sluttet å kjøpe Toro fordi reklamen er så flau? Samtidig som du spør om det er greit å lage mat av pulver i 2025. Men var det greit for deg å kjøpe Toro i 2024 eller før den "flaue" reklamen? Er det reklamen eller ideen om upm som er triggeren? Anonymkode: 39282...7e8 Begge deler er triggeren 😅 Reklamen gjør meg bare mer bevisst på at ferdigmat ikke er greit.. Anonymkode: 6df0e...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir du ikke sulten på Toro? Anonymkode: 09b55...099 For Toro e jo kjæmpegodtnok! Anonymkode: 39282...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Det er en reklame jeg ikke gidder å irritere meg over 😊 Det er bare reklame liksom. Om man ikke liker den, får man ta av lyden eller gjøre noe annet i de få minuttene reklamen er på... Skjønner ikke at det er noe å irritere seg over. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Tørket mat/ pulver og ferdigmat er ikke det samme og all mat fra pose er ikke automatisk usunt. Vil heller si at i 2025 er alt lov, man tar de avgjørelsene man mener er best for egen helse, uten hysteri. Anonymkode: 62214...32b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Syns den er teit og tåpelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden Adrenalina1 skrev (11 minutter siden): Man kan da ikke spole over reklame? Det går i hvert fall ikke med Pluto Tv,som jeg bruker mye. Vi bruker RiksTV. Dersom vi en sjelden gang ser lineær tv kommer vi alltid litt for sent til programmet. Trykker «se fra start» og når reklamen kommer spoler vi frem 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Anononyma skrev (7 minutter siden): Vi bruker RiksTV. Dersom vi en sjelden gang ser lineær tv kommer vi alltid litt for sent til programmet. Trykker «se fra start» og når reklamen kommer spoler vi frem 😄 Ok. Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Gidder virkelig ikke å bry meg nevneverdig om reklamer. Må være slitsomt å la reklame styre livet ditt Anonymkode: 1a4ac...89f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes den reklamen er helt grei, jeg har ikke små barn lenger så det blir ikke til at jeg kjøper Toro-produkter - men den reklamen hadde definitivt ikke fått meg til å slutte å kjøpe dem. Anonymkode: 3c616...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå