AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #41 Del Skrevet 14 timer siden Pippi Lotta skrev (4 minutter siden): Litt jantelov på mårgenkvisten, er så forutsigbart at KG begyner og surmule om TS antyder noe posetivt om seg selv. Det fremstår bittert synes jeg..... Det er helt greit å snakke positivt om seg selv, så lenge de ikke gjør det i samme setning som de snakker ned andre. Anonymkode: 543e8...d6c 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #42 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det trist? Alle kan ikke være pene. MÅ man være pen for å være elsket, lykkelig og suksessfull? Anonymkode: 784dc...6f8 Mulig vi bare er forskjellige men.. Jeg er ikke noen fotomodell, men hadde vært trist om ikke mannen min syntes jeg var fin i alle fall? Og at han sier det høyt? Veldig merkelig. Anonymkode: 0a4f6...14c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #43 Del Skrevet 14 timer siden Dere høres ut som en ganske merkelig skrudd sammen gjeng, hele gjengen. Din mann har altså venner som både snakker stygt om deg og sine partnere. Du mener at hans venners partnere er dumme fordi de ikke har som livsoppgave å stelle for mannen sin. Og du og din mann soler seg i glansen over at han valgte en husmor som server hans behov. Til tross for at han ikke finner deg tiltrekkende? Anonymkode: e4585...ad0 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #44 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det har du helt rett i, men hjelper lite når pikken trumfer vett, forstand og fornuft. Jeg gjorde samme tabbe som din manns kompiser, og kan skrive under på at å ha hodet under armen og la pikken tenke når du skal finne livsledsager er et helt tullerusk dårlig livsvalg. Enda verre når det før du aner det, er unger involvert. Skal si pikken etter hvert gjemte seg i skam, når ekskona satt foran TVen å la ut i det vide og det brede om a hun ikke skjønte hvorfor så mange vil ha en tykk dame som statsminister (noen år siden, når Erna styrte). Forsøkte å si noe om at folk kanskje er enig med henne i saker som angår de, det var greit mente hun, men burde ikke Norge ha en statsminister som var penere? Ja, ja, og dette var ikke i nærheten av hennes verste kommentarer. Da var det bedre å bite i det sure eplet, gi henne mastercardet, og få henne vekk om ikke annet. Ja, bare gi meg pekefingeren og andre fingre, jeg fortjener alt sammen for min dumhet. Anonymkode: 4add0...d1b Kanskje kona di er litt dum og overfladisk, men jeg synes likevel synd på henne. Å leve med en mann som ikke liker henne engang, men bare gir penger.. Er ikke det ekstremt trist og tomt? Eller tror du faktisk hun er så enkel at hun ikke bryr seg? Du ser veldig ned på henne. Synd på deg, synd på henne og synd på barna som vokser opp i et slikt hjem. Anonymkode: 0100b...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14 timer siden #45 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt greit å snakke positivt om seg selv, så lenge de ikke gjør det i samme setning som de snakker ned andre. Anonymkode: 543e8...d6c Hva er egentlig problemet med at TS helt anonymt deler at noen av vennene til mannen hennes er misfornøyd i forholdene sine? Ironisk at man kan delle så mye negativt man vill på KG og klage til enden av verden, men fremstår man bitte litt fornøyd med noe så kommer faklene og høygaflene frem.... Det må være veldig mange ulykelige sjeler på dette forumet, når de kan bli så provosert av at noen har det OK. For meg fremstår det veldig bittert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #46 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det har jeg selv hørt da han hadde dem på høyttaler. Anonymkode: 784dc...6f8 Og dere er voksne? Anonymkode: c3267...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #47 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bittert. Lattermildt. Jeg er veldig lykkelig sammen med mannen. Og fordi han ikke har valgt meg for utseendet, vil jeg heller ikke oppleve det mange venninner har gjort - at mannen klager på de få ekstra kiloene etter svangerskap, rynker, hengepupper osv. Anonymkode: 784dc...6f8 Nei men du har jo en mann som fortalte deg at kompisene synes du er både for lite pen og sexy, at han fortjener bedre, gjorde han ikke? Og nå forteller han deg at de er så misunnelige og vil ha noen som deg, han bruker massen til å styre deg og selvtilliten din virker det som. Jeg klarer ikke helt å bli med i diskusjonen fordi det er så umodent, dere alle har litt overfladiske verdier og tanker om hvordan en partner bør være eller ikke være. Du virker veldig stolt litt sånn "pick me" girl, som er litt sånn bildet på hvordan en kone bør være på en måte, at du kommer mye bedre ut av det sammenlignet med de andre damene, alle vil ha ei som deg. Det triste her er jo at mange eller alle av de mennene som sier det ikke hadde hatt noe problem med å ligge med deg bak sin kamerat sin rygg heller. Og jeg tror du liker det, at selvverdien din stiger av dette, at du ikke hadde så god selvtillit før kanskje. Jeg kan ta feil, men det virker slik utfra hvordan du velger å skrive dette innlegget. At du egentlig er veldig sjarmert av dette. Anonymkode: 6e8e6...e1b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #48 Del Skrevet 14 timer siden Anonymbruker*** skrev (39 minutter siden): Merkelig at mannen forsetter å være kompis med menn som snakker så stygt om både hans og deres egne koner. Og at han satt deg i en situasjon hvor du måtte lytte til telefonsamtale(r?) hvor kompisene snakket deg ned? Dårlig gjort. For å være ærlig høres hele scenarioet litt søkt ut. 100% enig i dette!!!! Anonymkode: 4f8ca...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #49 Del Skrevet 14 timer siden Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): Hva er egentlig problemet med at TS helt anonymt deler at noen av vennene til mannen hennes er misfornøyd i forholdene sine? Ironisk at man kan delle så mye negativt man vill på KG og klage til enden av verden, men fremstår man bitte litt fornøyd med noe så kommer faklene og høygaflene frem.... Det må være veldig mange ulykelige sjeler på dette forumet, når de kan bli så provosert av at noen har det OK. For meg fremstår det veldig bittert! Som en poengterte tidligere: Det er helt greit å snakke seg selv opp, ja til og med skryte. Det problematiske er at hun snakker ned andre i samme innlegg. Hva sier mannen til TS når kompisene snakker ned partnerene sine? "Det går bra at hun ikke er så digg/sexy, hun er den perfekte husmor"? Og disse er 43 år!!! Meget spesielt.. Anonymkode: dca18...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #50 Del Skrevet 14 timer siden Du forstår at de kun er misunnelige på at din mann har en ekstra "mamma" som duller for ham? De ville jo ikke ligget med deg, fordi de ikke finner deg attraktiv nok til det..... Og slike menn som mannen din finner seg ei elskerinne, siden pikken stort sett styrer alle menn - og så blir han hos deg likevel fordi denne elskerinna ikke gidder å dulle med ham slik som deg 😉 Anonymkode: 9ad7f...161 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #51 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere høres ut som en ganske merkelig skrudd sammen gjeng, hele gjengen. Din mann har altså venner som både snakker stygt om deg og sine partnere. Du mener at hans venners partnere er dumme fordi de ikke har som livsoppgave å stelle for mannen sin. Og du og din mann soler seg i glansen over at han valgte en husmor som server hans behov. Til tross for at han ikke finner deg tiltrekkende? Anonymkode: e4585...ad0 Jeg er ikke en husmor. Jeg har karriere og full jobb. Vi deler på husarbeid ganske så jevnt. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #52 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei men du har jo en mann som fortalte deg at kompisene synes du er både for lite pen og sexy, at han fortjener bedre, gjorde han ikke? Og nå forteller han deg at de er så misunnelige og vil ha noen som deg, han bruker massen til å styre deg og selvtilliten din virker det som. Jeg klarer ikke helt å bli med i diskusjonen fordi det er så umodent, dere alle har litt overfladiske verdier og tanker om hvordan en partner bør være eller ikke være. Du virker veldig stolt litt sånn "pick me" girl, som er litt sånn bildet på hvordan en kone bør være på en måte, at du kommer mye bedre ut av det sammenlignet med de andre damene, alle vil ha ei som deg. Det triste her er jo at mange eller alle av de mennene som sier det ikke hadde hatt noe problem med å ligge med deg bak sin kamerat sin rygg heller. Og jeg tror du liker det, at selvverdien din stiger av dette, at du ikke hadde så god selvtillit før kanskje. Jeg kan ta feil, men det virker slik utfra hvordan du velger å skrive dette innlegget. At du egentlig er veldig sjarmert av dette. Anonymkode: 6e8e6...e1b De har aldri sagt at de kunne ha tenkt seg å ligge med meg. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #53 Del Skrevet 14 timer siden Så mannen din har kompiser, i flertall(!!!), som snakket deg ned i starten av forholdet, og nå sier at selv om du fortsatt er uatraktiv, var du et godt valg fordi du er en god husmor??? Jeg hadde på ekte revurdert min mann og hans verdier, hvis (1) han hadde satt meg i den situasjonen at jeg måtte overhøre dette, (2) beholdt kompisene, og (3) FORTSATT latt meg overhøre disse samtalene!!!!! Anonymkode: 4f8ca...b54 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #54 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som en poengterte tidligere: Det er helt greit å snakke seg selv opp, ja til og med skryte. Det problematiske er at hun snakker ned andre i samme innlegg. Hva sier mannen til TS når kompisene snakker ned partnerene sine? "Det går bra at hun ikke er så digg/sexy, hun er den perfekte husmor"? Og disse er 43 år!!! Meget spesielt.. Anonymkode: dca18...0ec Jeg er ikke en husmor. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 14 timer siden #55 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor er det trist? Alle kan ikke være pene. MÅ man være pen for å være elsket, lykkelig og suksessfull? Anonymkode: 784dc...6f8 Tror du misforsto hva personen mente. Det er trist at TS SELV mener hun ikke er pen eller sexy. Jeg vet jeg ikke har vært den mest attraktive i klassen og at jeg mest sannsynlig ikke hadde blitt rangert som penest nå heller, men jeg har fått nok komplimenter og kjærlighet av min samboer at jeg føler meg sexy og attraktiv likevel til det punktet at jeg aldri ville sagt til andre at jeg misliker utseende men at personligheten min er bedre. Det å ha hvertfall et snev av selvtillit (men fortsatt selvinnsikt) er noe av det mest sexy som finnes. Alle er fine for noen og fortjener absolutt kjærlighet, lykke og å ha et suksessfult liv. Det at hun drar seg selv ned tyder på at mannen enten har sagt seg enig med kompisene om at hun ikke er pen eller bare ikke brydd seg, noe som absolutt ikke er et godt tegn. Hvis noen av kompisene til samboeren min hadde sagt jeg var uattraktiv bare for å være nasty hadde han droppet dem på flekken eller gått i hel defens fordi HAN syntes jeg er attraktiv og det er det eneste som teller. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #56 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så mannen din har kompiser, i flertall(!!!), som snakket deg ned i starten av forholdet, og nå sier at selv om du fortsatt er uatraktiv, var du et godt valg fordi du er en god husmor??? Jeg hadde på ekte revurdert min mann og hans verdier, hvis (1) han hadde satt meg i den situasjonen at jeg måtte overhøre dette, (2) beholdt kompisene, og (3) FORTSATT latt meg overhøre disse samtalene!!!!! Anonymkode: 4f8ca...b54 Jeg er ikke en husmor. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #57 Del Skrevet 14 timer siden Clancy skrev (Akkurat nå): Tror du misforsto hva personen mente. Det er trist at TS SELV mener hun ikke er pen eller sexy. Jeg vet jeg ikke har vært den mest attraktive i klassen og at jeg mest sannsynlig ikke hadde blitt rangert som penest nå heller, men jeg har fått nok komplimenter og kjærlighet av min samboer at jeg føler meg sexy og attraktiv likevel til det punktet at jeg aldri ville sagt til andre at jeg misliker utseende men at personligheten min er bedre. Det å ha hvertfall et snev av selvtillit (men fortsatt selvinnsikt) er noe av det mest sexy som finnes. Alle er fine for noen og fortjener absolutt kjærlighet, lykke og å ha et suksessfult liv. Det at hun drar seg selv ned tyder på at mannen enten har sagt seg enig med kompisene om at hun ikke er pen eller bare ikke brydd seg, noe som absolutt ikke er et godt tegn. Hvis noen av kompisene til samboeren min hadde sagt jeg var uattraktiv bare for å være nasty hadde han droppet dem på flekken eller gått i hel defens fordi HAN syntes jeg er attraktiv og det er det eneste som teller. Men hvorfor skal jeg selv mene at jeg er noe jeg ikke er? Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14 timer siden #58 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som en poengterte tidligere: Det er helt greit å snakke seg selv opp, ja til og med skryte. Det problematiske er at hun snakker ned andre i samme innlegg. Anonymkode: dca18...0ec Du greier altså ikke svare på hvorfor det er problemtisk at hun helt annonymt deler at noen venner er ulykelige i forholdene sine? Det bare er sånn uten noen bedre forklaring en at du føler det er feil? Det at du ikke begrunner denne meningen din på noen måtte, forsterker bare mitt intryk av at det er bitterhet som driver janteloven her inne. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva sier mannen til TS når kompisene snakker ned partnerene sine? "Det går bra at hun ikke er så digg/sexy, hun er den perfekte husmor"? Og disse er 43 år!!! Meget spesielt.. Anonymkode: dca18...0ec Det er greit at du kritiserer dem og beskriver dem med "meget spesielt.." Men om TS fremstår litt fornøyd med noe, da er det plutselig forferdelig at hun gjør det samme som deg? Det er ikke rasjonelt er det vell? Endret 14 timer siden av Pippi Lotta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #59 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du forstår at de kun er misunnelige på at din mann har en ekstra "mamma" som duller for ham? De ville jo ikke ligget med deg, fordi de ikke finner deg attraktiv nok til det..... Og slike menn som mannen din finner seg ei elskerinne, siden pikken stort sett styrer alle menn - og så blir han hos deg likevel fordi denne elskerinna ikke gidder å dulle med ham slik som deg 😉 Anonymkode: 9ad7f...161 Mannen min har ingen elskerinne. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 14 timer siden #60 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor skal jeg selv mene at jeg er noe jeg ikke er? Anonymkode: 784dc...6f8 Selvsikkerhet kan bygges opp, og det virker som du trenger det. Du kan godt mene du ikke er attraktiv, men det kan også hende du er superattraktiv likevel for ganske mange. Utseende er subjektivt. Din mening om deg selv er ikke fasiten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå