AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg og kjæresten min var på ferie i England. Han pleide å studere der. Han snakket mye om en venninne han hadde der, og sa han ikke hadde sagt ifra at vi var i London til henne, i tilfelle jeg ikke synes noe om det. Jeg sa at hvis det var en god venninne han gjerne ville se igjen, så måtte han gjøre det. Dagene etter fikk jeg en veldig dårlig følelse. Jeg spurte om det hadde vært noe mellom de tidligere, og han svarte nei. Så spurte jeg om å få se samtaleloggen og fikk det. Der var det passe hjerter til hverandre, de skrev at de savnet hverandre, at de synes hverandre var fine, at de skulle ønske hverandre kom på besøk og at de hadde vært sammen om ikke de hadde partnere under studietiden. Jeg og typen har vært sammen i snart to år og siste meldingene hvor han sa han skulle ønske hun flyttet til Norge, var i våres startsfase av forholdet. Han hadde ikke skrevet mer siden. Det ble jo litt brått at ikke de møttes, så hun spurte han hvorfor han ikke hadde sagt han var i London. Han skrev da at «kjæresten min syntes ikke noe om det, og jeg skjønner egentlig det.. men vi snakkes en dag 😊». Av en eller annen grunn ble jeg veldig skuffet av meldingen han sendte også. skuffet av hele greia.. jeg hadde aldri møttes med en gutt jeg hadde så intense meldinger/relasjon med. Det er 4 måneder siden turen, og jeg sliter sånn med å legge det fra meg. Føler ikke at det er noe vits i å ta det opp, for hva skal han si.. jeg sliter bare allerede sånn med tillit fra tidligere forhold. Allikevel dro vi til England og studiebyen hans uten at han først tok kontakt med henne - sånn sett ikke gjort noe galt.. Anonymkode: 29e55...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Uff… Hadde bedt han satse på kjerringa fra London og ønsket han lykke til:) Jeg hadde personlig ikke stolt på at han ikke fortsatt følte noe for henne ut ifra meldingene du beskriver. Anonymkode: ae578...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uff… Hadde bedt han satse på kjerringa fra London og ønsket han lykke til:) Jeg hadde personlig ikke stolt på at han ikke fortsatt følte noe for henne ut ifra meldingene du beskriver. Anonymkode: ae578...437 Enig, hadde ikke ønsket et forhold med noen som lengter etter en annen. De er ikke kun venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Alltid må det lages drama. Anonymkode: d11c2...b4d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alltid må det lages drama. Anonymkode: d11c2...b4d Ja, her er det mye drama for ingen ting. Det er ikke uvanlig i innledningen/starten av et forhold at man har flere relasjoner hvor man sender meldinger, snapp og så videre. Er ikke uvanlig i det hele tatt. At han har følelser for henne, men har valgt ts, og derfor heller ikke ville treffe denne venninnen. Det er jo helt glimrende at han valgte å ikke treffe henne dersom han har , eller har hatt følelser for henne. Dette er omtrent lærebok-dyktig vurdert av han. Anonymkode: a13e5...06d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, her er det mye drama for ingen ting. Det er ikke uvanlig i innledningen/starten av et forhold at man har flere relasjoner hvor man sender meldinger, snapp og så videre. Er ikke uvanlig i det hele tatt. At han har følelser for henne, men har valgt ts, og derfor heller ikke ville treffe denne venninnen. Det er jo helt glimrende at han valgte å ikke treffe henne dersom han har , eller har hatt følelser for henne. Dette er omtrent lærebok-dyktig vurdert av han. Anonymkode: a13e5...06d Ja - er det det? Setter pris på at dere sier at det er mye drama for ingenting Ja, eller han skrev jo til henne da jeg sa det var greit.. og løy om historikken. Det som stikker litt Anonymkode: 29e55...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, her er det mye drama for ingen ting. Det er ikke uvanlig i innledningen/starten av et forhold at man har flere relasjoner hvor man sender meldinger, snapp og så videre. Er ikke uvanlig i det hele tatt. At han har følelser for henne, men har valgt ts, og derfor heller ikke ville treffe denne venninnen. Det er jo helt glimrende at han valgte å ikke treffe henne dersom han har , eller har hatt følelser for henne. Dette er omtrent lærebok-dyktig vurdert av han. Anonymkode: a13e5...06d Uvanlig ? Hadde vært totalt uakseptabelt hvis min kjære hadde pratet med andre damer etter 2 dates med meg! Hun sier også at han sendte venninna melding altså hadde kontakt med venninna når han og ts var BLITT KJÆRESTEN! Leste du ikke det?? Han sa: kjæresten min vil ikke like det. Da er man forbi dating perioden også. Totalt uakseptabelt iallefall!!! Anonymkode: ca837...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner godt at du føler deg dårlig etter å ha lest de meldingene, men jeg tror jeg hadde prøvd å la dette gå. "Men vi snakkes en dag" betyr ingenting, det er sånt man sier for å være hyggelig. De har jo ikke engang vært sammen, bare vært tiltrukket av hverandre en gang i tiden og sendt flørtende meldinger. At han skulle ønske hun flyttet til Norge er også sånn menn kan si uten å legge så mye i det, i hvert fall når det er urealistisk at det skjer. Anonymkode: 6c9c3...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker det er dumt å be om og se meldinger fra tidligere relasjoner, det skaper bare usikkerhet der det ikke trenger å være det. Han valgte å ikke møte henne, skrev at han forsto at du ikke ville det og passet på dine følelser hele veien her. At han sendte meldinger med henne tidlig i deres relasjon (leser det som før dere var definert) er ikke så rart, når man er usikker på om det blir noe mer er det ikke uvanlig å ikke avslutte relasjoner man har hatt tidligere. At han løy om deres historikk er jo selvsagt ikke noe gøy, men antagelig gjorde han det bare for å skåne deg. Jeg vet min samboer har kontakt med ei han datet før meg, jeg synes også det var ubehagelig i begynnelsen, men jeg kan ikke bestemme hvem han skal ha kontakt med. Jeg kan derimot velge å stole på at han ikke ønsker å gjøre noe for og ødelegge vårt forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Det som er rart her er at han dør etter å møte en tidligere studievenninne, som det viser seg at han har noe uoppgjorte følelser med. Hjerter og savn, og at dersom de var single i studietiden hadde de blitt sammen?! Det er jo ikke normalt å fortsette å ha kontakt med en slik relasjon når man er i et forhold, i hvertfall ikke slik at man tenker å treffes! Anonymkode: 8a921...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Hvis dere har det fint og du føler at han elsker deg, hadde jeg ikke tatt det opp. Hadde tatt opp dette der og da, for jeg vil ikke være sammen med en fyr som ennå driver og tidvis drømmer om hvordan livet kunne vært med en annen hvis hun bare bodde nærmere. Anonymkode: d2f8e...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå