AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #161 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei, det kunne ikke ha vært skrevet av meg. Jeg skryter ikke av det jeg gjør på sosiale medier, jeg kommer ikke med spydige kommentarer, og har heller ikke giftet meg med en gresk gud med masse penger. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg skriver ikke at du er henne. Jeg prøver å forstå intensjonen med innlegget ditt og da er det naturlig at man sammenligner tankegangen du fronter her med noen man kjenner. Av innlegget ditt så forstår jeg at du mener at du er bedre enn andre kvinner. At andre menn er misunnelige på mannen din fordi du er den du er. Veldig opptatt av utseende er du også, virker til å mene at det er utslagsgivende for hvordan du er som person. At siden du er så bra, så må menn skjønne at mindre pene damer er bedre. Noe svart/ hvitt tankegang og dårlig tro på menns vurderingsevne i valg i partner? Noe bitterhet. Anonymkode: 9e622...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #162 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, for det er ikke trist å tro at en kvinnes verdi er ene og alene å være pen? Alle bør være snille, både pene og mindre pene. Anonymkode: 784dc...6f8 Skrev ingen steder at en kvinnes verdi ligger i å være pen . Personlighet bør være hennes personlige aksje inn i relasjonen . Man skal ikke være nødt å overkompensere på noen som helst måte , smellvakker eller ei . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #163 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg skriver ikke at du er henne. Jeg prøver å forstå intensjonen med innlegget ditt og da er det naturlig at man sammenligner tankegangen du fronter her med noen man kjenner. Av innlegget ditt så forstår jeg at du mener at du er bedre enn andre kvinner. At andre menn er misunnelige på mannen din fordi du er den du er. Veldig opptatt av utseende er du også, virker til å mene at det er utslagsgivende for hvordan du er som person. At siden du er så bra, så må menn skjønne at mindre pene damer er bedre. Noe svart/ hvitt tankegang og dårlig tro på menns vurderingsevne i valg i partner? Noe bitterhet. Anonymkode: 9e622...5a9 Nei, jeg mener ikke at jeg er bedre enn andre kvinner. Jeg er forskjellig fra kompisenes koner. Det er heller ikke jeg som er opptatt av utseendet, men folk generelt. Les gjerne forskning, som viser at pene mennesker jevnt over blir behandlet bedre av samfunnet som helhet. Menn kommer aldri til å skjønne at de ikke bør bare høre på pikken ved valg av partner for langvarig forhold. Derfor vil de fortsette med klaging og syting for evig tid. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #164 Del Skrevet 7 timer siden NiceOrNothing skrev (8 minutter siden): Skrev ingen steder at en kvinnes verdi ligger i å være pen . Personlighet bør være hennes personlige aksje inn i relasjonen . Man skal ikke være nødt å overkompensere på noen som helst måte , smellvakker eller ei . Jeg overkompenserer ikke. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #165 Del Skrevet 7 timer siden TS: Du svarer spydig, er selektiv med hva du fokuserer på i svarene og skriver at flere i tråden finner opp ting. Hva med å svare på det flere spør deg om: Hva ville du frem til med å opprette denne tråden? Anonymkode: 4f8ca...b54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #166 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg overkompenserer ikke. Anonymkode: 784dc...6f8 Du stiller ulike egenskaper opp mot hverandre , som i at noe er bedre enn andre . Hva din mann og kompisene synes om deg burde vært helt irrelevant . Hva du synes om deg selv er det du burde fokusere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #167 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 De er misunnelig fordi han ikke trenger å se på andre som en trussel pga du er lite attraktiv. Det er som å plusse 1+1. merkelig at du ikke har forstått dette. Anonymkode: cc931...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #168 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er misunnelig fordi han ikke trenger å se på andre som en trussel pga du er lite attraktiv. Det er som å plusse 1+1. merkelig at du ikke har forstått dette. Anonymkode: cc931...927 Så du mener at de med attraktive koner går rundt og tenker at hvilken som helst mann kan stjele kona fra dem når som helst? De stoler altså ikke på kona for fem flate øre? Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #169 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skriver ikke at du er henne. Jeg prøver å forstå intensjonen med innlegget ditt og da er det naturlig at man sammenligner tankegangen du fronter her med noen man kjenner. Av innlegget ditt så forstår jeg at du mener at du er bedre enn andre kvinner. At andre menn er misunnelige på mannen din fordi du er den du er. Veldig opptatt av utseende er du også, virker til å mene at det er utslagsgivende for hvordan du er som person. At siden du er så bra, så må menn skjønne at mindre pene damer er bedre. Noe svart/ hvitt tankegang og dårlig tro på menns vurderingsevne i valg i partner? Noe bitterhet. Anonymkode: 9e622...5a9 EKSAKT slik leser jeg det også. Mannen min får også ofte kommentarer om hvor heldig han er. Ingen kan tro at han fikk ei som meg sier de. Han får ofte høre at jeg er vakkee. Vi jobber i samme bransje og han får ofte kommentarer på at jeg er veldig dyktig i jobben min også. Vi har vært samme i over 20 år så hverken utseende mitt eller karrieren, eller det faktum at jeg liker en god fest - har vært til hinder. Når en mann velger en vakker kvinne kan det også være hun har en ok personlighet. Tenk det! Anonymkode: 71307...f20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #170 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han mener nok at jeg er sexy, men han har aldri sagt at jeg er pen. For det er jeg ikke. Det er fint å ha en partner som er ærlig. Han valgte meg for andre kvaliteter - den gode samtalen, at jeg er snill, at vi har samme humor, liker samme typer bøker og musikk, trives kjempegodt sammen og har veldig god sex. Han er også klar over at utseendet falmer for ALLE, også de aller vakreste. Hvis man da ikke har noe til felles, eller har helt forskjellige verdier i livet, så har man ingenting å bygge forholdet videre på når det skjer. Anonymkode: 784dc...6f8 Utseende falmer for alle, ja, og de som ikke har et særlig godt utgangspunkt går det enda verre med. Anonymkode: cc931...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #171 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du mener at de med attraktive koner går rundt og tenker at hvilken som helst mann kan stjele kona fra dem når som helst? De stoler altså ikke på kona for fem flate øre? Anonymkode: 784dc...6f8 Aldri sagt. Men det er sikkert deilig at følelsen av sjalusi er lik null pga at du ikke får oppmerksomhet fra andre menn Anonymkode: cc931...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #172 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har aldri sagt at det er negativt å være pen. Bare at det kan være idiotisk å velge partner utelukkende grunnet utseendet. Anonymkode: 784dc...6f8 Det ER ofte negativt å være pen. Jeg har mange av de samme egenskapene som deg, men mange menn ser ikke disse de ser utseende først. Jeg leter etter den mannen som ser meg for den jeg er, ikke det jeg tilfeldigvis ble født med. Samme som deg altså bare at jeg faktisk har lavere sjanse for å finne noen som virkelig mener det. Anonymkode: a6985...615 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #173 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner ikke helt hva ts mener. Menn velger den de vil ha når de velger. Om de forandrer seg forandrer også deres syn på dem. Damer som er livlige og glade og som plutselig blir avholds vil være noe helt annet enn hun du ble sammen med. Slike ting kan skje hvem som helst. Livlige damer kan bli kjedelige, og kjedelige kan kvikne til og bli livlige. Anonymkode: 5d628...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #174 Del Skrevet 6 timer siden Merkelig tråd dette. Alle kompisene hans er fullstendig overfladiske, uten sosiale antenner og mannen til TS er en dott som ikke satte stopper for at de snakket stygt om kona hans det første sekundet noen ytret noe så sløvt. Så har de blitt kloke på noen få år da er TS plutselig drømmedama og deres koner er bare noen de angrer på. Skjønner at utseendet falmer med åra og antar det er det man prøver å komme frem til, men alt man hører er TS som formelig skriker at jeg er verdt mer enn pene jenter…. SÅ DET SÅ!!! Anonymkode: e5ed6...bd8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #175 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg mener ikke at jeg er bedre enn andre kvinner. Jeg er forskjellig fra kompisenes koner. Det er heller ikke jeg som er opptatt av utseendet, men folk generelt. Les gjerne forskning, som viser at pene mennesker jevnt over blir behandlet bedre av samfunnet som helhet. Menn kommer aldri til å skjønne at de ikke bør bare høre på pikken ved valg av partner for langvarig forhold. Derfor vil de fortsette med klaging og syting for evig tid. Anonymkode: 784dc...6f8 Nå har jeg ikke påstått eller diskutert noe som helst om forskjellsbehandling og pene mennesker. At det er et enormt og usunt utseendefokus i dag er sikkert, dette blant begge kjønn. Det jeg reagerer på er at du ser ut til å mene at ens utseende henger sammen med hvordan en er som person. Er man vakker så har man dårlige verdier, osv. Men du har jo beskrevet at i vennemiljøet deres så har du blitt omtalt ufint pga utseendet ditt, det at disse uttalelsene som også har kommet deg for øre forteller noe om verdiene til disse kameratene. Da kan jeg skjønne at du nå føler på hovmod for at disse som tidligere har har såret deg nå forteller om at forholdene til disse pene damene som både fester, er mindre omsorgsfulle og er dårlige på å lage mat havarerer. Du skylder på utseendet til disse kvinnene for at forholdene i motsetning til ditt eget går dårlig, mulig at det stemmer i ditt miljø, men det blir for enkelt å mene at penere mennesker er dårligere partnere. Anonymkode: 9e622...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 3 timer siden #176 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ingen forventninger. Men jeg er ikke en primadonna som deg, som bare sitter på rompa og får alt servert i fanget. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg er glad vi er forskjellige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 3 timer siden #177 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merkelig tråd dette. Alle kompisene hans er fullstendig overfladiske, uten sosiale antenner og mannen til TS er en dott som ikke satte stopper for at de snakket stygt om kona hans det første sekundet noen ytret noe så sløvt. Så har de blitt kloke på noen få år da er TS plutselig drømmedama og deres koner er bare noen de angrer på. Skjønner at utseendet falmer med åra og antar det er det man prøver å komme frem til, men alt man hører er TS som formelig skriker at jeg er verdt mer enn pene jenter…. SÅ DET SÅ!!! Anonymkode: e5ed6...bd8 Ts er jo et kroneksempel på pick-me-girl. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #178 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men det er jo ikke feil. Hvis folk rundt meg mener jeg ikke er pen, så er jeg ikke det. Det er ikke JEG som bestemmer hvordan andre ser meg. Det er det andre som gjør. Og jeg lever kjempegodt med det. Jeg har blant annet unngått uønsket seksuell oppmerksomhet fra eldre menn da jeg var yngre, så noen fordeler er det når man er usynlig. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg skjønner hva du mener. Men du har jo også lov til å synes hva du vil om deg selv. Jeg har ingen problemer med at folk tenker at de er dødsdeilige, men hvis de blir fornærmet for at jeg ikke er enig.. hvis de skal impose det på andre og skal lage en kunstig sceneoppsetning hvor jeg liksom må spille med på at han eller hun er grisedeilig i tillegg.. altså… man aZZ. Jeg kan jo gjøre det, men da tenker jeg jo at de ikke tåler noe annet.. Anonymkode: 62e84...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #179 Del Skrevet 41 minutter siden Hvor mange voksne damer fester så mye egentlig? Synes vi bare stresser med unger som skal i bursdager og på trening og kamper og skirenn, og så er det fredagstaco eller lørdagspizzan, før vi slukner klokka 22... Disse damene til kompisene hans må være del av en spesiell krets. Alle er pene og fester og ingen har humor eller er omsorgsfulle. Jaja. Men hvis det muntrer deg opp å tro på dette så velbekomme. Whatever rocks your socks. Anonymkode: a0985...57a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #180 Del Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, det har jeg selv hørt da han hadde dem på høyttaler. Anonymkode: 784dc...6f8 Alle sammen? I samme samtale? Og alle sa det samme? Wow. Anonymkode: a0985...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå