Gå til innhold

Svulmende ytre lepper, kun en indre leppe! Hva tenker menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så sykt komplekser for dette og så usikker:( den ene leppa slutter rett etter klitoris  ( dette er grunnet tøff fødsel med revning, sying og kirurgi etter fødsel) den andre imde leppa vil jeg si er veldig pen som er lyseros og går helt ned til åpningnen. Men jeg har så sinnsykt komplekser for dette og livredd for hvordan en ny mann skal reagere:( Et ekstremt følsomt tema, jeg føler livet ødelagt og jeg aldri kan ha sex. Livredd for at dette er turn off off og at jeg skal bli avvist grunnet dette. At mannen aldri mer vil ha sex med meg etter en gang og  ikke kommer til å fortelle meg at dette er grunnet kjønnsleppa jeg ikke har:( Helt ærlig menn; hva tenker dere? Trenger ikke svar fra kvinner her.

Anonymkode: 08e71...3c7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så sykt komplekser for dette og så usikker:( den ene leppa slutter rett etter klitoris  ( dette er grunnet tøff fødsel med revning, sying og kirurgi etter fødsel) den andre imde leppa vil jeg si er veldig pen som er lyseros og går helt ned til åpningnen. Men jeg har så sinnsykt komplekser for dette og livredd for hvordan en ny mann skal reagere:( Et ekstremt følsomt tema, jeg føler livet ødelagt og jeg aldri kan ha sex. Livredd for at dette er turn off off og at jeg skal bli avvist grunnet dette. At mannen aldri mer vil ha sex med meg etter en gang og  ikke kommer til å fortelle meg at dette er grunnet kjønnsleppa jeg ikke har:( Helt ærlig menn; hva tenker dere? Trenger ikke svar fra kvinner her.

Jeg tenker at jeg ikke kunne brydd meg mindre om det var meg du skulle hatt sex med. Fullstendig irrelevant.

Dette er virkelig ingen ting å uroe deg eller ha komplekser for. Virkelig ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som du kanskje har lest i andre tråder her, med liknende innhold, så er derre noe de færreste menn henger seg opp i. 

Jeg har tilgode å se ei fitte som jeg ikke synes er deilig og alle er unik. Er ikke det flott! 

De menn som mot formodning skulle reagere negativt på ditt underliv er vel også den typen men som du ikke ønsker å gi tilgang til det, eller? 

Vær stolt av den du er og den fitta du har. Er helt sikker på at den er skikkelig flott og deilig. Og du er vel mer enn et underliv også. 

Anonymkode: 0e8cb...719

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville heller hatt en indre kjønnsleppe som er liten enn to av mine lange 😩😂 Overlever de også altså, men hvis mine barn kommer til meg en vakker dag og klager over lange kjønnslepper, så skal jeg ta opp kredittlån for å hjelpe dem, fremfor å prøve å normalisere det. Det er så ubehagelig 😩

Anonymkode: 3b4ab...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville heller hatt en indre kjønnsleppe som er liten enn to av mine lange 😩😂 Overlever de også altså, men hvis mine barn kommer til meg en vakker dag og klager over lange kjønnslepper, så skal jeg ta opp kredittlån for å hjelpe dem, fremfor å prøve å normalisere det. Det er så ubehagelig 😩

Anonymkode: 3b4ab...baf

Huff. Jeg hadde jo 2 før:( dette er et sårt tema det er knyttet mye følelser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo ikke garantere at ingen vil reagere på dette på et eller annet vis. Noen ganske få kanskje på negativt vis. 
Prøv å se på det som en super-power du har. Et filter som skiller ut menn du uansett ikke ville fått det bra med selv om leppene var «perfekte». 
Det er like sannsynlig at du treffer noen som ikke tenker over leppene i det hele tatt men henger seg opp i puppene i stedet. 
Du har ingen garantier for hvilken type du treffer så du må nesten bare ta den risikoen. Det er bare du som taper på å holde igjen og ha komplekser i det lange løp 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (13 minutter siden):

Kan jo ikke garantere at ingen vil reagere på dette på et eller annet vis. Noen ganske få kanskje på negativt vis. 
Prøv å se på det som en super-power du har. Et filter som skiller ut menn du uansett ikke ville fått det bra med selv om leppene var «perfekte». 
Det er like sannsynlig at du treffer noen som ikke tenker over leppene i det hele tatt men henger seg opp i puppene i stedet. 
Du har ingen garantier for hvilken type du treffer så du må nesten bare ta den risikoen. Det er bare du som taper på å holde igjen og ha komplekser i det lange løp 

Men hvordan ville du reagert? Du sier ikke noe om dette:( Vil du er ærlig.🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men hvordan ville du reagert? Du sier ikke noe om dette:( Vil du er ærlig.🙏🏻

Helt ærlig så vet jeg ikke før jeg evt ser den.

Det jeg vet om meg selv er at jeg har følt både avsky og turn off med damer som er pene på alle måter utvendig, men med elendig personlighet. 

Det jeg også vet om meg selv er at jeg liker «feil» hos damer. «For store» lepper «for små» bryster. Og jeg liker damer som ikke holder igjen og ikke har masse sperrer og hemninger. 

Kort fortalt så kopler jeg sammen personlighet og utseende og det har jeg gjort mer og mer dess eldre jeg har blitt  

Funksjon over form, kan du si.
Ingen er jo helt symmetrisk der nede uansett og det er kjempespennende. Jeg har aldri opplevd å bli turned off av utseende på en vagina. 

Dårlig hygiene derimot… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (20 minutter siden):

Helt ærlig så vet jeg ikke før jeg evt ser den.

Det jeg vet om meg selv er at jeg har følt både avsky og turn off med damer som er pene på alle måter utvendig, men med elendig personlighet. 

Det jeg også vet om meg selv er at jeg liker «feil» hos damer. «For store» lepper «for små» bryster. Og jeg liker damer som ikke holder igjen og ikke har masse sperrer og hemninger. 

Kort fortalt så kopler jeg sammen personlighet og utseende og det har jeg gjort mer og mer dess eldre jeg har blitt  

Funksjon over form, kan du si.
Ingen er jo helt symmetrisk der nede uansett og det er kjempespennende. Jeg har aldri opplevd å bli turned off av utseende på en vagina. 

Dårlig hygiene derimot… 

Hmmmm blir meget usikker på om jeg skal hoppe til sengs med denne mannen, han er utrolig kjekk! Men det jeg vet er at han liker personligheten min, pleier å komme for å snakke meg meg, syns jeg har en bra kropp med store fine pupper. I tillegg har han sagt at det han liker best meg meg er at jeg er kjempesøt, at alt med meg er søtt.     Så blir så redd for å skuffe han:( hva tror du? Ødelegge alt pga hva som er inni sprekken:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmmmm blir meget usikker på om jeg skal hoppe til sengs med denne mannen, han er utrolig kjekk! Men det jeg vet er at han liker personligheten min, pleier å komme for å snakke meg meg, syns jeg har en bra kropp med store fine pupper. I tillegg har han sagt at det han liker best meg meg er at jeg er kjempesøt, at alt med meg er søtt.     Så blir så redd for å skuffe han:( hva tror du? Ødelegge alt pga hva som er inni sprekken:(

Dette er snakk om et FF-opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke garantere at noen menn ikke vil reagere. For min egen del er dette ikke viktig, men jeg tror du har alt å tjene på å fortelle om dette før du har sex med ham. Da tar du vekk overraskelsen og kan også fortelle om din usikkerhet. Er han skikkelig går dette helt fint.

Anonymkode: 5c14b...b9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svulmende ytterlepper er forresten sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke garantere at noen menn ikke vil reagere. For min egen del er dette ikke viktig, men jeg tror du har alt å tjene på å fortelle om dette før du har sex med ham. Da tar du vekk overraskelsen og kan også fortelle om din usikkerhet. Er han skikkelig går dette helt fint.

Oi, fortelle om dette ? Det er utrolig flaut. Skjønner dere menn her er negative:(  Den indre jeg har da er liten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Svulmende ytterlepper er forresten sexy.

Ja, og de fleste menn stopper å tenke etter dette. Kjør på, TS, du har marginene på din side!

Anonymkode: 307fb...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Oi, fortelle om dette ? Det er utrolig flaut. Skjønner dere menn her er negative:(  Den indre jeg har da er liten 

Nei, jeg er ikke negativ faktisk. Jeg er bare blitt oppmerksom på at alle er forskjellige. Jeg hadde ikke brydd meg. Du må uansett finne en måte å akseptere at du er slik du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, jeg er ikke negativ faktisk. Jeg er bare blitt oppmerksom på at alle er forskjellige. Jeg hadde ikke brydd meg. Du må uansett finne en måte å akseptere at du er slik du er.

Ok. Det er vanskelig, har så sykt kompleks. Men jeg er ihverfall sinnsykt kåt og kan sikkert være ganske kinky og vill i senga. Men vet ikke om jeg tør da:(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne som har sex med kvinner, jeg hadde ikke brydd meg. Kjønnslepper heller lite. Det er pakkeløsninga som er hot. 

Anonymkode: 59e00...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg forstår at det føles vanskelig og sårt for deg, ikke minst den usikkerheten og frykten du føler på... 

Som mann så hadde jeg ikke tenkt at det hadde gjort noe forskjell så lenge jeg kunne ha gitt deg maksimal nytelse slik du er!! Så det er mitt råd til deg, finn mannen som vil ha deg som du er og gi deg alt du ønsker. 

Mann 49

Anonymkode: 20850...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...