Gå til innhold

Samboer som ikke ser ut til å bry seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg har vært samboer med en mann i snart 2 år, det meste går veldig bra, men det er noen ting som jeg kjenner plager meg. 

Når jeg eks skal ha et jobbintervju så sier ikke han lykke til eller spør hvordan det har gått. 

Han lurer sjeldent på noe angående jobben min eller vennene mine eller hobbyene mine, men snakker mye om sine ting.

Han gir meg ofte gaver, vi er på mange reiser sammen, han er snill med familien min osv, men det virker som han ikke klarer å være så følsom når det gjelder meg.  Han har aldri vært en super følsom person, viser mest følelser når han drikker, men det er ikke en person som klemmer eller kysser mye, han er veldig praktisk. Jeg vet ikke, kansje det bare er jeg som er for kravstor, hva tenker dere? Han er ikke ond på noen måte men kan ofte oppleve han som litt egoistisk, han kan bry seg om sine kvinnelige kollegaer og hva de er flink til enn hva jeg er flink til. Han sier jeg lager fantastisk mat og er veldig snill men sjeldent noe jeg får til som er med jobben min å gjøre. 

Anonymkode: 0f81e...fc5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner meg igjen fra et par datingrelasjoner, ja.

Har du pratet med han om dette? Hvis man trenger noe fra partner, så må man si ifra. Han er nok glad i deg, men har det som alle kaller et annet kjærlighetsspråk. Men så er det jo sånn at når man har det så må man likevel nærme seg partner på partners premisser også. I en sånn samtale er det også fint å spørre hva som er viktig for den andre.

Når det gjelder skryt er det enklere for mange mennesker å skryte om andre til andre enn det er å skryte direkte. Tok meg i dette for mange år siden og har nå blitt mye flinkere til å skryte direkte til personen det gjelder. Trenger altså ikke bety at han ikke skryter av deg, men kan hende han gjør det bak ryggen din til andre 😅

Men for at dette skal funke må partner ha vilje og tro på å møte deg på dette. Det er først når man har sagt ifra man ser om dette er tilstede. Noen mennesker ønsker dessverre ikke eller mener det ikke går an å justere seg mot partner. De ser på det som å bli en annen enn det den de er og da er det håpløst.

Håper dere får pratet sammen og at det blir bedre og at du føler deg mer sett 💖

Anonymkode: 54375...b2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Les om kjærlighetspråkene. For meg virker han en som bryr seg og viser det med å være praktisk. 

Er det noe du ikke setter pris på så må du finne deg en annen TS.

Anonymkode: 0719b...2c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva gir du han?

Anonymkode: ad4dd...909

Er du mann? som tror jeg bare er et kvinnfolk som krever og ikke gir noe tilbake? Da kan jeg fortelle deg at jeg er veldig god på å gi komplimenter, jeg vasker alle hans klær og lager middag til han hver dag, jeg passer på alle bursdager i hans familie, jeg gir han mye tid for seg selv og sine venner og jeg er der når han trenger meg. Jeg spør han hvordan dagen hans har vært og hvordan han har det og jeg viser glede når han gjør noe fint for meg, og jeg er alltid klar for sex. SÅ hva mer er det jeg skal gi han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du mann? som tror jeg bare er et kvinnfolk som krever og ikke gir noe tilbake? Da kan jeg fortelle deg at jeg er veldig god på å gi komplimenter, jeg vasker alle hans klær og lager middag til han hver dag, jeg passer på alle bursdager i hans familie, jeg gir han mye tid for seg selv og sine venner og jeg er der når han trenger meg. Jeg spør han hvordan dagen hans har vært og hvordan han har det og jeg viser glede når han gjør noe fint for meg, og jeg er alltid klar for sex. SÅ hva mer er det jeg skal gi han da?

Hvorfor vasker du alle hans klær og passer på bursdager i hans familie? Evner han det ikke selv, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, LillaGorilla<3 said:

Hvorfor vasker du alle hans klær og passer på bursdager i hans familie? Evner han det ikke selv, eller hva?

Joda det gjør han, men han er oftere på jobbreiser og jeg er oftere på hjemmekontor så da tar jeg det som trenger å vaskes, og han støvsuger og vasker opp når han er hjemme for det er noe jeg hater. Men jeg er bedre på å huske datoer og bursdager til neiser og nevøer for eksempel og det er noe jeg liker gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...