Gå til innhold

Er dette en grei måte å si unnskyld på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen din er oppriktig dum. Og i tillegg slem.

Anonymkode: 14659...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Uanonym bruker skrev (1 time siden):

Det er sånn politikere sier unnskyld. Det er selvfølgelig ikke en ordentlig unnskyldning.

Men det verste er jo at han sier så stygge ting til deg. Har han alltid gjort det?

På begynnelsen var jeg den peneste, vakreste, men han har vel i grunnen alltid kalt meg dum, men bare på en annen måte.

Jeg klarer ikke å huske helt, jeg tror egentlig at det å leve i årevis sånn har skadet meg litt. Det føles litt som at jeg ikke vet hva som er sant eller rett, for han virker så overbevisende når han sier at alle andre er enige med ham og at jeg er en idiot som mener noe annet. 

Litt overraskende at så mange ikke er enige med ham i denne tråden. Men det kan jo hende at jeg har forklart det som skjer feil. 

Anonymkode: b121d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

På begynnelsen var jeg den peneste, vakreste, men han har vel i grunnen alltid kalt meg dum, men bare på en annen måte.

Jeg klarer ikke å huske helt, jeg tror egentlig at det å leve i årevis sånn har skadet meg litt. Det føles litt som at jeg ikke vet hva som er sant eller rett, for han virker så overbevisende når han sier at alle andre er enige med ham og at jeg er en idiot som mener noe annet. 

Litt overraskende at så mange ikke er enige med ham i denne tråden. Men det kan jo hende at jeg har forklart det som skjer feil. 

Anonymkode: b121d...4fb

Gas lighting.

Å si alle er enig med ham. Det er for å stadfeste at du har feil, ikke kan noe, etc. Han henter autoritet utenfra for at påstandene hans skal stå stødigere. Mannen din er uhyggelig og bryter deg ned.

Anonymkode: 14659...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sperr kortet ditt og bytt bank som en her foreslår. Gå gjennom økonomien din og sjekk med nav hvilke støtteordninger du kan få som enslig forsørger. Pakk så sekken din, ta ungene og Gå. Din mann elsker deg ikke, han forakter deg. Jeg har vert I ett slikt ekteskap og selv om det ble tøft økonomisk å ta ut skilsmisse så var det verdt det. Det var så ufattelig befriende.

Anonymkode: 41c3a...77d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...