AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Sønnen kastet opp natt til mandag, har vasket på dette og vasket klær, vært hjemme med barnet. Vasket ikke direkte opp oppkastet, det gjorde pappaen. Igår etter 62 timer spydde barn nr2. Nå er det gått 24 timer, jeg følte meg litt kvalm etter mat, har sovet litt, men ikke spydd. Barn nr 2 er mindre, og trenger mer omsorg. Hun har sovet med meg i natt, men jeg har enda ikke spydd. Er det grunn til å tenke man går klar? Mannen har heller ikke fått det. Anonymkode: fce5a...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sønnen kastet opp natt til mandag, har vasket på dette og vasket klær, vært hjemme med barnet. Vasket ikke direkte opp oppkastet, det gjorde pappaen. Igår etter 62 timer spydde barn nr2. Nå er det gått 24 timer, jeg følte meg litt kvalm etter mat, har sovet litt, men ikke spydd. Barn nr 2 er mindre, og trenger mer omsorg. Hun har sovet med meg i natt, men jeg har enda ikke spydd. Er det grunn til å tenke man går klar? Mannen har heller ikke fått det. Anonymkode: fce5a...daf Det kan man fint gjøre... voksne har med stor sannsynlighet litt immunitet mot det viruset som herjer hos barna, så kanskje slipper man unna med litt kvalme og uvelhet. Anonymkode: 907ca...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kan man fint gjøre... voksne har med stor sannsynlighet litt immunitet mot det viruset som herjer hos barna, så kanskje slipper man unna med litt kvalme og uvelhet. Anonymkode: 907ca...2ee Men om man har symptomer er man vel smittet? Enten er man smittet eller så går man klar? Anonymkode: fce5a...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ville ikke turt å juble før etter tre døgn etter at sistemann spyr siste gang.... Men ja, får man mindre virus i seg, eller kroppen klarer å bekjempe mye av det, så kan man få en mildere versjon - men da er du jo smittet, pr definisjon.... Anonymkode: b9bdc...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men om man har symptomer er man vel smittet? Enten er man smittet eller så går man klar? Anonymkode: fce5a...daf Det har noe å si hvor mye virus man har blitt eksponert for. Har det bare vært en svært liten mengde så kan det hende at du unnslipper med bare kvalme. Anonymkode: fbef6...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hver gang mine barn har kastet opp blir jeg psykisk kvalm/uvel i dages vis etter de har vært syke. Aldri hatt oppkast faktisk. Men ja, det går an å være smittet uten at en kaster opp. Anonymkode: 74f5f...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har noe å si hvor mye virus man har blitt eksponert for. Har det bare vært en svært liten mengde så kan det hende at du unnslipper med bare kvalme. Anonymkode: fbef6...50a Jeg har sovet med barnet og vasket etter oppkast. Anonymkode: fce5a...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har sovet med barnet og vasket etter oppkast. Anonymkode: fce5a...daf Ja, det er umulig å si hvor mye du har fått i deg, jeg bare sier at det er teoretisk mulig at du har fått det men ikke blir kjempesyk. Anonymkode: fbef6...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Ja, jeg har opplevd det noen ganger. For ikke så lenge siden gikk det omgangssyken på jobb (barnehage). Jeg var på vei til å løpe på toalettet fordi jeg var kvalm og trodde jeg kom til å spy, men kunne ikke løpe fra barna sånn uten videre, og det endte med at jeg ikke spydde. Utover ettermiddagen hjemme var jeg kvalm og trøtt, brakk meg en gang, men jeg kastet aldri opp. Dessverre har jeg også ved flere anledninger opplevd at det starter med at jeg føler meg kvalm og sliten og jeg lurer på om jeg kanskje holder på å bli syk, og gått til at det ikke er noen tvil mer og videre til at jeg spyr og spyr. Jeg og det ene barnet mitt pleier å bli smittet. Mannen min og det andre barnet mitt blir sjelden smittet, jeg kan faktisk ikke huske at mannen har spydd noen gang. Anonymkode: 3cb8d...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå