AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #121 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke meg du svarte. Det kan jo hende det faktisk var tull? Har du like høye krav til menn? Hvorfor er ikke menn nevnt her, annet enn deres dårlige smak i kvinner? Anonymkode: 5a826...34b Jeg snakket om voksne mennesker. Mener du at menn ikke er mennesker? Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #122 Del Skrevet 13 timer siden Pippi Lotta skrev (1 time siden): Du greier altså ikke svare på hvorfor det er problemtisk at hun helt annonymt deler at noen venner er ulykelige i forholdene sine? Det bare er sånn uten noen bedre forklaring en at du føler det er feil? Det at du ikke begrunner denne meningen din på noen måtte, forsterker bare mitt intryk av at det er bitterhet som driver janteloven her inne. Det er greit at du kritiserer dem og beskriver dem med "meget spesielt.." Men om TS fremstår litt fornøyd med noe, da er det plutselig forferdelig at hun gjør det samme som deg? Det er ikke rasjonelt er det vell? Siden det er meg du siterer så skrev jeg at det var problematisk at hun snakker seg opp ved å snakke andre ned. Må jeg virkelig svare på HVORFOR det er problematisk? Geeeez... Janteloven eller ei, det må være lov å kommentere at det er problematisk at en voksen kvinne skriver innlegg som fremmer seg selv og rakker ned på andre basert på "gutta stemningen" i hennes manns kompisgjeng uten at man er bitter 🤭 Du må gjerne kritisere min kritikk av ts men da må du nesten begrunne det bedre enn : du gjør det samme som ts.. Anonymkode: dca18...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #123 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Høres ut som det like godt kunne vært omvendt. Kvinner går også kun etter utseende... Anonymkode: 899e5...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 13 timer siden #124 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De forventet at damene endret seg til noe mer rolig, hjemmekjært og lojalt, men det skjedde aldri. Mange menn skriver på Internett at de er frustrert over hvor alle damer med gode verdier har blitt av. Så velger de selv noe annet. Da kan de ikke klage. Anonymkode: 784dc...6f8 "Avholds" og "på Internett"? Det er vel ingen under 70 formulerer seg sånn med mindre man har vokst opp i en sekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #125 Del Skrevet 13 timer siden Seff skrev (1 minutt siden): "Avholds" og "på Internett"? Det er vel ingen under 70 formulerer seg sånn med mindre man har vokst opp i en sekt? Avholds er vel et helt vanlig begrep? Hva kaller du mennesker som ikke drikker alkohol, med ett ord? Internett er vel også helt korrekt betegnelse? Det er ikke nødvendig å bruke SMS-språk hele tiden, vet du. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #126 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg steller ikke i hjemmet alene. Hvorfor sitter folk og juger og dikter fritt? Hvor står det at jeg er drømmekone? Hvor står det at jeg bare steller i hjemmet? Hvor står det at jeg er husmor? Anonymkode: 784dc...6f8 Du legger det frem som at du er det beste valget for menn fordi du er mer huskjær enn pen. Forsto jeg det bedre nå? Anonymkode: 49bef...644 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #127 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg snakket om voksne mennesker. Mener du at menn ikke er mennesker? Anonymkode: 784dc...6f8 Jo, klart de er. Men hvorfor er du så opptatt av hva kvinner gjør og ikke gjør? Er du like kritisk til hva menn gjør og ikke gjør eller det er kun kvinner som må oppføre seg på en viss måte for å være gode partnere? Anonymkode: 5a826...34b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #128 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du legger det frem som at du er det beste valget for menn fordi du er mer huskjær enn pen. Forsto jeg det bedre nå? Anonymkode: 49bef...644 Jeg er ikke det beste valget for alle menn, nei. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #129 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, klart de er. Men hvorfor er du så opptatt av hva kvinner gjør og ikke gjør? Er du like kritisk til hva menn gjør og ikke gjør eller det er kun kvinner som må oppføre seg på en viss måte for å være gode partnere? Anonymkode: 5a826...34b Selvfølgelig må menn også gjøre bestemte ting for å være gode partnere. For eksempel, være trofaste, pålitelige, hardtarbeidende, omsorgsfulle osv. Men så har jeg heller ikke valgt min mann ene og alene fordi han var "185 cm, mørk, høy, muskuløs og med 2 millioner i lønn". Hadde jeg gjort det, og han viste seg å være utro og manipulerende, så ville det ha vært mitt eget valg og min egen feil. Derfor undrer jeg over menn som systematisk går etter veldig pene jenter, uten å engang bry seg om hvordan disse jentene er ellers, for så å klage over at "alle moderne kvinner er noe ræl". Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #130 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke det beste valget for alle menn, nei. Anonymkode: 784dc...6f8 Var det kanskje ment som et tips til single da? Siden du skriver det i "Dating og singelliv"? Forstår ikke hvor du vil med innlegget, annet enn å få bekreftelse på at du er bedre enn pene damer som drikker og fester. Anonymkode: 49bef...644 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #131 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig må menn også gjøre bestemte ting for å være gode partnere. For eksempel, være trofaste, pålitelige, hardtarbeidende, omsorgsfulle osv. Men så har jeg heller ikke valgt min mann ene og alene fordi han var "185 cm, mørk, høy, muskuløs og med 2 millioner i lønn". Hadde jeg gjort det, og han viste seg å være utro og manipulerende, så ville det ha vært mitt eget valg og min egen feil. Derfor undrer jeg over menn som systematisk går etter veldig pene jenter, uten å engang bry seg om hvordan disse jentene er ellers, for så å klage over at "alle moderne kvinner er noe ræl". Anonymkode: 784dc...6f8 Tipper at dette egentlig er noe du er enig i. Anonymkode: 5a826...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #132 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det kanskje ment som et tips til single da? Siden du skriver det i "Dating og singelliv"? Forstår ikke hvor du vil med innlegget, annet enn å få bekreftelse på at du er bedre enn pene damer som drikker og fester. Anonymkode: 49bef...644 Jeg problematiserer blant annet det som ofte kommer frem på dette forumet - menn som sitter og skriver om at moderne kvinner ikke er noe konemateriale fordi de er ditten og datten, så skriver de i et annet innlegg at dama bør være under 25, tynn og pen, punktum. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #133 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper at dette egentlig er noe du er enig i. Anonymkode: 5a826...34b Nope. Kjenner flere gode damer enn dårlige damer. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #134 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nope. Kjenner flere gode damer enn dårlige damer. Anonymkode: 784dc...6f8 Kun de som er avholds, da? 😉 Anonymkode: 5a826...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #135 Del Skrevet 13 timer siden Er han noe bra ektemann da, ts? Du er perfekt for han, selv om du ikke er smellvakker, men er han perfekt for deg? Anonymkode: 63d58...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #136 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er han noe bra ektemann da, ts? Du er perfekt for han, selv om du ikke er smellvakker, men er han perfekt for deg? Anonymkode: 63d58...018 Han er perfekt for meg. Full match i senga, omsorgsfull, veldig morsom, deler mine sære interesser og er alltid der når jeg trenger det. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #137 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er perfekt for meg. Full match i senga, omsorgsfull, veldig morsom, deler mine sære interesser og er alltid der når jeg trenger det. Anonymkode: 784dc...6f8 Så heldige dere er som har funnet hverandre ❤️ Anonymkode: 63d58...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #138 Del Skrevet 12 timer siden Hei trådstarter Jeg sliter med å få taket på hva du vil med denne tråden. Hvis du kan definere det, vil det være lettere for oss å diskutere problemstillingen. Anonymkode: 4f8ca...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #139 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er selvfølgelig ikke såret. Jeg har ikke noe særlig såre følelser generelt. Og nei, menn endrer ikke kriterier for valg av livspartnere fra 20 til 40. Mange 40-åringer mener jevnaldrende damer er for gamle, og vil ha en ung jente til partner. For øvrig er ikke pent subjektivt. Ansiktssymmetri er en faktor, og det finnes standard for skjønnhet. De aller, aller fleste mener at Therese Johaug er mye penere enn Tora Berger, for eksempel. De fleste mener at Jessica Alba er penere enn Kathy Bates. Det finnes standard for skjønnhet, så er det noen variasjoner innen disse igjen. Anonymkode: 784dc...6f8 Du høres ekstremt overfladisk ut og det virker som du er veldig opptatt av utseende? Anonymkode: a8e93...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #140 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor i all verden er dette meningsløse innlegget postet på forumet for singelliv og dating??? Anonymkode: 105e1...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå