Merlin Skrevet 17. januar #61 Del Skrevet 17. januar Du unge mann, ja nettopp du som leter etter en kone eller samboer. Les nøye gjennom denne tråden, vær spesielt oppmerksom på dem som tilsynelatende har en bra mann men likevel vil skilles. Det finnes kvinner som aldri blir fornøyd uansett hva mannen gjør eller ikke gjør, det har rett og slett med deres natur å gjøre. Å luke ut disse i starten av et forhold er vanskelig, jeg klarte det ikke. Så mitt råd til DEG, uansett hvor forelsket du er, har du verdier med inn i forholdet, få det registrert som særeie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #62 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor jobber han 39minutter mer enn henne? Det høres ut som en prioritering for seg selv og ikke for familien, med mindre familien er helt avhengig av 39minutter overtid hver dag for å klare seg. Det er vanskelig nok å få hverdagen til å gå rundt om en av partene ikke skal "ofre seg" ekstra for jobb. Anonymkode: 36c31...7b6 Hvorfor jobber hun 7 minutter mer med husarbeid enn ham? Det høres ut som en prioritering for seg selv og ikke familien, med mindre familien er helt avhengig av et minimalistisk skinnende Insta-vennlig preg. KG feiler aldri i å legge alle feil på mannen. Selv når mannen jobber mer enn mannen så er det mannens udugelighet og egoisme som er årsaken, og ikke at ham ønsker å bidra. Anonymkode: 03868...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #63 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv når mannen jobber mer enn mannen så er det mannens udugelighet og egoisme som er årsaken, og ikke at ham ønsker å bidra. Anonymkode: 03868...5d4 Når mannen jobber mer enn _kvinnen_… Anonymkode: 03868...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #64 Del Skrevet 17. januar Søsteren min gjorde det og hun lever sitt beste liv nå 🤩🤩 Anonymkode: 64003...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #65 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.48): Jeg tror dessverre jeg er en av disse kvinnene. Føler at barna, (ja vet at jeg har fått dem frivillig), mannen og «familielivet» spiser meg opp. Drømmer om skilsmisse og 50/50. Finnes det flere som meg? Har noen faktisk gjort det? Er 50/50 så behagelig som jeg forestiller meg at det er…? Anonymkode: af2ff...21a Jepp, det er det. Slipper å ha et ekstra «barn» å rydde og vaske etter, å følge opp og som lager dårlig stemning. Måtte bruke en del tid i starten (første halvåret-året) til å hjelpe til med barnas avtaler og oppfølging på skole/aktiviteter, men etterhvert har han klart å ta nesten 50/50. Anbefales. Anonymkode: 33358...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #66 Del Skrevet 17. januar Da er det vel ikke kjærlighet i utgangspunktet, om kun det at man er sliten gjør at en tenker på å skilles, siden man da får tid vekk fra familien Anonymkode: 35916...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #67 Del Skrevet 17. januar Det er nok 0 tid med mannen som frister mest Anonymkode: b81d6...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #68 Del Skrevet 17. januar Jeg gikk fra mannen min fordi jeg var så ekstremt utslitt og desperat etter hvile. Hadde stått med stort sett alt av husarbeid og oppfølging av barn i alle år og til slutt klarte ikke kropp og psyke det lenger. Det betyr ikke at jeg ikke innimellom har angret etterpå, men kropp og helse har det mye bedre nå enn når vi var sammen. Dessverre. Skulle så inderlig ønsket han hadde tatt sin del så vi fortsatt kunne vært en familie. Det ble merkbart mindre husarbeid og belastning etter at det eldste barnet flyttet ut..(altså mannen) Anonymkode: 57f7f...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå