AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Jeg synes han har noen idiotiske kompiser som sitter å diskuterer andre og hvilken verdi de har i forhold til utseende og viser null respekt. Både for deg, for din mann, og sine egne partnere. Disse idiotene sitter sikkert sånn mens de gamer fiser og drikker øl og piller seg i nesa. Anonymkode: eee41...ad2 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Menn vil bli dullet med. Ikke noe nytt. Anonymkode: e8648...d9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes han har noen idiotiske kompiser som sitter å diskuterer andre og hvilken verdi de har i forhold til utseende og viser null respekt. Både for deg, for din mann, og sine egne partnere. Disse idiotene sitter sikkert sånn mens de gamer fiser og drikker øl og piller seg i nesa. Anonymkode: eee41...ad2 Enig. Det er veldig lite modent ihvertfall Anonymkode: 6d43b...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes han har noen idiotiske kompiser som sitter å diskuterer andre og hvilken verdi de har i forhold til utseende og viser null respekt. Både for deg, for din mann, og sine egne partnere. Disse idiotene sitter sikkert sånn mens de gamer fiser og drikker øl og piller seg i nesa. Anonymkode: eee41...ad2 De gjør bare det samme som 100% av alle kvinner gjør. Synes du det er feil at de diskuterer verdier? Er det slik at menn alltid skal lyve for å skape god stemning? Anonymkode: 432c8...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. Det er veldig lite modent ihvertfall Anonymkode: 6d43b...008 Ja, å fortelle sannheten er lite modent. Er man voksen så lyver man så det renner av en. Det er noe alle vet. Anonymkode: 432c8...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De gjør bare det samme som 100% av alle kvinner gjør. Synes du det er feil at de diskuterer verdier? Er det slik at menn alltid skal lyve for å skape god stemning? Anonymkode: 432c8...f98 Kjenner INGEN kvinner som diskuterer mennene sine på den måten. Anonymkode: 9aa44...a09 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Det har du helt rett i, men hjelper lite når pikken trumfer vett, forstand og fornuft. Jeg gjorde samme tabbe som din manns kompiser, og kan skrive under på at å ha hodet under armen og la pikken tenke når du skal finne livsledsager er et helt tullerusk dårlig livsvalg. Enda verre når det før du aner det, er unger involvert. Skal si pikken etter hvert gjemte seg i skam, når ekskona satt foran TVen å la ut i det vide og det brede om a hun ikke skjønte hvorfor så mange vil ha en tykk dame som statsminister (noen år siden, når Erna styrte). Forsøkte å si noe om at folk kanskje er enig med henne i saker som angår de, det var greit mente hun, men burde ikke Norge ha en statsminister som var penere? Ja, ja, og dette var ikke i nærheten av hennes verste kommentarer. Da var det bedre å bite i det sure eplet, gi henne mastercardet, og få henne vekk om ikke annet. Ja, bare gi meg pekefingeren og andre fingre, jeg fortjener alt sammen for min dumhet. Anonymkode: 4add0...d1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Fordi han har en kone som ikke fester, som er omsorgsfull, god å lage mat, samtidig som hun ikke er redd for å ta tyngre fysiske oppgaver, og som har humor. Vi har vært gift i 6 år, sammen 2 år før det. Og i starten var det de samme kompisene som sa til mannen at han fortjener bedre, at jeg er aaaltfor lite pen og sexy. De syntes synd på ham, og trakk frem sine samboere/koner som eksempel på hva han også kunne ha hatt. Nå klager de på forholdene sine, og misunner mannen min. Men min mann valgte smart. Han valgte en omsorgsfull, avholds og rolig dame, selv om denne dama ikke var pen. Hans kompiser valgte utseendet, punktum. Hvorfor er enkelte menn slik? Hvorfor velger de damer som ikke har verdiene de etterlyser, for så å angre? Hvis de hadde valgt mer med hodet enn pikken, så tror jeg at det hadde vært flere harmoniske forhold. Anonymkode: 784dc...6f8 Hvis de mennene hadde vært sammen med deg så hadde det til slutt vært noe feil med deg også. Anonymkode: 6e8e6...e1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 15 timer siden #29 Del Skrevet 15 timer siden Merkelig at mannen forsetter å være kompis med menn som snakker så stygt om både hans og deres egne koner. Og at han satt deg i en situasjon hvor du måtte lytte til telefonsamtale(r?) hvor kompisene snakket deg ned? Dårlig gjort. For å være ærlig høres hele scenarioet litt søkt ut. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kjønnsdriften trumfer alltid fornuften. Anonymkode: b268f...ac3 Sant. Grunnen til at ts sin mann er så fornøyd er jo at han vaskehjelp og kokk i henne hjemme, mens han ligger med penere kvinner på si. Anonymkode: a7ff8...878 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #31 Del Skrevet 15 timer siden Litt trist du mener du ikke er pen eller sexy. Eller enda verre om din mann ikke synes det. Anonymkode: 499fa...dce 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Del Skrevet 15 timer siden Aldri hørt noen menn si at dama di er mindre attraktiv, nei... Mann 40 Anonymkode: 24666...3d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Del Skrevet 15 timer siden If you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty womman your wife! 🎶🎶🎶🎶 Anonymkode: a8d6d...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Del Skrevet 15 timer siden Er dere veldig unge? Synes dette er en veldig umoden diskusjon. Det å si akkurat det som vennene til din mann gjør? Utrolig merkelig. En ting er å si at de synes din mann har gjort et godt valg, og at dere har et fint forhold. En annen ting er å blande utseende inn i det. Har ingenting med hverandre å gjøre. Anonymkode: 6117a...4f7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #35 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sant. Grunnen til at ts sin mann er så fornøyd er jo at han vaskehjelp og kokk i henne hjemme, mens han ligger med penere kvinner på si. Anonymkode: a7ff8...878 Selvfølgelig ligger han ikke med penere kvinner på si. Men han ligger derimot med meg hver dag. Og hvem sa at han ikke vasker og lager mat? Det gjør han så absolutt. Men jeg er en bedre kokk, og vennene hans har skrytt av rettene jeg lager. Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #36 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Litt trist du mener du ikke er pen eller sexy. Eller enda verre om din mann ikke synes det. Anonymkode: 499fa...dce Hvorfor er det trist? Alle kan ikke være pene. MÅ man være pen for å være elsket, lykkelig og suksessfull? Anonymkode: 784dc...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 15 timer siden #37 Del Skrevet 15 timer siden hvilke menn er dette. ikke normalt og iallfall ikke normalt av din å fortelle det hjemme..hørs litt snodig ut men godt du er stolt av deg selv. Du høres ut som de fleste småbarnsmødre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #38 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dere veldig unge? Synes dette er en veldig umoden diskusjon. Det å si akkurat det som vennene til din mann gjør? Utrolig merkelig. En ting er å si at de synes din mann har gjort et godt valg, og at dere har et fint forhold. En annen ting er å blande utseende inn i det. Har ingenting med hverandre å gjøre. Anonymkode: 6117a...4f7 Vi er begge 43. Anonymkode: 784dc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #39 Del Skrevet 15 timer siden Jeg forstår virkelig ikke hva du vil med dette innlegget trådstarter? Ok, good for you then. Anonymkode: f3866...96c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 15 timer siden #40 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt bittert innlegg på morgenkvisten, men du får ha en fin dag da drømmekone. Anonymkode: 58961...2cc Litt jantelov på mårgenkvisten, er så forutsigbart at KG begyner og surmule om TS antyder noe posetivt om seg selv. Det fremstår bittert synes jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå