AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Spør fordi jeg for 15 års tid siden var involvert i en slags konflikt der jeg ble opplyst om at jeg kom til å bli anmeldt for trakassering. Imidlertid fikk jeg etter kort tid hjelp av en nøytral part til å snakke med vedkommende som ville anmelde, og vedkommende hadde sagt seg enig i at saken fremsto annerledes enn h*n først trodde. Det ble ikke snakket direkte om anmeldelsen, kun om konflikten. Jeg hørte jo aldri noe fra politiet heller, så jeg antok at enten var ikke forholdet faktisk blitt anmeldt, eller så trakk vedkommende anmeldelsen etter den oppklarende samtalen med den nøytrale parten. Så, kan jeg henvende meg til politiet og finne ut i ettertid om jeg faktisk BLE anmeldt? PS. Den andre parten i konflikten lever ikke lenger, og det hadde uansett ikke vært aktuelt å oppsøke vedkommende for å spørre om dette. Anonymkode: 34f54...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Da hadde du fått brev fra politijuristen den gang. Både om anmeldelse, og at anmeldelsen var trukket. Politiet kan derimot ha registret det som en hendelse, dersom vedkommende har vært i kontakt med politiet og forhørt seg. Men en direkte anmeldelse hadde du fått brev om. Anonymkode: 6dfcd...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da hadde du fått brev fra politijuristen den gang. Både om anmeldelse, og at anmeldelsen var trukket. Politiet kan derimot ha registret det som en hendelse, dersom vedkommende har vært i kontakt med politiet og forhørt seg. Men en direkte anmeldelse hadde du fått brev om. Anonymkode: 6dfcd...3cb Takk for svar. Du jobber altså med dette/har juridisk kompetanse som underbygger svaret ditt? Anonymkode: 34f54...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå