AnonymBruker Skrevet 17. januar #21 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 18.18): Særboere vært sammen i snart 4 år. Levd ganske sexløst, han hadde lyst i starten men nå er det kun unnskyldinger og at han i tillegg driver med rare hobbyer blant annet buddhistiske ting hvor han sier han avstår fra sex og onani. Ikke monk men noe lignende. Og på let etter brus i boden hans fant jeg sexkalender 2024 med dildo og plugg. Og jeg føler ikke godt om dette. Tok bilde av kalenderen men vet ikke hva jeg skal gjøre men må da være lov å ta opp dette med han eller er det snok? Han vet ikke at jeg noen sinne har vært inne i boden hans. Anonymkode: 1815b...dee Huff, så kleint. Jeg hadde spurt. Anonymkode: fe6d2...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #22 Del Skrevet 17. januar Vi har en regel i forholdet vårt der vi er enige i at vi kan onanere så mye vi vil alene, så lenge det ikke går utover sexlivet vårt sammen. Jeg hadde gjort det slutt hadde jeg funnet en åpen sexleketøy-kalender fra 2024 hos en partner som ikke ville ha sex med meg. Anonymkode: 88b8e...175 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar Du må jo spørre! Dette forholdet er jo uansett ikke bra for deg slik det er nå. Anonymkode: 9b4a4...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå