AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Er på tanken om å kjøpe meg en bil til men funderer på farge da jeg ønsker noe annet enn sølvgrå. Hva slags farge ville du valgt av rød, grønn eller blå? Anonymkode: f14c7...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Rød! Anonymkode: b2a74...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Veldig avhengig av hvilken bil det er. Men jeg liker røde biler, men har og en grønn De fleste biler er penere i noe annet en sort/hvit/grå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Hadde lagt grønn eller blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Rød! Fint og skal visstnok være sikrere også, siden de synes så godt. Anonymkode: 85e51...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Hvilken bil er det eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Rød så klart. Og alle vennene og kollegaene dine kommer til å kalle deg den røde fare. Anonymkode: a0bc4...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Vi har blå, synes den er veldig fin , å det var jeg som valgte farge den gangen vi kjøpte den. Men hvis jeg skulle valgt i dag, så ville jeg valgt rød, siden det er så mange som har blå. Anonymkode: b25b1...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Rød! Det er så mange svarte, grå og brune biler nå, det er så kjedelig. Anonymkode: 5c6d1...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Fordi bil er et enormt tapsprosjekt ville jeg valgt fargen som gir mest annenhåndsverdi, dvs det som er mest populært. men jeg solgte en rød Volo på 90-tallet, mange potensielle kjøpere spurte om bilen var blå. Er det en Islamsk greie. Har jo sett de blå øynene i glass i Tyrkia. Anonymkode: 27867...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Rød er den (bil)fargen som blekes mest/fortest i sola så det kan være verdt å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er på tanken om å kjøpe meg en bil til men funderer på farge da jeg ønsker noe annet enn sølvgrå. Hva slags farge ville du valgt av rød, grønn eller blå? Anonymkode: f14c7...65e Gul! Det er kjempegøy å gi barna en unnskyldning til å daske foreldrene sine i "gul bil" leken. Jeg hadde en grå bil engang og merkelig nok så tiltrakk den seg alltid ekstreme mengder flyvemaur når de stod parkert. Det ga seg med en gang jeg byttet til en annen farve. Forstå det den som vil. Anonymkode: 6ab76...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi bil er et enormt tapsprosjekt ville jeg valgt fargen som gir mest annenhåndsverdi, dvs det som er mest populært. men jeg solgte en rød Volo på 90-tallet, mange potensielle kjøpere spurte om bilen var blå. Er det en Islamsk greie. Har jo sett de blå øynene i glass i Tyrkia. Anonymkode: 27867...27e Dette er en bil som planen er å beholde i 25 år++ så 2. håndsverdien ser jeg bort fra. I mitt hodet så er pengene brukt når ting er kjøpt, hva de bilene (og andre ting jeg eier) er verdt offrer jeg ingen tanker i det daglige da økonomien er romslig nok til at jeg har råd til den maten jeg ønsker å spise, tett tak på huset og varmt vann i dusjen. Anonymkode: f14c7...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Blå ville vært mitt førstevalg. Men alle tre fargene er vesentlig finere enn de triste «fargene» hvitt, sølv, grått og svart. Skiller heller ikke mange kronene i andrehåndsverdi, så hvorfor kjøpe ny bil som har en farge du ikke har lyst på selv? Min erfaring etter en rekke firmabiler er at røde og blå selges mye raskere enn sølv, hvitt og svart, som det er enorme mengde av. Ikke alle i verden ønsker å være kommunegrå, og de har et mye mindre utvalg av biler. Anonymkode: c6be4...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Av de tre fargene der ville jeg valgt grønn, men jeg synes egentlig ingen av de var sånn kjempefine. Anonymkode: 66b11...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Det kommer veldig an på bilen, syns jeg. Min forrige bil var rød og den var lekker. Den bilen jeg har nå er blå, fordi jeg syns nettopp den blåfargen er fin. Angrer litt på at jeg ikke valgte grønn, fordi grønnfargen denne bilen kommer med en kjempefin og det er ikke så mange av den. Men rødfargen på denne biltypen er helt annerledes enn på den jeg hadde, så det ble ikke vurdert engang. Svart, hvit og grå er kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Den røde der ser blass og rosa ut. Ville valgt grønn. Anonymkode: ef79a...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå