AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #141 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor i all verden er dette meningsløse innlegget postet på forumet for singelliv og dating??? Anonymkode: 105e1...7bd For å fortelle pene damer at de ikke er et godt konemne😉 at de taper i det lange løp mot de som ikke bryr seg om utseende, men heller er flinke til å lage mat. Anonymkode: 49bef...644 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #142 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg forstår ikke hvorfor du trekker det uthevede frem, er disse mennene sammen med damer som fester, mens de selv sitter hjemme alene? Jeg må dessuten si jeg tviler sterkt på at samtlige av disse mennene er sammen med damer som ikke er omsorgsfulle, ikke kan lage mat og er uten humor. Anonymkode: 37a9a...062 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #143 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig ligger han ikke med penere kvinner på si. Men han ligger derimot med meg hver dag. Og hvem sa at han ikke vasker og lager mat? Det gjør han så absolutt. Men jeg er en bedre kokk, og vennene hans har skrytt av rettene jeg lager. Anonymkode: 784dc...6f8 Betyr det at de har skrytt av rettene du lager at deres partnere ikke kan lage god mat? 🤔 Både jeg og min mann er matinteresserte og kan begge lage god mat, men vi roser jo andre for maten de lager når vi er på besøk hos dem. Det betyr ikke at maten alltid er bedre enn det vi kan prestere selv. Anonymkode: 37a9a...062 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #144 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han mener nok at jeg er sexy, men han har aldri sagt at jeg er pen. For det er jeg ikke. Det er fint å ha en partner som er ærlig. Han valgte meg for andre kvaliteter - den gode samtalen, at jeg er snill, at vi har samme humor, liker samme typer bøker og musikk, trives kjempegodt sammen og har veldig god sex. Han er også klar over at utseendet falmer for ALLE, også de aller vakreste. Hvis man da ikke har noe til felles, eller har helt forskjellige verdier i livet, så har man ingenting å bygge forholdet videre på når det skjer. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg håper at når jeg finner meg en partner så syns han at jeg er pen i tillegg. Anonymkode: a75c8...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #145 Del Skrevet 10 timer siden Leser en del sårhet i dette innlegget. Det kunne vært skrevet av ei venninne av meg. Hun giftet seg med den lokale helten som har en høy stilling, er aktiv i politikken, er stadig i avisene, er mye omtalt og ser ut som en gresk gud. Hun har et helt alminnelig utseende og er ulik de vakre modellpene damene han tidligere var sammen med. Hun er svært opptatt av å fortelle meg om alle damer som prøver seg på han og hvor populær han er. Tror at det er mest hun som er opptatt av det vakre utseende hans, og hun virker svært sjalu, sjekker mobilen hans og følger med. Er utrygg når han er på reiser og kontrollerer han. Hun gjorde mye for å kapre han. Arrangerte spektakulære dater, turer, gøy underholdning og i ett og alt oppvartet ham på alle måter. Veldig stor konkurranse mentalitet. Facebook feeden hennes er full av selvskryt. Alt skal dokumenteres om hvor sporty hun og familien er, flotte og annerledes utenlandsturer, fjellturer og utallige engasjementer. Vel og bra, men kan være snar til å komme med spydige kommentarer om andre, helst vakre venninner som hun mener sliter sofaen, er late og lite engasjerte og er redd for å brekke en negl i forhold til hennes ujålete, men aktive livsstil. Jeg som kjenner henne godt, vet at hun ofrer seg mye og henger i selen for å tilfredstille mannen mer enn andre kvinner gjør. Hun er snar til å skryte av hva mannen gjør av f.eks husarbeid, men jeg vet at det meste faller på henne da han er lite hjemme. Om kameratene til mannen hennes er misunnelige på han, har jeg aldri hørt. Men jeg tror nok at dette er noe hun innerst inne vil tro selv. Anonymkode: 9e622...5a9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 10 timer siden #146 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er ok pen, slank, tar vare på eget utseende, får mange fine kommentarer på øynene mine og smil mitt. Får høre at jeg har bra kropp, flott rompe og at jeg fremdeles ser ut som om jeg er 10 år yngre enn jeg egentlig er, selv etter 3 barn. Har ikke strekkmerker eller hengepupper. Håret mitt er langt og sunt, rekker meg til korsryggen. Jeg jobber og gjør det bra på jobb, hjemme lager jeg mat fra bunnen av og tar på meg husmorrollen. Det må ikke være enten - eller for disse mennene. Finne ei stygg ei for å få det mer ålreit. Kanskje du ikke er så mindre penger som du tror, du har bare hørt det for mange ganger. Hele saken her er utrolig ufin syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #147 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min mann har alt dette i meg. Men selv etter to barn og nesten 20 år sammen er jeg fortsatt så attraktiv at det også tas med når hans kompiser utrykker sin misunnelse over forholdet hans. 😁 Bra for dere da. Men det er ikke negativt å være pen, og det ene utelukker ikke det andre. 😊 Anonymkode: 55374...3da Slår et slag for dette. Jeg får også høre at jeg er alt dette, og at jeg i tillegg er flott å se på. Sleng på høy sexdrive i tillegg. Det ene utelukker ikke det andre, nei 😁 Anonymkode: a2203...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #148 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig må menn også gjøre bestemte ting for å være gode partnere. For eksempel, være trofaste, pålitelige, hardtarbeidende, omsorgsfulle osv. Men så har jeg heller ikke valgt min mann ene og alene fordi han var "185 cm, mørk, høy, muskuløs og med 2 millioner i lønn". Hadde jeg gjort det, og han viste seg å være utro og manipulerende, så ville det ha vært mitt eget valg og min egen feil. Derfor undrer jeg over menn som systematisk går etter veldig pene jenter, uten å engang bry seg om hvordan disse jentene er ellers, for så å klage over at "alle moderne kvinner er noe ræl". Anonymkode: 784dc...6f8 Så du mener «moderne kvinner» er pene og sexy (og unge?) og de liker fest såpass at kjærester og ektemenn misliker det, de er lite omsorgsfulle, tar ikke på seg tunge fysiske oppgaver, de er dårlige til å lage mat og de har ikke humor. I tillegg velger de menn bare blant de som er minst 185 høye, mørke, muskuløse og har over 2millioner i lønn. Og de samme mennene velger damer ene og alene etter utseende (pen =«moderne»). Du fremstår ikke akkurat som en umoderne omsorgsfull dame full av humor. Anonymkode: c7ee3...08f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #149 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Leser en del sårhet i dette innlegget. Det kunne vært skrevet av ei venninne av meg. Hun giftet seg med den lokale helten som har en høy stilling, er aktiv i politikken, er stadig i avisene, er mye omtalt og ser ut som en gresk gud. Hun har et helt alminnelig utseende og er ulik de vakre modellpene damene han tidligere var sammen med. Hun er svært opptatt av å fortelle meg om alle damer som prøver seg på han og hvor populær han er. Tror at det er mest hun som er opptatt av det vakre utseende hans, og hun virker svært sjalu, sjekker mobilen hans og følger med. Er utrygg når han er på reiser og kontrollerer han. Hun gjorde mye for å kapre han. Arrangerte spektakulære dater, turer, gøy underholdning og i ett og alt oppvartet ham på alle måter. Veldig stor konkurranse mentalitet. Facebook feeden hennes er full av selvskryt. Alt skal dokumenteres om hvor sporty hun og familien er, flotte og annerledes utenlandsturer, fjellturer og utallige engasjementer. Vel og bra, men kan være snar til å komme med spydige kommentarer om andre, helst vakre venninner som hun mener sliter sofaen, er late og lite engasjerte og er redd for å brekke en negl i forhold til hennes ujålete, men aktive livsstil. Jeg som kjenner henne godt, vet at hun ofrer seg mye og henger i selen for å tilfredstille mannen mer enn andre kvinner gjør. Hun er snar til å skryte av hva mannen gjør av f.eks husarbeid, men jeg vet at det meste faller på henne da han er lite hjemme. Om kameratene til mannen hennes er misunnelige på han, har jeg aldri hørt. Men jeg tror nok at dette er noe hun innerst inne vil tro selv. Anonymkode: 9e622...5a9 Nei, det kunne ikke ha vært skrevet av meg. Jeg skryter ikke av det jeg gjør på sosiale medier, jeg kommer ikke med spydige kommentarer, og har heller ikke giftet meg med en gresk gud med masse penger. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #150 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du mener «moderne kvinner» er pene og sexy (og unge?) og de liker fest såpass at kjærester og ektemenn misliker det, de er lite omsorgsfulle, tar ikke på seg tunge fysiske oppgaver, de er dårlige til å lage mat og de har ikke humor. I tillegg velger de menn bare blant de som er minst 185 høye, mørke, muskuløse og har over 2millioner i lønn. Og de samme mennene velger damer ene og alene etter utseende (pen =«moderne»). Du fremstår ikke akkurat som en umoderne omsorgsfull dame full av humor. Anonymkode: c7ee3...08f Jeg har aldri skrevet at jeg var umoderne. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #151 Del Skrevet 10 timer siden Jordbæra skrev (8 minutter siden): Jeg er ok pen, slank, tar vare på eget utseende, får mange fine kommentarer på øynene mine og smil mitt. Får høre at jeg har bra kropp, flott rompe og at jeg fremdeles ser ut som om jeg er 10 år yngre enn jeg egentlig er, selv etter 3 barn. Har ikke strekkmerker eller hengepupper. Håret mitt er langt og sunt, rekker meg til korsryggen. Jeg jobber og gjør det bra på jobb, hjemme lager jeg mat fra bunnen av og tar på meg husmorrollen. Det må ikke være enten - eller for disse mennene. Finne ei stygg ei for å få det mer ålreit. Kanskje du ikke er så mindre penger som du tror, du har bare hørt det for mange ganger. Hele saken her er utrolig ufin syns jeg Er det ikke flaut når fremmede mennesker snakker med deg om rompa di? Jeg hadde blitt brydd hvis jeg fikk kommentarer om at jeg hadde en "bra rompe". Veldig utseende- og sexfokusert. Det er heller ikke et mål om å se yngre ut enn man er. Hvorfor skal jeg det? Jeg er den alderen jeg er. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #152 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Absolutt enig. Snur du på denne og endrer pikken til mannens utdannelse eller lommebok så får du også et innlegg jeg er helt enig i. Anonymkode: 43967...a88 Du glemte høyde. Kan ikke være lavere enn 180 Anonymkode: 17bd8...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9 timer siden #153 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så sjarmerende du er, TS. Der skinner ganske klart gjennom at du mener at det kun fins en måte å være kvinne og god kone på. Anonymkode: 5a826...34b Vi må ha litt medlidenhet med TS . Hun er åpenbart manipulert til å tro at hennes verdi ligger i å være den perfekte kjæresten . Å at hun må overkompensere med å være snill og flink pga hun ikke «når opp « på de umodne kompisene sine «skjønnhetskrav». Bare trist å lese om . Å nå forsøker hun å overbevise kvinneguiden om at dette er er den rette måten å leve livet sitt på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #154 Del Skrevet 9 timer siden NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Vi må ha litt medlidenhet med TS . Hun er åpenbart manipulert til å tro at hennes verdi ligger i å være den perfekte kjæresten . Å at hun må overkompensere med å være snill og flink pga hun ikke «når opp « på de umodne kompisene sine «skjønnhetskrav». Bare trist å lese om . Å nå forsøker hun å overbevise kvinneguiden om at dette er er den rette måten å leve livet sitt på. Ja, for det er ikke trist å tro at en kvinnes verdi er ene og alene å være pen? Alle bør være snille, både pene og mindre pene. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #155 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, for det er ikke trist å tro at en kvinnes verdi er ene og alene å være pen? Alle bør være snille, både pene og mindre pene. Anonymkode: 784dc...6f8 Hvorfor er det så viktig for deg å nevne flere steder at du ikke «fester» og at du er avholds? Anonymkode: 37a9a...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #156 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, det kunne ikke ha vært skrevet av meg. Jeg skryter ikke av det jeg gjør på sosiale medier, jeg kommer ikke med spydige kommentarer, og har heller ikke giftet meg med en gresk gud med masse penger. Anonymkode: 784dc...6f8 Du skryter her på kvinneguiden, du kommenterer på en måte som kan kalles spydig, og sndre mener at «mannen din fortjente ei dame med bedre utseende», men nå er de misunnelige på ham. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har aldri skrevet at jeg var umoderne. Anonymkode: 784dc...6f8 Det fremgår i hvert fall at du ikke er det du kaller «moderne». AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det ikke flaut når fremmede mennesker snakker med deg om rompa di? Jeg hadde blitt brydd hvis jeg fikk kommentarer om at jeg hadde en "bra rompe". Veldig utseende- og sexfokusert. Det er heller ikke et mål om å se yngre ut enn man er. Hvorfor skal jeg det? Jeg er den alderen jeg er. Anonymkode: 784dc...6f8 Er det ikke flaut når folk du kjenner kommenterer hvor lite pen du er? Anonymkode: c7ee3...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #157 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skryter her på kvinneguiden, du kommenterer på en måte som kan kalles spydig, og sndre mener at «mannen din fortjente ei dame med bedre utseende», men nå er de misunnelige på ham. Det fremgår i hvert fall at du ikke er det du kaller «moderne». Er det ikke flaut når folk du kjenner kommenterer hvor lite pen du er? Anonymkode: c7ee3...08f KG er ikke sosiale medier. Jeg kommenterer ikke direkte til bestemte damer. Jeg har heller aldri sagt at jeg er umoderne, og forstår ikke hva det fremgår av. At jeg ikke drikker? Er det gammeldags? Hvis du leser nyhetene, så er det "in" blant ungdom å ikke drikke. Så nei, ikke gammeldags. Nei, det er ikke flaut når folk jeg kjenner, kommenterer hvor lite pen jeg er. Men det er flaut når folk jeg ikke kjenner, kommer med kommentarer om noe så privat som rompe. "Jeg har bra rompe" er liksom bevis på at man har verdi ... Altså ... Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #158 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): KG er ikke sosiale medier. Jeg kommenterer ikke direkte til bestemte damer. Jeg har heller aldri sagt at jeg er umoderne, og forstår ikke hva det fremgår av. At jeg ikke drikker? Er det gammeldags? Hvis du leser nyhetene, så er det "in" blant ungdom å ikke drikke. Så nei, ikke gammeldags. Nei, det er ikke flaut når folk jeg kjenner, kommenterer hvor lite pen jeg er. Men det er flaut når folk jeg ikke kjenner, kommer med kommentarer om noe så privat som rompe. "Jeg har bra rompe" er liksom bevis på at man har verdi ... Altså ... Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg drikker ikke selv, men er uhyre nysgjerrig på hvorfor du nevner dette i så mange innlegg? Anonymkode: 37a9a...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #159 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): KG er ikke sosiale medier. Jeg kommenterer ikke direkte til bestemte damer. Jeg har heller aldri sagt at jeg er umoderne, og forstår ikke hva det fremgår av. At jeg ikke drikker? Er det gammeldags? Hvis du leser nyhetene, så er det "in" blant ungdom å ikke drikke. Så nei, ikke gammeldags. Nei, det er ikke flaut når folk jeg kjenner, kommenterer hvor lite pen jeg er. Men det er flaut når folk jeg ikke kjenner, kommer med kommentarer om noe så privat som rompe. "Jeg har bra rompe" er liksom bevis på at man har verdi ... Altså ... Anonymkode: 784dc...6f8 Men fy fader så trist og respektløst det er!!!! Anonymkode: 4f8ca...b54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 9 timer siden #160 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det ikke flaut når fremmede mennesker snakker med deg om rompa di? Jeg hadde blitt brydd hvis jeg fikk kommentarer om at jeg hadde en "bra rompe". Veldig utseende- og sexfokusert. Det er heller ikke et mål om å se yngre ut enn man er. Hvorfor skal jeg det? Jeg er den alderen jeg er. Anonymkode: 784dc...6f8 Venninene mine og samboeren min kommenterer rompa mi. Ikke noe flaut ved det. Jeg prøver ikke å se yngre ut, jeg kan ikke noe for det? Ser du resten av hva jeg skrev? Eller fokuserer du feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå