AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #101 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ville ha blitt overrasket over hvordan mange menn snakker om damer, altså. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg er mann selv og har aldri hørt slikt snakk. Er visst heldig med omgangskretsen min, skjønner jeg. Anonymkode: a00ee...270 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14 timer siden #102 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har spurt to av dem om det. Den ene har jeg flørtet litt med før jeg traff mannen min, og han ble faktisk fornærmet over at en dame som meg prøvde å sjekke opp en mann som ham. Svarene jeg får, er at de må ha en dame de tenner på. De har også ganske høye krav til HVA som er attraktivt. Anonymkode: 784dc...6f8 Høres ut som en veldig umoden gjeng menn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #103 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor vil du deg selv så vondt? Eller innbiller du deg at mannen din er fundamentalt forskjellig fra alle disse vennene? Anonymkode: 677cf...fbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #104 Del Skrevet 14 timer siden Har aldri hørt menn snakke ned konene/kjærestene sine på en slik måte. Har ikke engang hørt menn snakke slik om eksene sine (da går det mer i "hun var psycho"). Anonymkode: 198b2...888 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 14 timer siden #105 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er for øvrig også forskjell på å ha trekk MANGE MENN ikke foretrekker, og å ha trekk nesten INGEN menn foretrekker. Stor forskjell, vet du. Jeg synes for øvrig synd på kvinner som mååå overbevise seg selv at de er pene, og så plutselig skjer det noe med utseendet, de blir kanskje eldre, legger på seg, blir syke. Da blir fallhøyden stor, når man knytter sin egen verdi mot det å være pen. Anonymkode: 784dc...6f8 Nei, fordi du ene og alene ikke vet hva de er eller hvor mange som liker/ikke liker de trekkene. Det bør ikke ha noe å si uansett, det er mannen din som bør like disse trekkene eller andre trekk. Jeg syntes synd på de som ikke kan se det vakre i alle menneskers feil, selv sine egne. Å legge på seg kan gi fine former, å bli eldre gir rynker som viser livet, strekkmerkene etter fødsel er nydelige tegn på at man har gitt av seg selv for å skape et liv og man kan fortsatt ha et fint syn på sitt eget utseende om man blir syk. Poenget var ikke å legge ALL verdien i sitt eget utseende, men å la det bygge opp selvtilliten slik som personligheten også gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #106 Del Skrevet 14 timer siden Du skriver du overhørte dem bemerke utseende ditt på høytaler, du skriver også at mannen din satte på høytaler fordi du ikke trodde på at de snakket deg ned, så dette må jo ha skjedd ved ulike anledninger, siden dere har rukket å diskutere det? Men hvorfor irettesatte han dem ikke første gangen? Og hvorfor fortalte mannen din deg i utgangspunktet at de snakket deg ned? Anonymkode: 4f8ca...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #107 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når jeg så leser masse på nett og hører snakk om at moderne kvinner har dårlige verdier, lang liggeliste, fester masse og har dårlig omsorg for folk rundt seg, så lurer jeg på hva de tenkte da de valgte partner. Jeg bruker å si til dem at jo, vi finnes. Vi finnes, vi som ikke er opptatt av festing, vi som tilbyr plutselige gjester middag, som kjører naboungen til trening og kamp uten å sende vippskrav for bensin til foreldrene etterpå, som overrasker mannen med kaffe på senga etter at han har hatt 12 timers arbeidsdag dagen før og kom hjem sent. Vi som ikke drikker, og som ønsker å ha sex i forhold. Men siden noen av oss ikke er pene og flørtende, så blir vi totalt oversett. Så disse mennene kan egentlig bare drite i å klage. Det er helt kurant å ha høye krav til utseendet på dama, og velge ut fra det. Men da har de samtidig kanskje valgt bort noe annet, og det er deres eget ansvar, alene. Anonymkode: 784dc...6f8 Du har jo like dårlig kvinnesyn som disse kompisene av mannen din Anonymkode: 5a826...34b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14 timer siden #108 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor vil du deg selv så vondt? Eller innbiller du deg at mannen din er fundamentalt forskjellig fra alle disse vennene? Anonymkode: 677cf...fbe Ja det er noe som heter : vis meg dine venner , og jeg skal si deg hvem du er. Dette høres ut som gutteklubben ugrei . 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #109 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du ville ha blitt overrasket over hvordan mange menn snakker om damer, altså. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg har aldri hørt noen som helst mann snakke slik, men nå er jeg 30 år så kanskje det er en generasjons-ting Anonymkode: 51168...f8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 13 timer siden #110 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som dame tenker jeg at det går an å både være pen/vakker og et godt menneske. Anonymkode: bf507...cf3 Amen. Jeg slipper også forventinger om å lage mat og ta tyngre tak hjemme. Bra folk er forskjellige og har preferanser deretter. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #111 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har fått i pose og sekk skjønner jeg. Kona mi er alt sammen. Anonymkode: f74d7...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #112 Del Skrevet 13 timer siden Enda et innlegg av en som fremsnakker seg selv som perfekt fordi hun er "drømmekona" som ikke fester, men heller steller i hjemmet🙄 Anonymkode: 49bef...644 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #113 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri hørt noen som helst mann snakke slik, men nå er jeg 30 år så kanskje det er en generasjons-ting Anonymkode: 51168...f8a Samme her. Jeg er 40. Ingen menn i min vennegjeng ville sagt noe sånt. Anonymkode: f74d7...afb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #114 Del Skrevet 13 timer siden Jeg håper det er trolling, for TS sin vegne. Må være utrolig deprimerende å leve med viten at mannen ikke finner selv attraktiv, og i tillegg diskuterer det åpent med sine venner, som er i tillegg enige med ham om det. For skjønnhet er høyst subjektiv, og det er veldig forskjellige ting man finner attraktive. Men slik jeg ser det, det å synes at partneren min er pen, er en stor del av kjærlighet. Og vi har vært sammen i snart 20 år men jeg finner ham fortsatt attraktiv, og det var også viktig fra dag en, da jeg ønsker jo meg pene barn, og jeg trenger jo å finne ham attraktiv for å være seksuelt tiltrukket av ham? Det er vel ingen som skaffer seg en kone/mann, bare for å ha en hushjelp og en ekstra omsorgperson, en slags erstatning for mamma? Det høres trist ut. Man ønsker jo da seg mer i en livspartner? Jeg skjønner ingenting.. Anonymkode: afe34...217 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 13 timer siden #115 Del Skrevet 13 timer siden En mann som setter på høytaler at kompisene sier at kona hans ikke er pen? Wow. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #116 Del Skrevet 13 timer siden Mona123 skrev (17 minutter siden): Amen. Jeg slipper også forventinger om å lage mat og ta tyngre tak hjemme. Bra folk er forskjellige og har preferanser deretter. Jeg har ingen forventninger. Men jeg er ikke en primadonna som deg, som bare sitter på rompa og får alt servert i fanget. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #117 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enda et innlegg av en som fremsnakker seg selv som perfekt fordi hun er "drømmekona" som ikke fester, men heller steller i hjemmet🙄 Anonymkode: 49bef...644 Jeg steller ikke i hjemmet alene. Hvorfor sitter folk og juger og dikter fritt? Hvor står det at jeg er drømmekone? Hvor står det at jeg bare steller i hjemmet? Hvor står det at jeg er husmor? Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #118 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen forventninger. Men jeg er ikke en primadonna som deg, som bare sitter på rompa og får alt servert i fanget. Anonymkode: 784dc...6f8 Så sjarmerende du er, TS. Der skinner ganske klart gjennom at du mener at det kun fins en måte å være kvinne og god kone på. Anonymkode: 5a826...34b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #119 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så sjarmerende du er, TS. Der skinner ganske klart gjennom at du mener at det kun fins en måte å være kvinne og god kone på. Anonymkode: 5a826...34b Det er ikke det jeg sier. Men et voksent menneske, uavhengig av kjønn, som verken lager mat eller tar i et tak hjemme, er en primadonna. Hvorfor skal et voksent menneske ikke lage sin egen mat og løfte det som må løftes? Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #120 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det jeg sier. Men et voksent menneske, uavhengig av kjønn, som verken lager mat eller tar i et tak hjemme, er en primadonna. Hvorfor skal et voksent menneske ikke lage sin egen mat og løfte det som må løftes? Anonymkode: 784dc...6f8 Det var ikke meg du svarte. Det kan jo hende det faktisk var tull? Har du like høye krav til menn? Hvorfor er ikke menn nevnt her, annet enn deres dårlige smak i kvinner? Anonymkode: 5a826...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå