AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden makkapakka skrev (17 minutter siden): Forferdelig mange oppdikta historier for tiden...om forhold, er det den samme som sitter og dikter opp, iallefall samme stil på den som skriver historien og svarer på motsvar hele tiden. Ja, noen som har litt for mye fritid🙈 Anonymkode: e8722...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden Om enn oppdiktet så er jo dette ikke så uvanlig. Jeg har opplevd det samme. Og jeg tenker at din ordet opp umiddelbart. Det er ikke en karakterbrist - det viser styrke. Forelskelser skjer - det er jo hvordan man håndterer det som sier noe om hvem man er. Jeg har møtt på begge deler. En som ikke gikk og dro det ut i mange år. Og samme opplevelse som deg - en av mine første kjærester som også først løy om at han var singel, men som ordnet opp før han møtte meg ordentlig. Men pratet gjorde vi en stund før han ryddet opp. Jeg har konfrontert ham med det, og han sier jo bare hva det var. At han visste han har glad i meg og at han kom til å rydde opp dersom han hadde sjangs med meg. Men at det var fordi det var meg. Og jeg tror han på det. Jeg vet jo jeg også at jeg og han var noe spesiellt. Jeg er absolutt ikke redd for at han skal gjøre det samme for meg. Og skulle det skje, så vet jeg at han ikke er den som vil gå bak ryggen min i alle fall. Fordi han viste han ordnet opp før vi to gikk videre. Så det får meg egentlig til å stole mer på ham heller enn mindre Anonymkode: 54159...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes han har gjort alt rett ved å avslutte brått. Han har ikke vært utro, han har gjort alt etter boka. Anonymkode: daf20...b6a Sitat To dager etter på sendte han melding og vi endte opp sende flere frem og tilbake før han sa at han ville ta igjen det tapte og inviterte meg ut på en øl. Sitat Vi møttes igjen, og det var som om vi bare plukket opp tråden der vi slapp den for 15 år siden. Vi har en fantastisk kjemi. Han kysset meg før vi dro hvert til vårt. Sitat Her om dagen fikk jeg vite at han hadde kjæreste når vi møttes. De hadde vært sammen i et par år, og skulle flytte sammen Er det ikke utroskap i din verden å gå bak partnerens rygg, chatte frem og tilbake med en annen som du avtaler date/møte med, og som du ender opp med å kysse på den daten, alt mens man er i et forhold? I min verden er det utroskap, og jeg hadde også fått mine tanker dersom jeg hørte at det er slik min partner velger å avslutte et forhold. Skjønner ikke helt den tanken om at utroskap er greit så lenge det er med meg, og ikke mot meg.. Anonymkode: efa06...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #24 Del Skrevet 19 timer siden Ikke optimalt. En potensiell usikkerhetsbombe, han der. Hva skjer når han går lei av deg...? Anonymkode: 011f1...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvem dikter alle disse lange trådene? Anonymkode: f33c6...9e1 Vil du ha navn? Anonymkode: ad25e...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Baller? Selv om han løy om at han var single og dumpa dama på SMS? Spar meg a! Anonymkode: 6f158...fff Uansett bedre enn å være utro. Anonymkode: 50de1...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden Hvis historien stemmer: en grunn til at han sa han var singel kan ha vært for å unngå å legge press på deg ved å slå opp med kjæresten for deg. Men hjelper ikke hvis ankepunktet er at han er ustadig. Anonymkode: 9b1b2...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Hvorfor tror alle at historien min er oppdikta? Hadde jeg ville finne på en historie så hadde jeg funnet på noe mer spennende. Den virker kanskje litt unaturlig fordi jeg har endret ubetydelige detaljer for anonymisering🥸 Jeg har ikke snakket med eksen(eller hva hun nå enn er) personlig. En kollega av meg og venninne av henne fortalte det etter å ha snappet om hvem kjæresten min var. Skal snakke med kjæresten min når han kommer hjem i morgen. Det går sikkert fint og dette ordner seg nok. Takk for tipset om Reddit, ser ut til å være en hyggeligere tone der 😊 Anonymkode: 480e6...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #29 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil du ha navn? Anonymkode: ad25e...085 Nei, men det er tydelig en liten forfatterspire. Har anbefalt hen i en annen tråd å heller prøve dette som en karriere, og kanskje tjene noen kroner. Hva får folk ut av å sitte å dikte opp ting og tang her inne? 😊 Anonymkode: 84363...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #30 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, men det er tydelig en liten forfatterspire. Har anbefalt hen i en annen tråd å heller prøve dette som en karriere, og kanskje tjene noen kroner. Hva får folk ut av å sitte å dikte opp ting og tang her inne? 😊 Anonymkode: 84363...273 Hvorfor tror du at jeg har diktet opp historien? Jeg lurer oppriktig😅 som sagt over, da ville jeg kanskje ha skrevet noe litt mer juicy og spennende. Anonymkode: 480e6...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #31 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Baller? Selv om han løy om at han var single og dumpa dama på SMS? Spar meg a! Anonymkode: 6f158...fff Han hadde ikke akkurat forpliktet seg til evig tid da han møtte TS, så jeg synes det er helt greit. Jeg tror "eksen" hans juger og at han faktisk var single. Anonymkode: eb2fe...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå