AnonymBruker Skrevet 17. januar #41 Del Skrevet 17. januar Fra perspektivet som godt gift, men frivillig barnløs; 1) Man må ha plass til flere i livet sitt. I tillegg til mannen, så fikk jeg jo hans omgangskrets, felles venner, og en svigerfamilie, på toppen. Vi møtes ofte som par. En del single venninner falt da av. 2) Man får ulike interesser og fokus i livet. Jeg har merket at mitt liv handler mye mer om jobben, reise, restaurantbesøk, med mer. Mens når jeg møter venninner med små barn, så har barna fullt fokus (slik det skal være). Det er derfor en missmatch mellom hvor man er i livet. En del venninner med barn falt da av. Men så har jeg fått tettere relasjoner til andre igjen. Og innimellom så får jeg igjen et nærere forhold til venninner med barn, når de er over de krevende småbarnsårene. Det hjelper nok å se på vennskap som noe mer dynamisk, over tid, og at relasjoner blir sterkere og svakere avhengig av livsfaser og fokus. Anonymkode: 796d7...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå