Gå til innhold

Hvor enkelt er det for menn som er 50+ å få napp hos damer som er 10 år yngre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen går etter kvinner "bare fordi de er ti år yngre". Man går etter de som er mest attraktive, og ofte er de tilfeldigvis 10 år yngre.

Du startet i feil ende.

Anonymkode: b0c95...049

Hvis man synes yngre er lik mer attraktivt, har man null stil. Hotte mennesker oser selvfølelse, trygghet og sensualitet, og de finnes i alle aldre. Mennesker hvis seksualitet styres av alder pga. unghet er gørr kjedelige.

Anonymkode: eb992...f0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

? Er det enkelt? Matcher dere med 10 år yngre damer på Tinder f.eks.?

Anonymkode: d75e6...be1

Det skjer ikke. Skjer det, er det garantert noe feil med dama. 

Anonymkode: f7968...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nå har jeg selv rundet 50 og kan trygt si at de subtile henvendelsene fra yngre kvinner er like stor nå som når jeg var 40 eller 30.

Jeg var møteleder på et større møte i dag, litt over 20 deltakere hvor cirka halvparten var kvinner. Etter møtet har jeg fått tre tekstmeldinger som takket for møtet, alle fra kvinner som nærmer seg 40. Hadde jeg vært yngre og hatt ork så kunne jeg fint ha fått meg noe både i kveld og i morgen for å si det forsiktig. 

Anonymkode: 667ae...e65

Og det der er hvorfor jeg har sluttet å være hyggelig mot menn. En høflighetsfrase blir tolket som «kunne jeg fint fått meg noe». Jeg er meg selv mot kvinner, men menn? Nei. 

Anonymkode: e0618...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

? Er det enkelt? Matcher dere med 10 år yngre damer på Tinder f.eks.?

Anonymkode: d75e6...be1

Siden den ligger på seksualitet. Jeg personlig har aldri hatt sex med en mann som er 10+ eldre. Jeg vet at folk gjør sånt, men hvor enkelt det er..? Hvem vet? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: e0618...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi kan vel i det minste få pule noen over 60, vel?

Anonymkode: c4e9f...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kommer an på mannen det... min 57 åring er 10 år eldre enn meg. Hva jeg falt for? Humor, velutdannet innen samme fagfelt som meg, tar vare på kropp og helse, kler seg skikkelig og har ingen ekle vaner. Men mest av alt, han får meg til å være glad i meg selv. Han startet med å invitere meg ut, gir komplimenter, er ikke gniten, opptatt av at jeg skal ha det bra, er en oppmerksom og god elsker. Nei, han er heldigvis ikke utrustet som en hest, men finner stor glede i å utforske min kropp, og har virkelig fått meg til å blomstre seksuelt. Første gang jeg støter på en som ikke er egoist i senga. Vi kan snakke om alt, han er samfunnsengasjert men med et skråblikk og liker å overraske. Vennlig med alle han møter og er sosial. Syting, sutring og klaging er helt fraværende. 

Poenget mitt er at du har feil utgangspunkt når du selekterer etter alder. Skal du ha en partner som du trives med, så må du være den beste utgaven av deg selv i utgangspunktet og gå for en som deler dine verdier. Om du kan krysse av på noen av disse egenskapene over, så kommer du langt. 

Anonymkode: 35e13...742

Så enig i det du skriver! 

Anonymkode: 5d3c9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er'u en Brad Pitt, Null stress. 

Er'u en Trygve Slagsvold Vedum ; Vesentlig vanskeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på mannen det... min 57 åring er 10 år eldre enn meg. Hva jeg falt for? Humor, velutdannet innen samme fagfelt som meg, tar vare på kropp og helse, kler seg skikkelig og har ingen ekle vaner. Men mest av alt, han får meg til å være glad i meg selv. Han startet med å invitere meg ut, gir komplimenter, er ikke gniten, opptatt av at jeg skal ha det bra, er en oppmerksom og god elsker. Nei, han er heldigvis ikke utrustet som en hest, men finner stor glede i å utforske min kropp, og har virkelig fått meg til å blomstre seksuelt. Første gang jeg støter på en som ikke er egoist i senga. Vi kan snakke om alt, han er samfunnsengasjert men med et skråblikk og liker å overraske. Vennlig med alle han møter og er sosial. Syting, sutring og klaging er helt fraværende. 

Poenget mitt er at du har feil utgangspunkt når du selekterer etter alder. Skal du ha en partner som du trives med, så må du være den beste utgaven av deg selv i utgangspunktet og gå for en som deler dine verdier. Om du kan krysse av på noen av disse egenskapene over, så kommer du langt. 

Anonymkode: 35e13...742

Hva mener du med ekle vaner?

Anonymkode: d45ab...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vanskelig i det heletatt🙂

Det er så enkelt som å oppføre seg ordentlig, og være iderik for å få til en fin totalopplevelse sammen. Sexen kommer som en bonus av dette, når de skjønner at jeg er en sjelden mann😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg selv rundet 50 og kan trygt si at de subtile henvendelsene fra yngre kvinner er like stor nå som når jeg var 40 eller 30.

Jeg var møteleder på et større møte i dag, litt over 20 deltakere hvor cirka halvparten var kvinner. Etter møtet har jeg fått tre tekstmeldinger som takket for møtet, alle fra kvinner som nærmer seg 40. Hadde jeg vært yngre og hatt ork så kunne jeg fint ha fått meg noe både i kveld og i morgen for å si det forsiktig. 

Anonymkode: 667ae...e65

Dette tolket du som seksuell interesse? Dette er så håpløst! Hva skal til for å kunne omgås menn på en normal hyggelig måte uten at det tolkes som flørting eller invitasjon til sex? 

Anonymkode: 56f7b...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...