AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Vi har et stort kjøkken som rommer både kjøkken, spisestue, sittegruppe og peis. Vi klarer ikke helt lande på hvilken sittegruppe vi skal ha. Vi kan få plass til en liten sofa, men det kan også bli litt trangt. Vi har i dag en fin stol/lenestol fra bolia. Kan vi ha en annen stol eller lenestol, men av en annen type enn den vi har i dag, eller ser det rart ut? Burde vi ha to av samme? Anonymkode: e77f6...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Nei Anonymkode: a77dd...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaggyReggie Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Du kan heilt fint ha to ulike stolar på kjøkkenet! Det viktigaste er at dei er gode å sitje i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Enten like eller helt forskjellige. Det er «krise» når folk har prøvd å late som det er to like, men det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Kjøp den nye i en helt annen farge, for jeg er enig med BobbySocks. Jeg liker ting som ikke matcher, men søsteren min ville fått fnatt. Så det er jo deres smak som bestemmer. Jeg får fnatt hvis alt matcher.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Trenger ikke ha alle stoler like, kult og fint med litt variasjon. 😍👍 Anonymkode: 6ef95...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hvilken stil har dere ellers? Hvis alt annet matcher og er i samme stil, så vil det kunne kræsje med en stol som er i annen stil.. men hvis dere allerede har litt blandene stiler, så kan det bli skikkelig stilig med ulike stoler. Anonymkode: 13a6a...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå