Gå til innhold

Mannens kompiser (flere) har sagt, både til meg og til ham, at de er misunnelig på ham

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 9.18):

Enda et innlegg av en som fremsnakker seg selv som perfekt fordi hun er "drømmekona" som ikke fester, men heller steller i hjemmet🙄 

Anonymkode: 49bef...644

Kanskje er vi på vei tilbake til femtitallet , der mannens ønsker og behov gikk foran alt annet ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En ting som sjokkerer meg her er at mannen din ikke tok deg i forsvar og ikke kuttet kontakt med kompisene som sa at du ikke var pen. Hvorfor er du sammen med en mann som ikke klarer å stå opp for seg selv?

Anonymkode: 785a1...f2c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vennene til mannen din virker frekke og dumme, så kanskje ikke rart om damene deres ikke er 100 % på topp. Enten de ble sånn av å date disse mennene, eller var sånn fra før. Normale menn får normale damer.

Anonymkode: 8b2bc...141

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 2.38):

Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. 

Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt.

Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. 

Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold.

Anonymkode: 784dc...6f8

Din mann og kompisene hans må jo være grisekjekke, rike eller på andre måter overdådig attraktive, som kan velge og vrake i damer på den måten. Dere stilte dere opp på en linje, og mannen din valgte deg, til tross for at han kunne fått en som var mye penere. De pene damene hadde ingen andre kvaliteter enn å være pene, men de var jo heldige som ble valgt, da...

Hva med at kvinner heller tar ansvar for å velge seg fornuftige og mindre overfladiske menn?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er ikke misunnelige, TS. Beklager å måtte være den som forteller deg det. Det er sånn noen kan si for å være greie/trøste.

Anonymkode: 677cf...fbe

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en litt rar ting å si, men folk sier jo mye rart til hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...