AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Er det vanskelig å bytte trekk på den? Jeg tror ikke jeg på egenhånd klarer å snu sofaen på høykant. Jeg kjøpte en brukt, men de hadde ikke brukt den særlig mye da den hadde stått oppe på loftstue og de satt mest i stua. Så den fremstår som ganske ny. Men tenker å bytte trekk på den etterhvert. Den er beige, men jeg vil helst ha svart eller grå. Kjøpte den uansett da jeg fikk den ganske billig og det er mulighet for å bytte trekk. Dere som har hatt sofaen en stund, holder den seg pen lenge? Har nemlig ikke tenkt å kjøpe ny sofa på en stund nå. Anonymkode: fa0f9...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Du må demontere den først. Anonymkode: 1593a...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må demontere den først. Anonymkode: 1593a...6dd Skjønner. Da må jeg nok høre med noen om hjelp 🙂 Anonymkode: fa0f9...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå