AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Hva slags truser er det mest vanlig å bruke blandt kvinner i 2025? Er det tai, eller bokser, eller string, eller.breef? Med eller uten blonder? Anonymkode: 330f4...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Jeg bruker i stort sett hipster. Anonymkode: 47247...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar vanlig truse eller hipster her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Bruker kun blondestring. Anonymkode: 1fbc6...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar Anonymkode: e629c...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Det er vel ingen her som kan svare på hva som er vanligst, eller normalt, men sikkert mange som kan fortelle hva de selv bruker. Men hva i granskogen er poenget med å undersøke dette? Hver enkelt må velge det som man selv er mest komfortabelt med. Det normale burde være å være seg selv og gjøre det man selv trives best med. Hva andre velger er vel en dritt... Anonymkode: 46806...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Hvite Sloggi maxi Anonymkode: 0d0ea...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar For det meste hipster og innimellom tai Anonymkode: 330f4...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Tråden er ryddet for latterliggjøring og tull. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Bomullstruser. En variant av sloggi, men kjøpt i utlandet til en brøkdel av prisen. Blonder klør. Bruker gjerne silke. Hverdags, gode bomullstruser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar Jeg hater hipster, men føler jeg er litt alene om det:P Brazilian foretrekker jeg, litt string. Helst bomull. Anonymkode: ac907...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Jeg bruker som regel dameboxer. Synes det er det eneste som faktisk dekker hele rumpa, og dermed ikke gir "dobbeltrumpe" når man går i bukser. Går jeg i skjørt/kjole, kan jeg bruke vanlige truser også. Bruker aldri string. Anonymkode: 53c3f...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar Tråden er ryddet for latterliggjøring. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #14 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 8.19): Hva slags truser er det mest vanlig å bruke blandt kvinner i 2025? Er det tai, eller bokser, eller string, eller.breef? Med eller uten blonder? Anonymkode: 330f4...e7a over 40år, bruker kun string! Anonymkode: 53853...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå