AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #41 Del Skrevet 11 timer siden Det må du nesten spørre deg selv om. Jeg som dame kan jo si hvorfor for min egen del: - Ha noen å være glad i og få barn med. - Ha en å få hjelp til med hus og bil, og som jeg kan sette opp som pårørende om jeg skulle havne på sykehuset o.l. - Slippe å være alene og komme hjem til tomt hus. Ha en å spise middag sammen med. Jeg kunne sikkert ha skrevet om mye mer, men det er dette jeg kommer på i farten. Dette jeg nevner her gjelder forøvrig for begge kjønn. Anonymkode: c075d...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden Hulderen skrev (42 minutter siden): Jeg er enig i at sexkjøp ikke er bra. Men her er det en mann som ikke har følelser for noen kvinne. Ingen kjærlighet, ingen respekt. Da er det mye bedre at han kjøper tjenester fra noen som heller ikke har følelser for ham, og som er klar over hva de selger (selvsagt frivillig!), i stedet for en kvinne som elsker ham og bare blir utnyttet. Nei, det er ikke bedre at han bidrar til trafficking og begår lovbrudd. Anonymkode: 25628...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #43 Del Skrevet 10 timer siden Hulderen skrev (1 time siden): Jeg er enig i at sexkjøp ikke er bra. Men her er det en mann som ikke har følelser for noen kvinne. Ingen kjærlighet, ingen respekt. Da er det mye bedre at han kjøper tjenester fra noen som heller ikke har følelser for ham, og som er klar over hva de selger (selvsagt frivillig!), i stedet for en kvinne som elsker ham og bare blir utnyttet. Nei, da kan man heller ha ONS eller fast FF. Anonymkode: 1dd94...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #44 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det er ikke bedre at han bidrar til trafficking og begår lovbrudd. Anonymkode: 25628...266 Det er bedre for kvinnen som ellers blir hushjelp, kokk og god nok for sex, men ikke får omtanke og kjærlighet. Jeg tror heller ikke at menn blir lykkelige i forhold uten gjensidig kjærlighet, omtanke og respekt. Man kan ikke være lykkelig i et dårlig forhold. Ikke engang dersom man er den som er årsaken til at forholdet er dårlig. Å ha noen til å plukke opp sokkene dine og vaske dem, og noen å ha kjip sex med, er ikke tilstrekkelig til å ha et godt liv. Det er vel kanskje dem som har inngått forhold uten riktige følelser og intensjoner, eller barn av slike, som stiller spørsmål ved hvorfor være i forhold. Endret 2 timer siden av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #45 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva gjør det verdt det? Fremfor å være singel Anonymkode: 28279...ab3 For deg? Ikke noe. Stay singel! Anonymkode: bfee0...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå