Gå til innhold

Å kjappe seg inn på betalings toalettet mens noen andre går ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det ansett OK? Nå mener jeg ikke av de som tjener pengene, men av folket ellers. 

Se for deg at du sitter på en togstasjon og noen går ut døra på toalettet, kunne du ha skyndtet deg bort og gått inn uten å betale? Både de andre reisende som sitter der ser det og kan begynne å kjefte for at du sniker. Og ikke minst den personen som kom ut døra, han hadde jo mest sannsynlig betalt 20 eller 10 kroner for å gå på do og så kommer du der og sniker til deg det gratis. Hvis du var den betalende ville du blitt sur? 

Anonymkode: 69d91...234

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp, det har jeg gjort mange ganger! Holder selvsagt døren åpen for nestemann som kommer.

Anonymkode: a56cb...dfd

• Liker 28
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holder da døren oppe for de som evnt står utenfor på vei ut, selvsagt er det greit!

Anonymkode: 1b3ea...901

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hvorfor skulle jeg blitt sur? Jeg kunne til og med holdt døra oppe for noen som kom etter meg, for at hun skulle slippe å betale. 

Anonymkode: 83348...bb7

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der sånn skjedde med pappa på 1980 tallet i perioden når han ble diagnostisert med Cøliaki han fikk plutselig magesjuke mens han stod på polet og skulle handle han gikk ut derfra og til nærmeste toalett dessverre så hadde han ingen mynter på seg heldigvis var det en som kom ut fra toalettet så han fikk smetta inn i avluket og han ble letta 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri reagert på det. Synes det er en uting at kjøpesenter f.eks. tar betalt for at kundene går på do. Holder gjerne opp døra for nestemann som de andre sier.

Anonymkode: 50afb...7a2

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg holder døren åpen for nestemann, MED GLEDE.

Anonymkode: 69210...109

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg driter i betalingstoaletter.

Anonymkode: 13b98...7ba

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg gå r ut av et sånt toalett, holder jeg automatisk opp døren for nestemann dersom de står nærme. De gjør de aller fleste for meg også, har aldri tenkt over det. 

Anonymkode: 5b178...c67

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har aldri reagert på det. Synes det er en uting at kjøpesenter f.eks. tar betalt for at kundene går på do. Holder gjerne opp døra for nestemann som de andre sier.

Anonymkode: 50afb...7a2

Mitt inntrykk er at det typisk er i sentrum de tar betalt for toaletter. I sentrum vil de risikere at mange utenom kundene bruker toalettene. 

Selv synes jeg det er bedre å betale 20 kroner for å bruke et rent toalett enn å få gratis bruke et grisete toalett. 

Anonymkode: cc0de...407

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis noen presser seg på eller dulter borti meg, hadde jeg reagert på det. Men jeg pleier alltid å tilby det, om noen er der samtidig.

Selv ville jeg aldri "snyltet" på noen med mindre de tilbød det.

Anonymkode: 0fe2c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg er helt innafor. Jeg holder døra oppe for nestemann med største selvfølgelighet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg. Har jeg betalt 10kr og brukt toalettet så gjør det meg ingenting om andre går inn etter meg. De 10kr hadde jeg måtte brukt uansett med mindre noen holdt døren for meg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor skal jeg betale for noen jeg ikke kjenner?Da må jeg i såfall være i godt humør og gavmild. 

Anonymkode: 27777...ff0

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å bli sur for, hvis jeg var først måtte jeg betalt uansett, så det utgjør ingen forskjell for meg om jeg kan gi det gratis til neste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg stjeler og snylter ikke ellers i livet. Så heller ikke når det kommer til toaletter. 

Jeg betaler den prisen tjeneste jeg velger å benytte koster (renhold, strøm, lokaler, med mer), eller jeg finner en annen løsning som passer min lommebok. 

Anonymkode: 32f55...e35

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Maskinfører skrev (1 time siden):

Det der sånn skjedde med pappa på 1980 tallet i perioden når han ble diagnostisert med Cøliaki han fikk plutselig magesjuke mens han stod på polet og skulle handle han gikk ut derfra og til nærmeste toalett dessverre så hadde han ingen mynter på seg heldigvis var det en som kom ut fra toalettet så han fikk smetta inn i avluket og han ble letta 

Nettopp derfor holder jeg alltid døra oppe til nestemann. Vet godt hvordan det er å ha en mage som ikke vil holde noe inne.

Anonymkode: 1de15...3ac

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den betalingen er vel først og fremst for å forhindre at narkomane og lignende går inn og setter sprøyter?

Kjøpesentrene må jo ha renholdere ansatt uansett, det koster dem minimalt å drifte dette, i forhold til leieinntekter de får inn fra butikkene. 

Anonymkode: 7275c...06b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ikke gjør det på sånne selvrensende doer som de har i parker osv 😆 Det lærte jeg på den harde måten i sommer i frognerparken. 

Anonymkode: b336e...d65

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes betalingstoaletter er en skikkelig uting, og ville med glede holdt åpen døra for nestemann. Ville heller ikke brydd meg om jeg så noen som ventet utafor og "snek" seg inn i det noen andre var på vei ut.

Anonymkode: 7f153...774

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...