Gå til innhold

Satt botox hos fast klinikk, men ønsket et området til dagen etter til pakkepris. Avslått av klinikken, og jeg ble litt skuffet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satt botox i et området for noen dager siden, på en klinikk jeg har vært fast kunde hos i noen år mtp dette området.

Dagen etter angret jeg på at jeg ikke satt i et området til. Greia er at de har en pakkepris på to områder som gir avslag på en del kroner. Jeg tok derfor kontakt tidlig morgen dagen etter med klinikken, og spurte om siden jeg tok botox i et området dagen før, om jeg kunne komme inn på en drop inn den dagen som hun ofte har, for et området til og få rabatt på det som denne pakkeprisen på 2 områder. Altså at jeg bare betale mellomlegget fra prisen jeg betalte på 1 området dagen før og det som var igjen av pakkeprisen da for 2 områder. Hun sa nei. Jeg ble litt skuffet siden jeg er trofast kunde der, og at det var tross alt bare en dag siden jeg var der. Jeg sa såklart ok, men har tenkt litt på dette nå i noen dager. 

Hva tenker dere her om at hun på klinikken sa nei? Jeg er en hyggelig kunde og kommer ikke til å klage noe på dette, jeg bare følte litt på det. 

Anonymkode: 11884...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner henne veldig godt, det er jo ikke hennes ansvar at du angrer på at du ikke bestilte flere områder i første omgang.

Anonymkode: 26bce...bdd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner henne veldig godt, det er jo ikke hennes ansvar at du angrer på at du ikke bestilte flere områder i første omgang.

Det sier jeg ikke at det er heller, og vi snakket ikke om 2 områder når jeg var der. Men jeg begynte å tenke på det plutselig at jeg hadde jo fått bedre effekt med 2 områder. Jeg er jo en fast kunde som legger igjen mye penger der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men da må du jo komme inn og oppta en ekstra time, behandler må bruke mer engangsutstyr etc. så det er klart det koster mer enn om dere hadde brukt dem minutter ekstra på et område til når du allerede var der.

Anonymkode: 282d3...773

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men da må du jo komme inn og oppta en ekstra time, behandler må bruke mer engangsutstyr etc. så det er klart det koster mer enn om dere hadde brukt dem minutter ekstra på et område til når du allerede var der.

Anonymkode: 282d3...773

Jeg har forståelse for det, men jeg opptar jo bare rundt 10 min. Fra jeg kommer, til hun er ferdig så tar det rundt 8-10 minutter. Men ok, da skal jeg ikke tenke noe mer på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du burde ventet til kontrolltimen, og evt satt mer da dersom det opprinnelige trengte påfyll. 

Anonymkode: 5d307...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har forståelse for det, men jeg opptar jo bare rundt 10 min. Fra jeg kommer, til hun er ferdig så tar det rundt 8-10 minutter. Men ok, da skal jeg ikke tenke noe mer på det. 

For DEG tar det bare 10min, for henne kan det sikkert ta mye mer tid. Sånn er det når man driver bedrift. Det er alltid mye mer arbeid/komplikasjoner/rutiner bak noe enn "vanlige" folk ser. :)

Anonymkode: 8d7e1...489

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det sier jeg ikke at det er heller, og vi snakket ikke om 2 områder når jeg var der. Men jeg begynte å tenke på det plutselig at jeg hadde jo fått bedre effekt med 2 områder. Jeg er jo en fast kunde som legger igjen mye penger der. 

Du får ta det som lærdom og bestille 2 områder neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunnen til at det er pakkepris som er billigere om man gjør flere ting samtidig, er vel nettopp det at man kan gjøre flere ting på samme tid, og med mye av det samme utstyret. 

Når du går ut døra før du ombestemmer deg, så er jo utstyret kastet, og du trenger en ny time som kunne blitt solgt til noen andre. 
Dermed er det ikke lenger noen grunn til å gi deg noen rabatt. 

Om det er et sted du går ofte, får du forhøre deg om du kanskje kan forhåndsbetale for flere av dine planlagte behandlinger, mot at du får en rabattert pris. (Litt som et klippekort)

Det er jo behandligssteder som har den typen rabatter for faste kunder som forhåndsbetaler for flere behandlinger over en periode.

Anonymkode: 69030...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...