AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Del Skrevet 16. januar Du har en mann som tar deg for gitt. Han tar for gitt at du tar deg av barna og huset. Han ønsker tydeligvis ikke å være med dere heller. Ikke så nøye liksom. Hva skal du med denne mannen? Anonymkode: 6606f...1b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette er det dummeste jeg har lest i dag. Hvis man aldri sier unnskyld så lager man drama i livet sitt. UnskyldningER derimot, hjelper sjeldent. De som aldri unnskylder seg, oppfattes som svake fordi de ikke klarer å se at de er vanlige mennesker som gjør feil eller at handlingene deres påvirker andre, på godt og vondt. Folk som ikke gjør opp for seg er kjipe. Å si unnskyld for småting er det enkleste i verden, med mindre man er helt besatt av ære og stolthet, noe som for øvrig er en svakhet. Anonymkode: 7dc3e...d75 Enig! Det tyder på svakhet å aldri innrømme feil eller å klare å si unnskyld. Veldig usexy, faktisk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man glemmer ikke tiden i 3 timer på jobb. På byen eller fest hvis en er full og stemningen er god, da kan det skje. Men rundt arbeidstid slutt på jobb, nei det er ikke mulig. Anonymkode: 26dec...95c Det kommer vel litt an på hvilken jobb man har, det er jobber/prosjekter som kan være veldig engasjerende og man blir litt oppslukt i det man holder på med. Skjer titt og ofte med meg at jeg titter på klokken og tenker pokker, klokka er jo løpt fra meg. Anonymkode: 5c3d1...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar Jeg ville fulgt med ham. Synes det virker merkelig at han måtte være igjen på jobben etter at han allerede har tilbrakt masse tid med dem. Det er noe som skurrer, synes jeg. Han svarte ikke da du ringte ham, tydelig at telefonen lå på kontoret og han var et helt annet sted. Går ut fra at han jobber sammen med både kvinner og menn? Er det damer der som han virker å ha god kontakt med? Når han kom hjem satt han også for seg selv og styrte, veldig rart at han ikke da satte seg ned med familien sin. Anonymkode: 66eb6...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #25 Del Skrevet 17. januar Altså... du kjenner mannen din bedre enn oss, men for meg høres det helt fullstendig usannsynlig ut at man kan glemme av tiden fordi man sitter og skravler i TRE timer etter endt arbeidsdag. Og jeg har gode kolleger som er venner, jeg har hengt på kontoret etter arbeidstid. Men man glemmer ikke tiden. På den tiden på en mandag er jo de fleste andre skrubbsultne og skal hjem og spise også, hvem gidder å forlenge mandagen liksom... Jeg fikk en assosiasjon her som ingen i tråden kommer til å like spesielt godt, men jeg deler likevel: Jeg hadde en gift kollega hvor vi ble sittende og prate litt et par ganger etter alle andre hadde gått - vi var stormforelsket i hverandre. Da kan man glemme av tiden litt.. men selv da ikke i tre timer! Til og med han kom seg hjem til kona til middag.. eller sa fra, når han ikke gjorde det. Vi tok en øl etter jobb av og til, da sa han til kona at det var fredagspils med kolleger, som jo var delvis sant forsåvidt da men. Nå er mitt svar farget av mine erfaringer og ikke nødvendigvis sannheten, men jeg tenker jo med en gang at han har skravlet med noen han er litt ekstra glad i. Anonymkode: 1ae8c...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå