AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #61 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har aldri sagt at de kunne ha tenkt seg å ligge med meg. Anonymkode: 784dc...6f8 Av alt jeg skrev, så var det det du reagerte på? Anonymkode: 6e8e6...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #62 Del Skrevet 10 timer siden Hyggelig at de skryter av deg nå, men helt uakseptabelt å snakke ned partneren til en i kompisgjengen. Dette hadde aldri blitt godtatt i min kompisgjeng, og slått hardt ned på av indrejustisen. Aldri hørt en mann si noe negativt om en annen kompis sin partner før. Høres ut som en veldig spesiell vennegjeng Anonymkode: 51168...f8a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 10 timer siden #63 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hyggelig at de skryter av deg nå, men helt uakseptabelt å snakke ned partneren til en i kompisgjengen. Dette hadde aldri blitt godtatt i min kompisgjeng, og slått hardt ned på av indrejustisen. Aldri hørt en mann si noe negativt om en annen kompis sin partner før. Høres ut som en veldig spesiell vennegjeng Anonymkode: 51168...f8a Enig på alle måter!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #64 Del Skrevet 10 timer siden Clancy skrev (2 minutter siden): Selvsikkerhet kan bygges opp, og det virker som du trenger det. Du kan godt mene du ikke er attraktiv, men det kan også hende du er superattraktiv likevel for ganske mange. Utseende er subjektivt. Din mening om deg selv er ikke fasiten. Hva har selvsikkerhet med å lyve til seg selv å gjøre? Jeg er ikke fysisk attraktiv. Jeg er heller ikke superattraktiv for ganske mange, da jeg aldri har opplevd at en mann sjekket meg opp, flørtet med meg osv, i løpet av hele mitt liv. Jeg har derimot andre kvaliteter - jeg er smart, kan masse forskjellige ting, har interessante hobbyer, humor, og er omsorgsfull. Utseendet er kanskje subjektivt, men det finnes en del trekk som av de aller fleste anses for å være pene/stygge. Min mening om meg selv er ikke fasiten. Men andres validering/reaksjon på mitt utseende, er et pekepinn på det. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #65 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke en husmor. Anonymkode: 784dc...6f8 Og det var dette du tok fra innlegget mitt? Poenget var at mannen din tillater kompiser å snakke deg ned, beholder kompisene og setter deg i en situasjoner der du må overhøre dette gjentatte ganger. Det er bare trist og dårlig gjort!!! Jeg er sikker på at du er vakker, ts, om ikke «modellvakker» har du helt sikkert kvaliteter i utseende som gjør deg vakker!!! ❤️ Anonymkode: 4f8ca...b54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #66 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Av alt jeg skrev, så var det det du reagerte på? Anonymkode: 6e8e6...e1b Ja. Fordi du dikter vilt, bare for å såre. Du er en av disse red pill-dudene som mener at "kvinner overvurderer sin attraktivitet fordi mange menn vil tømme seg i dem, og da får de unaturlig høy selvtillit". Kjenner lusa på gangen, skjønner du. Folk i denne tråden dikter vilt. At jeg er husmor, at mannen har elskerinneR på si. Føler de seg truffet, mon tro? Anonymkode: 784dc...6f8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #67 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det var dette du tok fra innlegget mitt? Poenget var at mannen din tillater kompiser å snakke deg ned, beholder kompisene og setter deg i en situasjoner der du må overhøre dette gjentatte ganger. Det er bare trist og dårlig gjort!!! Jeg er sikker på at du er vakker, ts, om ikke «modellvakker» har du helt sikkert kvaliteter i utseende som gjør deg vakker!!! ❤️ Anonymkode: 4f8ca...b54 Jeg gidder ikke å diskutere med folk som juger og finner på ting. Jeg er heller ikke vakker. Ikke alle er vakre. Hvorfor må kvinnens ytterste kvalitet være "vakker"? Hvorfor kan ikke en kvinne ha verdi fordi hun er smart, snill, morsom osv? Hvorfor MÅÅÅ hun være vakker? Utseende falmer uansett med alderen, så når du er 60, betyr ikke "vakker" noe som helst lenger. Snill, morsom og omsorgsfull, derimot, betyr alt for ditt videre liv. Anonymkode: 784dc...6f8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #68 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hyggelig at de skryter av deg nå, men helt uakseptabelt å snakke ned partneren til en i kompisgjengen. Dette hadde aldri blitt godtatt i min kompisgjeng, og slått hardt ned på av indrejustisen. Aldri hørt en mann si noe negativt om en annen kompis sin partner før. Høres ut som en veldig spesiell vennegjeng Anonymkode: 51168...f8a Har jeg skrevet at han ikke slo ned på snakket deres? Grunnen til at han satt meg på høyttaler, var at jeg hørte rykter om at kompisene hans snakket meg ned, men trodde ikke på det. Han ga meg bevis, og han irettesatte dem. Han kan heller ikke velge bort samtlige arbeidskolleger og barndomsvenner som han har vært med siden han var 4 år. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #69 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Hvorfor kommenterer de utseende ditt? Håper mannen din mener at du er pen og sexy Anonymkode: 6f66a...baa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #70 Del Skrevet 10 timer siden Jeg tror ikke at jeg hadde vært særlig fornøyd om det kom frem at mannen ikke synes at jeg var pen og at jeg hadde fått vite det gjennom å overhøre en samtale han hadde med kompiser. Det virker ganske barnslig å sitte og snakke sånn om partneren sin. Kompisene hans virker jo som de blir blendet av utseendet og ikke har fokus på at en partner skal være mer enn bare det. Det er flott at du og mannen din har et godt forhold, men jeg hadde synes det var positivt med en mann som satt og snakket sånn om meg til kompisene sine. Spesielt når man er godt voksen. Anonymkode: d3d68...b15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #71 Del Skrevet 10 timer siden Alder og modenhet. Anonymkode: 6c4b5...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #72 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kommenterer de utseende ditt? Håper mannen din mener at du er pen og sexy Anonymkode: 6f66a...baa Han mener nok at jeg er sexy, men han har aldri sagt at jeg er pen. For det er jeg ikke. Det er fint å ha en partner som er ærlig. Han valgte meg for andre kvaliteter - den gode samtalen, at jeg er snill, at vi har samme humor, liker samme typer bøker og musikk, trives kjempegodt sammen og har veldig god sex. Han er også klar over at utseendet falmer for ALLE, også de aller vakreste. Hvis man da ikke har noe til felles, eller har helt forskjellige verdier i livet, så har man ingenting å bygge forholdet videre på når det skjer. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #73 Del Skrevet 10 timer siden Så sære og slemme kompiser Anonymkode: b7b69...d1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #74 Del Skrevet 10 timer siden Jeg spyr av menn som mener at kvinner skal være sånn og sånn. Man snakker sammen om hva som er viktig i et forhold, så tilpasser man seg hverandre. Jeg kommer ikke til å sitte hjemme "for å holde stua varm" fordi mannen ønsker det. Vi har begge tillit til hverandre og unner hverandre å dra på fest og være med venner så lenge det ikke går utover familielivet. Anonymkode: 5a826...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #75 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har jeg skrevet at han ikke slo ned på snakket deres? Grunnen til at han satt meg på høyttaler, var at jeg hørte rykter om at kompisene hans snakket meg ned, men trodde ikke på det. Han ga meg bevis, og han irettesatte dem. Han kan heller ikke velge bort samtlige arbeidskolleger og barndomsvenner som han har vært med siden han var 4 år. Anonymkode: 784dc...6f8 Om samtlige venner og kollegaer av mannen oppfører seg sånn, ville jeg revurdert mannen. Om du vil vite hvem du er sammen med, se på hvem han velger (kollegaer velges ikke, men de færreste ringer kollegaer på fritiden også) for det er ikke normal oppførsel Anonymkode: b7b69...d1a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #76 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke at jeg hadde vært særlig fornøyd om det kom frem at mannen ikke synes at jeg var pen og at jeg hadde fått vite det gjennom å overhøre en samtale han hadde med kompiser. Det virker ganske barnslig å sitte og snakke sånn om partneren sin. Kompisene hans virker jo som de blir blendet av utseendet og ikke har fokus på at en partner skal være mer enn bare det. Det er flott at du og mannen din har et godt forhold, men jeg hadde synes det var positivt med en mann som satt og snakket sånn om meg til kompisene sine. Spesielt når man er godt voksen. Anonymkode: d3d68...b15 Men HVORFOR skal folk synes at du er noe du ikke er? Hva er poenget med å være pen? Er det det eneste en kvinne har av verdi? Å være pen er ingen fortjeneste eller noe man har fått til gjennom hardt arbeid. Det er det naturen din har gitt deg. Du kan selvfølgelig ta bedre eller dårligere vare på det du har, men utgangspunktet er naturgitt. Altså, ingen prestasjon. Hvorfor skal da noe som er naturlig, være en kvalitet/verdi som er avgjørende for kvinner? Og ja, det er nettopp det - kompisene blir blendet av utseendet. På samme måte som klassens "queen bitch" alltid hadde en hale av gutter etter seg, fordi hun var eksepsjonelt pen og flink til å flørte. Guttene dreit i at hun nesten drev ei av jentene i klassen til selvmord, oppførte seg ekkelt mot vaktmesteren, butikkdamer osv. De dreit også at hun hadde ganske lang liggeliste. Alle ville være sammen med henne. Når jeg så leser masse på nett og hører snakk om at moderne kvinner har dårlige verdier, lang liggeliste, fester masse og har dårlig omsorg for folk rundt seg, så lurer jeg på hva de tenkte da de valgte partner. Jeg bruker å si til dem at jo, vi finnes. Vi finnes, vi som ikke er opptatt av festing, vi som tilbyr plutselige gjester middag, som kjører naboungen til trening og kamp uten å sende vippskrav for bensin til foreldrene etterpå, som overrasker mannen med kaffe på senga etter at han har hatt 12 timers arbeidsdag dagen før og kom hjem sent. Vi som ikke drikker, og som ønsker å ha sex i forhold. Men siden noen av oss ikke er pene og flørtende, så blir vi totalt oversett. Så disse mennene kan egentlig bare drite i å klage. Det er helt kurant å ha høye krav til utseendet på dama, og velge ut fra det. Men da har de samtidig kanskje valgt bort noe annet, og det er deres eget ansvar, alene. Anonymkode: 784dc...6f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #77 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men andres validering/reaksjon på mitt utseende, er et pekepinn på det. Anonymkode: 784dc...6f8 Det er jo helt feil, og for en fæl oppførsel mot deg da. Anonymkode: 6e8e6...e1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #78 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gidder ikke å diskutere med folk som juger og finner på ting. Jeg er heller ikke vakker. Ikke alle er vakre. Hvorfor må kvinnens ytterste kvalitet være "vakker"? Hvorfor kan ikke en kvinne ha verdi fordi hun er smart, snill, morsom osv? Hvorfor MÅÅÅ hun være vakker? Utseende falmer uansett med alderen, så når du er 60, betyr ikke "vakker" noe som helst lenger. Snill, morsom og omsorgsfull, derimot, betyr alt for ditt videre liv. Anonymkode: 784dc...6f8 Fordi hva man mener er vakkert er subjektivt, ikke en fasit ❤️ Jeg beklager hvis jeg såret deg, men her tillegger du meg veldig mye!!! Innleggene dine viser at du er såret, ts, det skinner gjennom. Hadde du ønsket å diskutere hvordan menn endrer kriterier for valg av livspartnere fra de er i 20 årene til 40 årene, hadde innlegget ditt et formulert annerledes. De færreste av oss er vakre i den objektive forstand, og jeg er enig med deg at mennesker er mer enn utseende. Anonymkode: 4f8ca...b54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #79 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spyr av menn som mener at kvinner skal være sånn og sånn. Man snakker sammen om hva som er viktig i et forhold, så tilpasser man seg hverandre. Jeg kommer ikke til å sitte hjemme "for å holde stua varm" fordi mannen ønsker det. Vi har begge tillit til hverandre og unner hverandre å dra på fest og være med venner så lenge det ikke går utover familielivet. Anonymkode: 5a826...34b Mens verken mannen eller meg liker fest. Jeg har alltid vært avholds. Jeg har likevel hatt masse gøy gjennom livet for det om. Jeg har heller aldri sagt at jeg ikke er med venner. Men man kan være med venner uten å drikke alkohol, vet du. Gå på ski, topptur, konsert, ha brettspillkveld, karaoke, overnatte med telt i skogen og så videre. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #80 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt feil, og for en fæl oppførsel mot deg da. Anonymkode: 6e8e6...e1b Men det er jo ikke feil. Hvis folk rundt meg mener jeg ikke er pen, så er jeg ikke det. Det er ikke JEG som bestemmer hvordan andre ser meg. Det er det andre som gjør. Og jeg lever kjempegodt med det. Jeg har blant annet unngått uønsket seksuell oppmerksomhet fra eldre menn da jeg var yngre, så noen fordeler er det når man er usynlig. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå