AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden De har så rare størrelser i forhold til andre merker. Vi har en vinterdress til barnet i str 92, 2-3 år. Skal nå kjøpe neste størrelse til neste vinter og i reima ville vi ha kjøpt str 98, 3-4 år. MEN, så blir jeg forvirret, for på Polarn o Pyret sin hjemmeside står det at str 98 er 2-3 år, mens str 104 er 3-4 år. Så skal jeg kjøpe str 98 eller 104 i polarn i Pyret sin når jeg vil gå en størrelse opp fra reima sin str 92? Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Opplever Polarn som mer normale i størrelsen. Reimas utedresser er STORE i størrelsen. Anonymkode: af800...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Opplever Polarn som mer normale i størrelsen. Reimas utedresser er STORE i størrelsen. Anonymkode: af800...15c Ja men her passer reima perfekt vinterstid, stor på våren når barnet fyller år, men perfekt vinter, så jeg trenger å vite hvilken av polarn sine størrelser som tilsvarer str 98 i reima. Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja men her passer reima perfekt vinterstid, stor på våren når barnet fyller år, men perfekt vinter, så jeg trenger å vite hvilken av polarn sine størrelser som tilsvarer str 98 i reima. Anonymkode: 772e4...69b Med andre ord så kan man følge høyden på barnet hos reima og velge tilsvarende størrelse og få 6 cm voksetillegg. Hvordan er polarn sitt system for valg av størrelse? Anonymkode: 772e4...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå