AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden ville satse på et forhold med en dame? Anonymkode: 28279...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hva gjør det verdt det? Fremfor å være singel Anonymkode: 28279...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Er jo et rart spørsmål. Er det sånn du tenker på det? Jeg tenker ikke at jeg skal satse på et forhold med en hvilken som helst mann. Hvis jeg gjør det er det jo nettopp fordi jeg mener det er verdt det. Tenker verken at det er verdt eller ikke verdt å være sammen med en mann. Jeg er singel hvis jeg ikke har falt for noen og hvis jeg faller vil jeg ha et forhold så lenge han er snill og vi har god kjemi. Anonymkode: adac6...f90 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden For meg, der jeg er i livet, så er hvert fall ikke jeg noe å satse på😂 Så har ingen ting å bidra med her, utenom at det som gjør det verdt å gå inn i ett forhold er jo forskjellig fra menneske til menneske.. For noen er en ting viktig, og for andre noe annet..🤷♀️ Anonymkode: 67b2e...bcc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva gjør det verdt det? Fremfor å være singel Anonymkode: 28279...ab3 Når du spør på den måten, høres det ut som det er bedre for deg å forbli singel. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Hvis man trenger argumenter fra andre for å søke et forhold, bør man være singel. Mitt råd til både kvinner og menn er å være singel om man ikke opplever at en potensiell partner gir merverdi til ditt liv. Forhold er ikke for alle og heller ikke verdt det om du ikke finner rett person for deg. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Få deg et liv, 0/10. Anonymkode: e416c...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Fordi det ville vært rart om en heterofil mann satset på et forhold med en mann. Anonymkode: b60ee...beb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Kjærlighet, fellesskap og familie. Uten gjensidig ekte kjærlighet er ikke et forhold verdt hva det krever vil jeg si, så med kjærlighet er det virkelig noe å satse på. Uten ville jeg droppet det. To mennesker som ikke elsker hverandre får neppe et greit samliv. 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Fordi kjærlighet, nærhet og alt som hører med å ha en man er glad i, gjerne føles og er godt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Uavhengig av legning: Forhold er da absolutt ikke for alle? Ingen skam i å forbli evig singel, TS! Faktisk vil jeg påstå at hvis man i fullt alvor stiller seg selv spørsmål om hvorvidt kjærlighetsforhold er "verdt det", da bør man absolutt IKKE inngå et forhold. Verden hadde generelt sett vært et bedre sted hvis folk hadde selvinnsikt nok til å se at de ikke har noe å bidra med. Anonymkode: bae08...f49 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Du kan jo stille din egen mor det spørsmålet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Leser man her på KG så kan man lure på hvorfor noen (kvinner eller menn) skal gidde. Virker som menn (basert på det man leser her) ikke rydder etter seg og helst vil leve i sitt eget søppel eller hjemma hos mora si (hvem er disse mødrene som oppdrar disse gutta?) Kanskje ikke så rart at norske unge damer og menn velger å bo alene? Og at det til slutt ikke fødes barn? Anonymkode: 57253...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Grüner skrev (55 minutter siden): Når du spør på den måten, høres det ut som det er bedre for deg å forbli singel. Første jeg tenkte også. Negativt ladet spørsmål. Anonymkode: b9b72...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Leser man her på KG så kan man lure på hvorfor noen (kvinner eller menn) skal gidde. Virker som menn (basert på det man leser her) ikke rydder etter seg og helst vil leve i sitt eget søppel eller hjemma hos mora si (hvem er disse mødrene som oppdrar disse gutta?) Kanskje ikke så rart at norske unge damer og menn velger å bo alene? Og at det til slutt ikke fødes barn? Anonymkode: 57253...792 Hvem er disse fedrene som ikke oppdrar guttene sine?? Anonymkode: 4f88c...d73 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor skal en mann ikke satse på en kvinne, et forhold? Jeg er kvinne da, men er gift med en mann, og han kan ikke forestille seg et liv uten meg. Hos meg har han trygghet, både til å kunne være seg selv, og tryggheten av å ha en som elsker han og alltid støtter han. Han har en som alltid er der for han, og velger han først. Han har en å lene seg på, en han kan være sårbar sammen med og som alltid ser hans side også. Han har en som elsker han uforbeholden, han har en som forguder han og vil gjøre alt for han. Og står ved hans side i tykt og tynt. Han har en han kan snakke med om alt, en som ikke dømmer han, og som kan komme med innspill og det å se ting på en annen måte om han står i et dilemma. Han vet at han aldri er alene. Han har også en han elsker og som han vil gjøre alt for. Han har en som elsker at han er en "mannemann", som han kan gi trygghet til og beskytte. Han har funnet den som er hans nummer en og som elsker og setter pris på alt han gjør, både for meg, men også familien vår. Han får aldri nok av meg, og kan se på meg, og ta på meg, hele dagen. Han elsker at han har en å gå gjennom livet med. Og, vi er likestilte i forholdet, og ute i verden. Så du, heterofile mann, hva ser du for deg at et forhold skal være? Hva som gjør at du må stille slike spørsmål som du gjør i hi? Anonymkode: 81efb...da4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Kjærlighet og samhold? Om du aldri har opplevd romantiske følelser for en kvinne, så er det vel like greit å være singel? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Uten å trekke inn diskusjon om kjønn her... Men er du heterofil, så antar jeg at menn er utelukket? Så derfor dame. Anonymkode: 11fa5...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden En heterofil mann kan gjerne forbli singel livet ut. Det at man er heterofil, betyr ikke at man MÅ ha partner. Men vil man ha kjærlighet, sex i forhold, barn osv, så er det lurt å bli sammen med en dame, siden menn er utelukket som partnere for heterofile menn. Anonymkode: 25628...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): ville satse på et forhold med en dame? Anonymkode: 28279...ab3 Gjør damene en tjeneste og sats på et forhold med en mann i stedet. Anonymkode: d3750...f97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå