AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg hadde første date med en mann jeg likte veldig godt. 34 år, ingen barn og med et langt forhold bak seg, typ ti år. Samboerskapet røk i fjor vår, hun ønsket ikke at de skulle få barn - han ville ha. Vi hadde en fin date, god samtale og kjemi. Vi møttes igjen og det var fint igjen. Han var flink til å kysse, fulgte meg helt hjem og jeg tenkte at DET kom til å skje. Men så trakk han seg. Han sa at han ikke ville gå lenger før han var sikker på at han var ferdig med det forrige, både følelser og kontakt. Han likte meg veldig godt osv. men han var seriøs med sånt og ville være sikker på å ikke bli en som lå med meg eller ble sammen med meg, og så koblet seg av etterpå. Han sendte en melding dagen etter og spurte om det var OK med meg, og vi har hatt litt kontakt etterpå, men aldri snakk om ny date. Hva skal jeg tenke? Er dette en player, en som bare leker rundt? Vil jeg høre fra ham igjen. Anonymkode: befb5...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Høres ikke ut som en player dette her. Heller noe så sjeldent som en emosjonelt utviklet og sunn mann som har respekt for kvinner og som er i kontakt med egne følelser. Man kan ikke påtvinge andre å føle det samme som en selv føler. Han er muligens ikke ferdig med å bearbeide den relasjonen han hadde med eksen. Det har han jo vært moden nok til å si til deg rett ut i klartekst utifra det du skriver her i innlegget ditt. Anonymkode: 47d9c...740 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Høres ut som en oppegående mann som 1) ikke er helt ferdig med det tidligere forholdet eller 2) ikke følte den helt store kjemien med deg, og dumpet deg på en skånsom og pen måte Anonymkode: c7590...661 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Hva du skal tenke? Han sier rett ut til deg hva som foregår og nå går du rundt og tror at han er player? Hvorfor kan ikke du ta initiativ, hvorfor sitter du og venter på han? Anonymkode: 695bc...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Hvis han har "dumpet meg på en pen måte" må jeg respektere det. Hvis han mente det han sa, må jeg også respektere det. Og så får vi ta det derfra hvis jeg hører fra ham igjen. Jeg hverken maser eller venter. Anonymkode: befb5...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå