AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det gjelder vel bare ved penetrering? Anonymkode: c8778...a59 Absolutt ikke, også ved samleie. jeg er snart utdannet gynekolog. Anonymkode: eeaa6...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar Har du spiral? Jeg fikk noe lignende, under orgasme, og gynekologen sa at det umulig kunne være pga spiralen. Men da jeg tok den ut sluttet det så hva vet jeg. Anonymkode: 11473...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt ikke, også ved samleie. jeg er snart utdannet gynekolog. Anonymkode: eeaa6...584 Samleie brukes vel som regel om penetrering enten ved fingre, penis eller annet? Anonymkode: c8778...a59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du spiral? Jeg fikk noe lignende, under orgasme, og gynekologen sa at det umulig kunne være pga spiralen. Men da jeg tok den ut sluttet det så hva vet jeg. Anonymkode: 11473...e71 Nei har ikke spiral. Anonymkode: c8778...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar Cyste eller endometriose? Anonymkode: 27b12...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Cyste eller endometriose? Anonymkode: 27b12...ded Ja mye mulig. Tenker det blir en tur til gynekolog om det ikke gir seg om kort tid. Anonymkode: c8778...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå