Gå til innhold

Diskutere tidlig i forholdet er uting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Disse misforståelsene kommer gjerne av at den ene ikke hører ordentlig etter, men biter seg fast i ett ord, og dikter opp resten etter "logikk". Her må man lytte til hverandre, og hvis det høres ut som den ene sier noe dumt, så må man ikke "klikke" og gå til forsvar eller angrep. Prøv å tenke at det var kanskje ikke det vedkommende mente, og heller prøve å spørre hva som var ment. Ikke automatisk anta det verste. Vet jeg var litt slik som ungdom og ung voksen. Dette har jeg måtte jobbet med i meg selv, og jeg merker at jeg har blitt flinkere til å kommunisere og at det er mindre misforståelser. Vi var egentlig to stk som var slik, så det ble en del "diskusjoner". Vi gikk fra hverandre av ulike grunner, og har etterhvert funnet noen som vi kommuniserer bra med.

Anonymkode: d9631...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her har vi hatt MANGE diskusjoner fra starten. Ingen krangling da. Men noen opphetede diskusjoner, definitivt.

I starten var det essensielt for oss for å bli bedre kjent og bli trygge på hverandre. 

Kjente vi oss utrygge eller usikre prater vi om det og hva vi kunne gjøre for hverandre for å få det vi trengte.

Nå er vi 100% trygg på hverandre og vi elsker hverandre. Vi kjenner til hverandres gode og dårlige sider, styrker og svakheter, hva vi frykter og er bekymret for. 

Fundamentet på forholdet vårt er så sterkt fordi vi er trygg på at vi elsker hverandre akkurat som vi er, på godt og vondt. 

Anonymkode: 92446...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...