AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er en 31 år gammel dame. Jobber som sykepleier og har en helt nydelig datter. Lastet ned tinder for 1 uke siden og har kommet i kontakt med utrolig kjekk fyr. Han er dog mye yngre enn meg, 24 år gammel. Eneste grunnen til at jeg matchet med han var pga utseendet hans (vet, er ganske overfladisk). Vi har chattet litt og han virker som en veldig hyggelig person. Aldri chattet med en såpass kjekk mann før. Skjønner ikke hvorfor han ville gått for en som meg.. Han spurte om jeg ville dra på date med han senere i dag. Har ikke svart han enda. Jeg sliter med selvtilliten min og er redd for at han ikke kommer til å like meg om vi møtes. Passer egentlig veldig fint i dag, har fri og er alene hjemme. Men tør bare ikke sist jeg hadde fysisk kontakt med en mann var for 2 år siden.. Burde jeg bare bite tennene sammen og møte han senere i dag? Anonymkode: 1273d...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Do it! Men sørg for at det er på et offentlig sted. Dra for all del ikke hjem til han. Kos deg! Anonymkode: ead08...a43 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Do it! Men sørg for at det er på et offentlig sted. Dra for all del ikke hjem til han. Kos deg! Anonymkode: ead08...a43 Takk for innspillet! Skrev nettopp ja til å møte han kl17:00 i byen. Kjenner det skikkelig i magen nå..🥴 Anonymkode: 1273d...f89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Så gøy! Helt naturlig å være litt nervøs når det er lenge siden sist, men jeg vil tro det går helt supert. Bare å senke skuldrene og tenke på at han har veldig lyst til å møte deg! Og det er ikke bare du som skal "opp til vurdering", du skal jo også vurdere om han er rett for deg. Dessuten er det jo bare første gang dere møtes, så ikke ta det så veldig alvorlig. På den andre siden kan det jo være starten på noe veldig fint. Du er uansett tøff som tør! Masse lykke til. Anonymkode: ead08...a43 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så gøy! Helt naturlig å være litt nervøs når det er lenge siden sist, men jeg vil tro det går helt supert. Bare å senke skuldrene og tenke på at han har veldig lyst til å møte deg! Og det er ikke bare du som skal "opp til vurdering", du skal jo også vurdere om han er rett for deg. Dessuten er det jo bare første gang dere møtes, så ikke ta det så veldig alvorlig. På den andre siden kan det jo være starten på noe veldig fint. Du er uansett tøff som tør! Masse lykke til. Anonymkode: ead08...a43 Tusen takk snille deg❤️ Du har et godt poeng. Aner ikke hva jeg kan forvente i kveld, men vi får bare se. Han skrev at han gledet seg til å treffe meg. Skal prøve å kvinne meg litt opp og ikke være så alt for nervøs. Anonymkode: 1273d...f89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Så du bare vet! i disse alderen vi ser etter "milfs" så vi er ute etter sex og kanskje fwb. Når jeg hadde sex med disse age gap så var det kun for sex og vennskap ikke noe mer. Anonymkode: d185d...9f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du bare vet! i disse alderen vi ser etter "milfs" så vi er ute etter sex og kanskje fwb. Når jeg hadde sex med disse age gap så var det kun for sex og vennskap ikke noe mer. Anonymkode: d185d...9f9 Hei. Setter pris på svaret ditt. Tar med kondomer i vesken tilfelle det skulle blitt noe mer ut av det. Planen er ikke å ha sex i dag da! Anonymkode: 1273d...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Bor du i Oslo så er han nok «player» Anonymkode: faa29...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bor du i Oslo så er han nok «player» Anonymkode: faa29...581 Men hvis han bor i Drøbak så er han ikke det? 🤣 Anonymkode: a55c3...a4c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 31 år gammel dame. Jobber som sykepleier og har en helt nydelig datter. Lastet ned tinder for 1 uke siden og har kommet i kontakt med utrolig kjekk fyr. Han er dog mye yngre enn meg, 24 år gammel. Eneste grunnen til at jeg matchet med han var pga utseendet hans (vet, er ganske overfladisk). Vi har chattet litt og han virker som en veldig hyggelig person. Aldri chattet med en såpass kjekk mann før. Skjønner ikke hvorfor han ville gått for en som meg.. Han spurte om jeg ville dra på date med han senere i dag. Har ikke svart han enda. Jeg sliter med selvtilliten min og er redd for at han ikke kommer til å like meg om vi møtes. Passer egentlig veldig fint i dag, har fri og er alene hjemme. Men tør bare ikke sist jeg hadde fysisk kontakt med en mann var for 2 år siden.. Burde jeg bare bite tennene sammen og møte han senere i dag? Anonymkode: 1273d...f89 Ihvertfall ikke spre beina....da forsvinner de....... Anonymkode: 1bb4d...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ihvertfall ikke spre beina....da forsvinner de....... Anonymkode: 1bb4d...15c Hva tror dere dette handler om? Tinder Hun er 31 med barn Han er 24 og singel og ser bra ut Her er det bare å klaske på, dersom man vil det. Om man tror dette handler om en data ala "Bokbadet" og påfølgende romantikk og flere dater, bør man ta en realitets-sjekk. Fyren er omtrent garantert ute etter mus og dersom hun vil dele den med han, får det bli opp til dem, men det er 99% sikkert at han ikke er ute etter noe seriøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men hvis han bor i Drøbak så er han ikke det? 🤣 Anonymkode: a55c3...a4c Kan jo hende de bor i ei bygd hvor det er underskudd på damer på egen alder. Hva vet vi? Anonymkode: faa29...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan jo hende de bor i ei bygd hvor det er underskudd på damer på egen alder. Hva vet vi? Anonymkode: faa29...581 Men hvis han bor i oslo så må han være player? Anonymkode: a55c3...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvis han bor i oslo så må han være player? Anonymkode: a55c3...a4c Jepp Anonymkode: faa29...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Du kjære deg... Du er 31, det betyr at du ikke er spesielt gammel. Det er jo nesten ikke aldersforskjell en gang jo... Kos deg med tinder daten. Pul og kos deg. Anonymkode: 81dd6...48f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Gjør det, men på offentlig sted. Og vær klar over at han aller mest sannsynlig kun vil ha seg et ligg. Hvis han er såpass kjekk og med den aldersforskjellen der + barn i bildet, så er det det du absolutt må regne med. Det er umulig å skille mellom de som er seriøse og ikke seriøse i den flørtefasen der. Og så får du heller bli positivt overrasket dersom han skulle ønske noe annet. Anonymkode: 53785...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaulAngelsk Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Det er mulig å skille på ting, det er overhengende sannsynlig at et hannkjønn på Tinder, som er under 35, er ute etter sprell og moro og ikke noe fast. Grunnen er at menn gjerne bruker lengre tid på å etablere seg og bygge karriere, de er sjeldnere villige til å slå seg til ro før de runder 35+ og selv da, ønsker mange å endelig rase fra seg før de slår seg til ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Herregud for noen kommentarer! Dra på date, kos deg! Dating er jo kjempegøy. Du fortjener en kjekk og litt yngre mann! Opp på hesten og kast deg i det - som en annen skriver: ligg med han hvis du vil. Yyeehaaa 🤠 Anonymkode: 4d55b...37e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Takk for all responsen. Vi får se hva som skjer. Har iallfall sagt til meg selv flere ganger, at jeg ikke skal ha sex i dag.. Skal snart møte han. Fortsatt litt nervøs..🫣 Men skal nok gå bra! -TS Anonymkode: 1273d...f89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Takk for all responsen. Vi får se hva som skjer. Har iallfall sagt til meg selv flere ganger, at jeg ikke skal ha sex i dag.. Skal snart møte han. Fortsatt litt nervøs..🫣 Men skal nok gå bra! -TS Anonymkode: 1273d...f89 Lykke til! Ha gjerne sex, det er jo fint det! Men du må være forberedt på st det enten blir med den ene gangen, eller at sex er det eneste han vil, flere ganger. Men det er jo ingenting galt i det så lenge du ikke kaster bort unødig tid/blir hektet/såret 😊 Anonymkode: 53785...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå