Gå til innhold

Erfaring med tannlege i TOO

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde en skikkelig dårlig erfaring med privat tannlege som jeg ble henvist til etter tilvenningen i TOO. Ikke bare trakk hun to tenner der hun klarte å knuse tennene med tang, og måtte fiske dem opp i biter, som tok evigheter, men hun truet også med å hive meg ut av hele prosjektet når jeg fikk panikk på trekning nr. 3. Jeg klarer ikke gå tilbake til henne etter dette. Er det andre som har opplevd lignende?
Ble også veldig fysisk syk under opplegget, etter disse trekkingene fra helv...., og er fortsatt redusert etter flere måneder, da jeg har ME. Måtte be om utsettelse på TOO, og nå klarer jeg altså ikke gå tilbake tilden tannlegen.
Er det andre som har lignende erfaringer? De sier de har gode resultater i TOO og at det er få som dropper ut...

Anonymkode: 456c3...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde en skikkelig dårlig erfaring med privat tannlege som jeg ble henvist til etter tilvenningen i TOO. Ikke bare trakk hun to tenner der hun klarte å knuse tennene med tang, og måtte fiske dem opp i biter, som tok evigheter, men hun truet også med å hive meg ut av hele prosjektet når jeg fikk panikk på trekning nr. 3. Jeg klarer ikke gå tilbake til henne etter dette. Er det andre som har opplevd lignende?
Ble også veldig fysisk syk under opplegget, etter disse trekkingene fra helv...., og er fortsatt redusert etter flere måneder, da jeg har ME. Måtte be om utsettelse på TOO, og nå klarer jeg altså ikke gå tilbake tilden tannlegen.
Er det andre som har lignende erfaringer? De sier de har gode resultater i TOO og at det er få som dropper ut...

Er denne tannlegen en del av TOO opplegget eller er du ferdig i TOO behandling og ute i den vanlige tannlegebehandlingsverdenen? 
Er det siste tilfellet så kontakter du TOO igjen. 

Anonymkode: 6bef2...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er denne tannlegen en del av TOO opplegget eller er du ferdig i TOO behandling og ute i den vanlige tannlegebehandlingsverdenen? 
Er det siste tilfellet så kontakter du TOO igjen. 

Det er en av tannlegene som TOO sender folk til etter de mener de er klare for tannbehandling. Jeg skal tilbake til TOO og slutter å jobbe med denne tannlegen, jeg bare lurer på om det er flere som har lignende erfaring. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en av tannlegene som TOO sender folk til etter de mener de er klare for tannbehandling. Jeg skal tilbake til TOO og slutter å jobbe med denne tannlegen, jeg bare lurer på om det er flere som har lignende erfaring. TS

Jeg syns TOO bør vite at de har en tannlege de samarbeider med som ikke egner seg dette. 

Anonymkode: a955d...58c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da forklarer du situasjonen til de på TOO, og så må du finne deg en tannlege med litt mer vett i hodet.

Hvilken landsdel bor du i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da forklarer du situasjonen til de på TOO, og så må du finne deg en tannlege med litt mer vett i hodet.

Hvilken landsdel bor du i? 

Bor i Innlandet. Vi skal finne en løsning på det, de vil fortsatt hjelpe meg. Og så sier de at de ikke har hatt problemer med denne tannlegen før....kanskje jeg er oversensitiv, men jeg har jo faktisk tannlegeskrekk. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bor i Innlandet. Vi skal finne en løsning på det, de vil fortsatt hjelpe meg. Og så sier de at de ikke har hatt problemer med denne tannlegen før....kanskje jeg er oversensitiv, men jeg har jo faktisk tannlegeskrekk. TS

Innlandet kjenner jeg ingen å anbefale, dessverre. 
Husk at du kan gjøre opptak når du er alene på tannlegekontoret. Da har du trygghet for at det de sier kan dokumenteres etterpå. 
Sett mobilen din på opptak, og legg mobile enten i fanget ditt, eller et annet sted. 

Du skal behandles skikkelig, uansett hvem du kommer til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hjelper ikke at du er sensitiv. Er tannlegen igjennom TOO så skal tannlegen forstå hva tannlegeskrekk er. Ikke bli irritert på pasienten uansett hva som skjer. De skal ha gått igjennom alt.

Anonymkode: a955d...58c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innlandet kjenner jeg ingen å anbefale, dessverre. 
Husk at du kan gjøre opptak når du er alene på tannlegekontoret. Da har du trygghet for at det de sier kan dokumenteres etterpå. 
Sett mobilen din på opptak, og legg mobile enten i fanget ditt, eller et annet sted. 

Du skal behandles skikkelig, uansett hvem du kommer til. 

Takk for godt tips. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hørtes helt forferdelig ut💔 og ikke som en tannlege som burde være en del av dette opplegget. Jeg har vært igjennom TOO selv, og hadde langt ifra denne erfaringen. Ville startet med å spørre om en time med psykologen i TOO for å snakke om hendelsen og starte der!!! 

Anonymkode: ab54f...78e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg begynte i TOO i 2018, og har samme tannlege enda, kan ha henne så lenge jeg vil er inntrykket mitt :) fantastisk tannlege ❤️

Anonymkode: a02cf...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...