Gjest Hulda Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Hei, jer er som dere skjønner av overskiften ikke veldig populær for tiden... Min mann har 2 barn fra første eksteskap, og jeg har også 2 barn fra før. Vi har kjent hverandre i noen år nå, og i begynnelsen gikk alt vedlig bra. Problemene begynte for ca 1 år siden, og det er hans eldste datter som har problemer med å takle sin fars nye kone. Hun er 16 år, og ganske stri. Vi hadde et fint forhold tidligere, men nå gjør hun alt for å gjøre det så surt som mulig. Det er klart at dårlig oppførsel får konsekvenser, men kan hun overhode ikke takle, stikker av(gjerne til sin mor) eller bare viser en "atal" oppførsel... Hennes søster som er et par år yngre, er det absolutt ingen problemer med, og vi to går kjempefint sammen. Mine to barn er voksne og bor for seg selv. Jeg må jo bare si at jeg gjør hva jeg kan for at ting skal fungere, men det er klart at alt har en grense, og den føler jeg er nådd nå. Min mann støtter meg på alle områder, og prøver så godt han kan å få sin datter til å forstå at man ikke kommer noen vei med dårlig oppførsel. Hjelp, noen gode råd der ute???? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 hmm 16 år - for en vanskelig alder :o hvis du greier så bit tenna sammen og hold ut!!! si selvfølgelig si fra når hun oppfører seg råttent og la det få konsekvenser (inndragelser av goder el l), men hold ut. Hun har ørten hormoner som virkelig har tatt av. Hvordan er hun hjemme hos mor? er det noe muligheter for at mor og far (og kanskje du) kan sette dere ned og snakke sammen? Blir det helt for ille, så kan du jo vurdere å be om en samtale på familivernkontoret hvor jenta også er med. Du kan ihvertfall ta en tlf dit og kanskje få noen konstruktive råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå