Makavelli Skrevet 17. januar #61 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De kunne jo ha ordnet slik at man kan bruke kort. Hvem har mynt med seg i 2025? Og hvem har tid til å springe rundt på et ukjent kjøpesenter for å få tak i mynter til do? Anonymkode: 379dd...42b De tar jo kort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. januar #62 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er det jeg ikke skjønner med betal-toaletter som eneste alternativ på togstasjoner, butikker osv. Å gå på do er et grunnleggende behov, som ofte oppstår akutt. Det er også svært nedrig å gjøre i buksa fordi kortet ikke virker eller man har glemt mynter. Anonymkode: 379dd...42b Er så enig så enig skjønner ikke at det er lov i det hele tatt selv og i allefall ikke på togstasjoner hvor vi betaler for renhold via skatt men som min tante på snart 83 år sier vi er i de siste tider hun har lest mye i bibelen og det er dansen om gullkalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 17. januar #63 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.38): Jeg driter i betalingstoaletter. Anonymkode: 13b98...7ba Den der kan tolkes på minst to måter🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #64 Del Skrevet 17. januar Hører jeg det er noen der inne står jeg å venter utenfor til de åpner døra. Anonymkode: 1da8c...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #65 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.27): Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? Anonymkode: 69d91...234 Nei ikke sur og jeg hadde holdt opp døren Anonymkode: 6697e...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 17. januar #66 Del Skrevet 17. januar Det synes jeg er ok, og det tror jeg de fleste gjør. Jeg slipper folk inn hvis det er naturlig når jeg har betalt, og jeg går inn hvis andre åpner døra. Men sånne situasjoner oppstår jo tilfeldig, jeg har aldri opplevd at folk har stått og ventet på at andre skal slippe dem inn, og jeg har heller aldri sittet og ventet på at andre som har betalt, åpner døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #67 Del Skrevet 17. januar Jeg ville holdt døren åpen for nestemann uten å tenke. Også veldig dumt med betaling av mynt på toalett når jeg aldri har mynt. Burde kanskje begynne å gå rundt med toalettpenger da tilfelle. 🤔 Anonymkode: d5eba...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. januar #68 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.27): Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? Anonymkode: 69d91...234 Gjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #69 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.34): Jeg holder døren åpen for nestemann, MED GLEDE. Anonymkode: 69210...109 Det gjør jeg og! Anonymkode: 880d7...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. januar #70 Del Skrevet 17. januar Betaling for ett glass vann er også noe dritt ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. januar #71 Del Skrevet 18. januar Ja, det kunne jeg ha gjort. Synes forøvrig at det er en skikkelig uting å ta betalt for at folk skal få gå på do... 👎 Enten det er på en togstasjon eller kjøpesenter 🤔 Her skal nordmenn melkes alt man kan 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #72 Del Skrevet 18. januar Jeg smetter inn døren om noen kommer ut, og holder åpen dersom jeg ser at andre kommer når jeg går ut. Som oftest må jeg jo betale for å bruke toalettet, fordi det er noen ledig. En gang i min ungdom måtte jeg stå utenfor å vente på at noen kom ut, det var på den tiden det var betaling med kontanter og jeg hadde ingen penger. Jeg synes heller ikke renholdet ser ut til å være bedre på toalettene man betaler for enn andre toaletter, har også opplevd at det mangler papir og annet Anonymkode: 3eb6c...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #73 Del Skrevet 18. januar Helt ok. Jeg holder alltid døra åpen når jeg selv har betalt og går ut i fall noen venter. Forventer at andre gjør det samme. Regner med absolutt ingen mener det er ok å betale 10-15 kr for å tisse på et kjøpesenter el. der man legger igjen penger på andre måter. Anonymkode: 7da40...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #74 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.27): Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? Anonymkode: 69d91...234 Helt ok. betaling på disse er mest for å forhindre at de brukes som sprøyterom etc. betaler jeg så holder jeg døra åpen for andre. Noe annet er da helt latterlig? Anonymkode: 524bc...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #75 Del Skrevet 18. januar Jeg prøver å være kjapp med å lukke døra, har ingen interesse av å betale for at noen som er gnien skal drite. De som prøver å snike seg til gratis toalett er samme typen brøyter seg frem i kassakøen fordi de "skal bare". Anonymkode: a336d...ecc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #76 Del Skrevet 18. januar Vaskemannen holdt opp døra for meg og datter på Paleet. Haha. Og jeg holdt opp for neste som skulle inn. Anonymkode: dc5aa...c56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #77 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 14.27): Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? Anonymkode: 69d91...234 det er degenerert å ta betalt for toalett bruk. Anonymkode: d9a00...64c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #78 Del Skrevet 18. januar Jeg betaler heller enn å stå og vente på at noen går ut, men hvis andre går ut/inn så smetter jeg inn uten å blunke. Hva enn som gjør at jeg raskest får brukt toalettet. Det samme tenker jeg om andre. Hvis de smetter inn, så har de behov for å bruke toalettet. Hvis jeg har endt opp med å betale for oss begge fordi de "snylter", så har jeg hjulpet en annen uten at det har kostet meg noe mer. Anonymkode: 4580b...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. januar #79 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.00): Jeg prøver å være kjapp med å lukke døra, har ingen interesse av å betale for at noen som er gnien skal drite. De som prøver å snike seg til gratis toalett er samme typen brøyter seg frem i kassakøen fordi de "skal bare". Anonymkode: a336d...ecc Du tenker ikke at det er noen som må ekstremt mye på do at de såvidt klarer å holde seg lenge nok til å betale for å få opp døra? Er man nøden så er man nøden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #80 Del Skrevet 20. januar Maleficenta skrev (10 minutter siden): Du tenker ikke at det er noen som må ekstremt mye på do at de såvidt klarer å holde seg lenge nok til å betale for å få opp døra? Er man nøden så er man nøden Det er da virkelig ikke andre sitt problem! Anonymkode: 27777...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå