AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Noen ganger mens jeg ligger i senga og prøver å sove får jeg 1 stor rykning. Ofte er det enten kun underkroppen eller kun overkroppen. Hva kan være grunnen? Er det farlig? Jeg er våken når det skjer. Anonymkode: 2ad81...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen ganger mens jeg ligger i senga og prøver å sove får jeg 1 stor rykning. Ofte er det enten kun underkroppen eller kun overkroppen. Hva kan være grunnen? Er det farlig? Jeg er våken når det skjer. Anonymkode: 2ad81...13a Vet ikke, men får samme! Går også på quetiapin. Anonymkode: 78167...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde det oftere før jeg begynte på quetapin. Men omtrent alle jeg har delt seng med har slike rykninger. https://www.nrk.no/livsstil/de-mystiske-soverykningene-1.11507633 Omtrent 70% har det... Så tror du veldig trygt kan slå fra deg tanken om at det er farlig eller at det skyldes medisiner. Anonymkode: b8438...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det er en ganske vanlig bivirkning av Seroquel/Quetiapin. Ikke farlig på noen måte. Hentet fra https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-quetiapin-sandoz-sandoz-591587 Anonymkode: bfeca...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har det uten å gå på det. Helt normalt. Anonymkode: 1e12c...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg går ikke på seroquel, men jeg digger å ha slike rykninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Quetiapin er gift som aldri skulle vært godkjent. Kjent som lovlig fengselsdop. Innsatte som raver rundt i "Seroquel shuffle". Anonymkode: 30d69...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Er det ikke slik at musklene slapper av i det du går inn i søvnen? jeg går ikke på noe, men får store rykninger innimellom når jeg sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden 000VF000 skrev (7 minutter siden): Jeg går ikke på seroquel, men jeg digger å ha slike rykninger Hvorfor digger du slike rykninger? Er det seksuelt? Jeg og digger rykninger, men det er under intense orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Coachshinny skrev (Akkurat nå): Hvorfor digger du slike rykninger? Er det seksuelt? Jeg og digger rykninger, men det er under intense orgasmer. Haha nei, ingen ting seksuelt med det, nei. Det bare føles godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden 000VF000 skrev (1 minutt siden): Haha nei, ingen ting seksuelt med det, nei. Det bare føles godt. Hi hi. Skjønner, men hvorfor føles det så godt, er det fasen mellom søvn og oppvåkning som føles godt, noe jeg elsker? Har selv veldig intense rykninger under sex og spesielt under orgasmen. Men når jeg tenker på det, er faktisk de rykninger jeg får i halv våken tilstand deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå